![]() |
Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Biblioteka Magii" |
---|
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9587 |
Oto spis czarów w fRPG. Trubadurzy mogą edytować te posty i dopisywać nowe czary lub ich efekty. Osoby, które nie mają uprawnień, a chciałyby coś dodać do listy lub poprawić proszone są o skontaktowanie się ze mną lub z inną osobą posiadającą uprawnienia moderatorskie na tym forum. |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9588 |
Podstawy WYCZUCIE ZESPOLENIE PRZYWOŁANIE KONTRCZAR WZMOCNIENIE CECHY |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9589 |
Ziemia pod władzą boga Terytona - Bariera żywiołów BARIERA ŻYWIOŁÓW JADEITOWY ATAK KAJDANY ZIEMI OGIEŃ NIEBIAŃSKIEJ KUŹNI TRZESIĘNIE ZIEMI ŚLISKOŚĆ MAGICZNY KAMIEŃ ŻYWE PNĄCZA KAMIENNA SKÓRA KOLCZASTE KAMIENIE PEŁZAJĄCA ZAGŁADA POTĘGA MAGII ZIEMI |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9590 |
Woda pod władzą boga Aquylosa - Boski Deszcz BOSKI DESZCZ MAGICZNE ZWIERCIADŁO NIEZRYWALNE WIĘZY SERCE NATURY TWIERDZA WODY USPOKOJENIE UMYSŁU KWASOWA STRZAŁA MELFA LODOWA NAWAŁNICA NAWAŁNICA KWASU ZMIANA TEMPERATURY I STANU SKUPIENIA SUBSTANCJI CHODZENIE PO WODZIE FALA STREFA ZIMNA WEZWANIE ŻYWIOŁAKA WODY WEZWANIE POSŁAŃCA WODY SZTORM POTĘGA MAGII WODY |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9591 |
Ogień pod władzą boga Pyrosa - Furia FURIA NA SKRZYDŁACH OGNIA PIĘŚĆ SERCE PIEKIEŁ ROZPALENIE OGNIA OGNISTY POCISK ŚWIATŁO OGNISTA KULA UNIERUCHOMIENIE OGNIA/WODY ŚCIANA OGNIA OGNISTA TARCZA SMOCZY ODDECH WEZWANIE FENIKSA KONTROLOWANIE STWORZEŃ OGNIA PŁONĄCE DŁONIE PŁONĄCA KREW BELTYNA CAŁUN PŁOMIENI ODPORNOŚĆ NA OGIEŃ PŁOMIENIE AGANGAZARA OGNISTE OSTRZE SŁUP OGNIA ISKRZĄCA CHMURA PŁONĄCA KULA SOLA BURZA OGNIA POTĘGA MAGII OGNIA |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9592 |
Powietrze pod władzą bogini Aevy - Dotyk DOTYK DOTYK NATURY ECHA WIATRU ESENCJA POWIETRZA PŁASZCZ NOCY POTĘGA WIATRU SEKRETY, KTÓRE SZEPCZE WIATR UDZERZENIE HURAGANU Z BLASKIEM ZNAJĄC ZMYSŁY OCHRONA PRZED POWIETRZEM PRZYSPIESZENIE UNIKI STREFA CZYSTEGO POWIETRZA KONTROLOWANIE POWIETRZA CHMURA TRUCIZNY TARCZA POWIETRZA DŁUGI ODDECH BŁYSKAWICA WEZWANIE POSŁAŃCA WIATRU ŻYCZENIE ETERYCZNOŚĆ TELEPORTACJA PRZYWOŁANIE ŻYWIOŁAKA WIATRU PANCERZ ETERALNY NIEWIDZIALNY MYŚLIWY POTĘGA MAGII POWIETRZA |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9593 |
Życie należące do bogini Aerelyen. - Powstrzymanie krwotoku POWSTRZYMANIE KRWOTOKU LECZENIE RAN PIERWSZEGO STOPNIA LECZENIE RAN DRUGIEGO STOPNIA LECZENIE RAN TRZECIEGO STOPNIA - UZDRAWIANIE GRUPOWE LECZENIE PRZYWRÓCENIE DO ŻYCIA LECZENIE CHORÓB REGENERACJA UMYSŁU ODPĘDZANIE NIEUMARŁYCH HARFY ŻYCIA 1. Przywraca morale sojusznikom. OCHRONA PRZED ZŁEM WYKRYCIE ZŁA ODPORNOŚĆ NA STRACH PRZEŁAMANIE STRACHU POZNANIE CHARAKTERU NIETYKLANA ŚWIĘTOŚĆ UMYSŁU ŚWIĘTE UDERZENIA ZDJĘCIE PARALIŻU POTĘGA MAGII ŻYCIA BOSKA INTERWENCJA |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9594 |
