Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Obóz najemników"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Obóz najemników
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Dragonthan

Dragonthan

4.03.2007
Post ID: 8931

Dobra, dobra przepraszam Nami. Głupio to wyszło, chciałem jakoś tako to potraktować z dystansem, obrócić w żart (nie chowam, że dość kiepski) nie miałem oczywiście niczego złego na myśli... nie żebym cie nie lubiał czy coś innego, po prostu z deka przesadziłem...

P.S.
Ale mnie nie powiesicie za to?

[b:2041ba56bd]NWMG (Najwyższy Wielki Mistrz Ghost :P): Nie, ale waż na słowa - każde może być twoim ostatnim. To powiedzenie się sprawdza, wierz mi.[/b:2041ba56bd]

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8932

Ja mam tylko takie małe, niewinne pytanie... Czy mogę spodziewać się ze strony Iscandela CIĄGŁEGO udziału w balladach? Ostatnimi czasy było z aktywnością nieco gorzej.

Swoją drogą... Mam pytanie - czy ktoś miał kontakt z imć Agithem i Nagashem? Szczególnie interesuje mnie ten pierwszy pan - o ile Nagash do fRPG już raczej nie wróci, chyba że przekaże mi kilka Przekonywujących Argumentów (Przekonywujący Argument: ogromna walizka wypełniona banknotami o nominale pięciuset euro, funtów, złotych lub dolarów. Ew. może być szybki sportowy wóz albo willa na Mauritiusie) - może gdzieś wyjechał, i być może jeszcze jest w stanie wprowadzić cokolwiek do naszej Gildii.

Podpisano,
Najwyższy Wielki Mistrz Ghost (r)

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8933

Z 2 nie. Z pierwszym zresztą też nie, od momentu kiedy po odpowiednim umotywowaniu chęci przystąpienia do fRPG(po dość mocnym przepuszczeniu przez wyżymaczkę :)) się nie odezwał mimo przyjęcia do grupy...

Sharra

Sharra

4.03.2007
Post ID: 8934

[quote:d2218060ce="Dragonthan"] i zgwałcą [/quote:d2218060ce]

Nie ma co, ładny koniec jej szykujesz.

KONIEC OFFTOPA

Ze względu na klęskę żywiołową w Czechach, sieć internetowa i telefoniczna może być odłączona. Tak więc, ballada pojawi się dzisiaj. Za utrudnienia przepraszamy.

I jeszcze dwie sprawy, póki pamiętam
1. W balladzie "Burgundzka Krew mogą wystąpić tylko stworzenia opisane przeze mnie w bestiariuszu.
2. Zapoznajcie się lepiej z mapą Francji, dobrze?

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8935

Bramy zbliżają się do końca. Swoją drogą, sto dwadzieścia postów w niecałe cztery miesiące, miły wynik :). I muszę przyznać, że te posty w większości są dość sensowne :).

I ten, no. Jak już się inne ballady pokończą, to siem w kolejce ustawiam do prowadzenia nowej ;P.

I, takie pytanie - co z "Niebiańskimi Ostrzami"? Czy ktoś ma zamiar je wskrzesić? Bo tylko miejsce sztucznie zajmują ;>.

Pozdrawiam,
DruidKot

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8936

[quote:aaedb11768="DruidKot"]I, takie pytanie - co z "Niebiańskimi Ostrzami"? Czy ktoś ma zamiar je wskrzesić? Bo tylko miejsce sztucznie zajmują ;>.[/quote:aaedb11768]

Póki Rabbit jasno nie wyrazi swojego stanowiska w tej sprawie, "Niebiańskie Ostrza" pośród ballad pozostaną. Nikt ballady nie przejmie, chyba że za zgodą Mr. Rabbita właśnie.

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8937

Taaaak, tyle, że Rabbit w Kawernie bodajże powiedział, że fRPG jest fajne, ale nie ma na nie czasu. Ma ktoś z nim kontakt? :)

[size=9:a3f9bc84ed]Tak, jeden dodatkowy temat przyklejony to na moim 800x600 dość dużo. Poważnie :).[/size:a3f9bc84ed]

Pozdrawiam,
DruidKot

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8938

Na Arene ma czas na fRPG już nie... Ja bym odkleiła i zamknęła tą balladę ale to już teraz decyzja Ghosta... Ja nie mam nic do nich...

