Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Magia w fRPG" |
---|
DruidKot12.10.2004Post ID: 9753 |
Nekromancja gotowa... Mało jej, ale jak na początek starczy... A co do Ognia i Ziemi - chyba za dużo tego... Pozdrawiam, |
Mistrzyni Zagadek Nami12.10.2004Post ID: 9754 |
Chyba Ogień i Powietrze :P Ja jak będę miała czas... dokładnie nie wiem kiedy :P to będę systematycznie uzupełniała opisy czarów :) A jeżeli ktoś jest chętny do pomocy to oczywiście z niej skorzystam :) Ghost: Eee... A ja nic nie wiedziałem i porobiłem opisy magii powietrza... Dostanę lizaka? :) |
Denadareth12.10.2004Post ID: 9755 |
Nami, jutro lub pojutrze prześlę Ci opisy do tych czarów co podesłałem. Będę miał co robić na gegrze :) Pozdrawiam |
Mistrzyni Zagadek Nami12.10.2004Post ID: 9756 |
Nie musisz mi wcale tego podsyłać na poczte :p przecież sam możesz edytować te posty w Biblotece ;) Tak jak zrobił do DK :]. Tak samo jak może uczynić każdy Trubadur chcący coś dopisać do Biblioteki :P |
Sharra6.11.2004Post ID: 9757 |
Proponuję poszerzyć magię wody o kilka czarów: |
Mistrzyni Zagadek Nami7.11.2004Post ID: 9758 |
Dopiszę to już wieczorem jak skończę się uczyć. :) |
Sharra20.11.2004Post ID: 9759 |
Więcej czarów od pięknej Sharwyn: |
Morok2.08.2007Post ID: 17852 |
Witam wszystkich. Hmmm... to mój pierwszy post na tym forum, a już chcę się wpychać, ale taki już los tego, któremu nic nie odpowiada (czyli mnie ^^). Mam nadzieję, że przynajmniej połowa Łowców Przygód nie znienawidzi mnie zaraz po tym poście. W każdym razie proponowałbym wprowadzenie wielu mniejszych rodzajów magii (np. skąd smoki czerpią swoją moc? To zbyt dumne stworzenia, aby o nią żebrać u bóstw, ich magia powinna być również unikalna). Jako przykład niech posłuży Moc Błękitnego Płomienia. Dostęp do niej można uzyskać, znajdując jeden z rozrzuconych po świecie (najczęściej głęboko pod ziemią, większość z nich jest całkiem odcięta od świata bowiem powstały raczej spontanicznie i losowo) portali do niewielkiej "domeny" Błękitnego Ognia. Tu dodam, że nawet ogółem nie ma ich za wiele (portali rzecz jasna). Domena ta jest zabójcza dla wszelkiego życia, bowiem natychmiast zamarza ono w tak niskiej temperaturze (nieumarli np. też połamią się i popękają na małe kawałeczki, gdy tylko tam wejdą, a duchy czy inne widma zniszczy lub rozproszy wirująca moc). A więc taki portal trzeba znaleźć i zidentyfikować, a następnie "podłączyć się" do niego (nikt nie może się połączyć z więcej niż jednym takim portalem bowiem złączenie to ma również w udziale dusza - próba dwóch połączeń to niemal pewne jej rozerwanie). Wtedy dopiero można korzystać z mocy (oczywiście na normalnych zasadach). Połączenie bowiem jest zbyt kruche, aby przesyłać znaczne ilości magii i z portalu "wprost" można korzystać tylko, jeśli jest się nie dalej niż kilka metrów od niego. Wkrótce (czyli jak już się namyślę) wstawię kartę postaci i/albo opiszę czary Błękitnego Ognia. Pozdrawiam |
Mistrzyni Zagadek Nami3.08.2007Post ID: 17876 |
Z tego co mnie sie pamieta i co zreszta widze, czary nie byly ruuuszane od bardzo, bardzo dawna i nie wiadomo czy zostana ruszone, bo moze sie tak zdarzyc ze cala mechanika zostanie skonstruowana od poczatku.. |
Eru3.08.2007Post ID: 17888 |
Nami, chciałem Ci powiedzieć że wszystko jest od bardzo dawna nie ruszane :P Bo i całe fRPG na razie stoi :P |
Mistrzyni Zagadek Nami4.08.2007Post ID: 17905 |
No to Ci powiem, zes mnie zaskoczyl normalnie, ze nic nie jest nieruszane. Przecie to tak trudno zauwazyc... |
Morok4.08.2007Post ID: 17913 |
A więc oczekiwane czary Błękitnego Płomienia: ZMROŻENIE DUSZY SKRZYDŁA BŁĘKITNEGO OGNIA BŁĘKITNY PŁOMIEŃ KULA BŁĘKITNYCH PŁOMIENI ŚCIANA LODU MROŹNA AURA BŁĘKITNA ŚWIECZKA LODOWY DYSK UWIĘZIENIE DUSZY MAGICZNA KREW ODPORNOŚĆ NA MRÓZ STRUMIEŃ BŁĘKITNYCH PŁOMIENI WYBUCH BŁĘKITNEGO OGNIA MIECZ BŁĘKITNYCH PŁOMIENI SŁUP BŁĘKITNEGO OGNIA DESZCZ BŁĘKITNEGO OGNIA POTĘGA MAGII BŁĘKITU |