Nekromancja wspierana przez boga śmierci Necasusa - Dotyk słabości UWAGA! Wszystkie zaklęcia ze sfery Śmierci rzucane przez niedoświadczonego maga wymagają poświęcenia części sił witalnych. Nekromancja jest jednak jedną z najpotężniejszych szkół magicznych. DOTYK SŁABOŚCI PROMIEŃ OSŁABIENIA WAMPIRYCZNY PROMIEŃ (czy coś takiego) OCHRONA PRZED DOBREM WYKRYCIE DOBRA PLUGAWE UDERZENIE ANIMACJA MARTWEGO ZWŁOKI 1. Od dwóch do czterech szkieletów ZEMSTA NECASUSA DROGA ŚMIERCI KARA KRZYWDZENIE ZABIJANIE ŻYJĄCYCH POTĘGA NEKROMANCJI DOTYK GHULA EKSPLODUJĄCA CZASZKA WAMPIRYCZNE DOTKNIĘCIE |
Mistrzyni Zagadek Nami10.10.2004Post ID: 9595 |
Percepcja, czyli iluzje i zauroczenia pod władzą boga Ocultusa - Droga Ułudy DROGA UŁUDY MGŁA UŁUDY ZNAJĄC CIENIE W PRZYJAŹNI Z NATURĄ PRZESZYWAJĄCY UMYSŁ ROZMYCIE PRZYJACIELE LUSTRZANE ODBICIE EMOCJE: BEZNADZIEJNOŚĆ EMOCJE: NADZIEJE EMOCJE: ODWAGA EMOCJE: STRACH ZAMĘT ŁAKNIENIE KRWI OGŁUPIENIE POZBAWIENIE MAGII DOMINACJA UMYSŁOWA SŁUSZNY GNIEW WIERNYCH |
Hellscream9.03.2009Post ID: 41964 |
Magia Energii pod patronatem Mordekaina Jest to magia, której używa Jormungard, czempion jaszczuroludzi z innego świata. Jako, że Vokial kazał mi całą opisać, tedy to robię. Lecz z góry uprzedzam - nie miałem na tą magię zbyt dużego pomysłu, a jej głównym użytkownikiem znanym mi jest Jormungard, więc nie jest zbyt "ogólna". Co do samej magii - Magia Energii używa czystej, prymitywnej wręcz mocy magicznej, otaczającej cały świat - zwanej po prostu energią. Służy też do kontrolowania many, wichrów mocy, eteru czy innych źródeł mocy magicznych. Za zadanie ma też podnieść możliwości użytkownika lub jego wyposażenia. Jest jednak bardzo trudna w kontroli, gdyż jej "paliwo" jest bardzo niestabilne. Magia Energii jest magią wyjątkowo spontaniczną. Do jej użycia nie potrzeba żadnych komponentów materialnych, werbalnych czy somatycznych (tj. gestów). Wystarczy silna wola, wiedza i chęć do działania. O źródło też nie trzeba się martwić, gdyż energia jest wszędzie. Największą zaletą tej magii jest jest "modalność". Z racji, że polega ona głównie na użyciu woli do manipulowania bardzo potężnymi siłami nadnaturalnymi, nie ma zbyt dużo "ścisłych zaklęć". Ich największą zaletą jest to, że ich siła zależy od mocy w nie włożonej, tak więc mistrz i nowicujsz mogą używać zaklęć . Zaś co do tych ostatnich, znamy...: - Pocisk Energii POCISK ENERGII BŁYSKOTLIWE DZIAŁANIA KRĄG MOCY FALA MOCY MANIPULACJA ROZBRYZG MANY WICHER ETERU PRĄDY MAGII TARCZA ENERGII EKWIPUNEK MOCY LAMENT MORDEKAINA OSTRZE MORDEKAINA KULA MOCY WYBUCH ENERGII |