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8939

[quote:525ecb5ace="DruidKot"]Taaaak, tyle, że Rabbit w Kawernie bodajże powiedział, że fRPG jest fajne, ale nie ma na nie czasu. Ma ktoś z nim kontakt? :)[/quote:525ecb5ace]

Taaaak, tylko że nie dawno, parę stron temu deklarował, że się tym zajmie. :P

[quote:525ecb5ace]Tak, jeden dodatkowy temat przyklejony to na moim 800x600 dość dużo. Poważnie :).[/quote:525ecb5ace]

Ar ju siur? :P
Ja też mam monitor 15", też używam 800x600 i mi jakoś nie przeszkadza jeden topic więcej. :P

[b:525ecb5ace]"Niebiańskie Ostrza" odklejam, blokuję i zawieszam, póki nie dostanę odpowiedzi od Mr. Rabbita.[/b:525ecb5ace]

BTW, czy Lobo ma zamiar dalej siedzieć w fRPG? Zgłosił się do "Niebiańskich Ostrzy" i słuch po nim zaginął w fRPG...

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8940

Zauważ, że go nie ma już w grupie. Na swoją prośbę zresztą...

Co Isl będziesz się mścił w nowej Balladzie za moje zachowanie w obozie?

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8941

Racja, mea culpa. Zobaczyłem na jego kartę tylko i już musiałem głupotę napisać. ;) Tak więc karta leci.

Aha, na wszelki wypadek - nie chcę tu żadnych kłótni... Jasne?

Islington

Mistrz Islington

4.03.2007
Post ID: 8942

Spokojnie Nami, kontynuuje wątek wprowadzony przez Sharwyn.
Poza tym dlaczego miałbym się mścić? Jest dobrze.

[b:adfd3889e7]Ghost: Bez "wyluzuj", "spoko ziom", "wrzuć se na luz". Jasne?[/b:adfd3889e7]

Jasne ;)

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8943

Zapraszam do Bestiariusza, gdzie znajduje się opis Kościanych Smoków. Proszę szczególnie osoby uczestniczące w balladzie "Bramy Umysłu" o zapoznanie się z tym opisem, ponieważ to tam pojawiły się owe bestie. Opis różni się trochę od tego, który znacie z Heroesa.

* * *

Islington - proszę bez slangu.

Pozdrawiam,
DruidKot

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8944

Meine Gott, ale żeś nas załatwił, DeKa. ;)

Tylko że ubarw to w coś ciekawszego - bo jak na razie nie wiemy, czy się drużyna zwyczajnie przestraszyła, czy jest pod wpływem jakiegoś uroku. To pierwsze - naciągane. To drugie - bardziej prawdopodobne. :P

[quote:1a7241905e="Eru"](...) Sharwyn wyczarowywała pocisk w zwody (...)[/quote:1a7241905e]

Pocisk wzwodu dostał, do cholery? Domyślam się, że chodzi o wodę - więc poprawiam. Ale sprawdzaj, Eru, swoje posty przed kliknięciem na "wyślij"...

[b:1a7241905e]UWAGA![/b:1a7241905e]
Te osoby, które nie będą miały zrobionych kart postaci według nowego systemu, mogą się obudzić bez kart. Jasne? Nowy system nie jest po to, by był - każdy jest zmuszony posiadać odpowiednio skonfigurowaną kartę!

DevilOkO

DevilOkO

4.03.2007
Post ID: 8945

DeKa chyba trochę źle policzyłeś

Wzór na to przestraszenie jest 4+3*ilość smoków, a smoków było 2 czyli wychodzi 10. To skąd się wzięło 7??

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8946

Chodziło mi o ilość dodatkowych smoków, czyli 4 + 3 * każdy dodatkowy smok

Czyli siedem :).

A opis poprawię, jeśli nalegasz :P.

Pozdrawiam,
DruidKot

Thurvandel

Thurvandel

4.03.2007
Post ID: 8947

Mam takie nieodparte wrażenie, że Pirackie Widmo coś przystanęło, ale może to tylko wrażenie ;)

Eru

Eru

2.08.2007
Post ID: 17848

Pierwsza wiadomość w Obozie Najemników po reaktywacji^^

Popoprawiałem wszystkie ważne tematy ze starego sposobu formatowania.
Galerię Bohaterów właściciele kart(o ile się zjawią) niech poprawiają sobie sami, bo tam byłoby za dużo roboty.
Tam gdzie były to rozmówki między osobami zostawiłem tak jak było :P

Moja prośba o umożliwienie niejaskiniowcom pisania w Gildii została rozpatrzona pozytywnie, więc nowi mieszkańcy IJB powinni już móc pisać tutaj posty.

Morok

Morok

2.08.2007
Post ID: 17854

Dobrze. Nie wiem, czy to odpowiedni temat. Jak nie to zawsze są moderatorzy ^^.

Chciałem zapytać się o kilka szczególików związanych z fRPG. A więc:
- Czy postać rozwija się w trakcie ballady?
- Jeśli tak, to czy zachowuje umiejętności po jej ukończeniu?
- Czy limit początkowych umiejętności jest do wszystkich atrybutów naraz, czy do każdego osobno?
- Jeśli do wszystkich naraz, to czy nie jest tych umiejętności za wiele, a punktów za mało?
- Jeśli zabijesz swoją postać (lub sama umrze) w balladzie, to czy pojawia się w kolejnej? Czy też musisz zrobić nową?
- Czemu czary Magii Śmierci są tak potężne? Z tego, co widzę o wiele potężniejsze od na przykład Magii Ognia. A tutaj kilka przykładów:
a) Czary Magii Śmierci często pozbawiają życia bez szans na obronę (Magia Ognia zaś często tylko rani i można zawsze przed takim wybuchem odskoczyć).
b) Magia Śmierci pozwala na przemianę w lisza, który według mnie jest zbyt potężny (niewrażliwośc na czary?).
- Czy Bardowie/Śpiewacy mają tutaj jakieś szanse?
- Czy są jakieś wymagania co do autora nowej ballady?

Jako żółtodziób w tym systemie chciałbym uzyskać odpowiedź na powyższe pytania ^^.

Pozdrawiam

DruidKot

DruidKot

3.08.2007
Post ID: 17868

Witam,

Temat raczej dobry. Tak czy inaczej:

Tu masz temat z zasadami, tam znajdziesz sporo wyjaśnień, tak myślę. Dobrze byłoby też popatrzeć, jak inni wykonali swoje karty postaci.

Bohaterowie raczej nie rozwijają się w czasie ballady, tylko po. Mistrz gry przydziela najaktywniejszym nowe punkty cech. Myślę jednak, że przynajmniej umiejętności postacie mogłyby uczyć się w czasie gry. Prawdopodobnie spróbuję zrobić coś takiego, jeśli dane mi będzie poprowadzić jeszcze jakąś sesję :).

Tak, wszystkie stałe premie do punktów, umiejętności przechodzą do następnych ballad. Na przykład Eru ma w swojej karcie postaci zaznaczone dodatkowe punkty. Te w nawiasach kwadratowych.

Limit początkowych umiejętności... Chyba czytałeś stare zasady, zapoznaj się z nowymi, tak zwany system Ghosta.

Każdy gracz posiada 8 cech.

Siła
Refleks
Kondycja
Charyzma
Inteligencja
Siła Woli
Zręczność
Opanowanie

Podstawowy poziom tych cech to 7. Gracz ma dodatkowo do rozdysponowania 8 punktów. To znaczy może je wszystkie przeznaczyć dla jednej cechy np. Siły i mieć całkowitą wartość 15, ale równie dobrze może je podzielić między inne cechy. To zależy tylko od gracza. Gracz może odjąć jakieś punkty od cechy i zmiejszyć jej poziom minymalny na rzecz innej cechy. Maksymalna wartość cechy zwiększonej o punkty, które zostały odebrane innej nie może przekroczyć 15. Pamiętaj, że gdy odejmiesz jakieś punkty poniżej 7 będziesz miał trudności z wykonywaniem umiejętności obejmujących daną cechę.

Do wszyskich cech wybieramy
* Jedną umiejętność, którą umiemy bardzo dobrze ["poziom bardzo dobry"]
* Trzy, które umiemy dobrze ["poziom dobry"]
* Pięć, które umiemy w miarę ["poziom taki sobie"]
* Dwie, na których prawie w ogóle się nie znamy ["poziom marny"]

Ilość umiejętności, nie jest obowiązkowa do wykorzystana, ale nie można przekroczyć podanej tutaj liczby.

Opisane są w Uniwersytecie Rzemiosła

Ale ogólnie odsyłam raz jeszcze do tematu Zasady.

Hm. Gdyby w mojej balladzie ktoś zginął, dałbym szansę drużynie na wskrzeszenie tej postaci. Jakiś kapłan w świątyni, czy coś. Ale dobre pytanie - czy jeśli nie zostanie wskrzeszony trzeba robić nową postać?

Czary magii śmierci są takie potężne, bo ja interpretowałem ich nazwy, które są tak pompatyczne, że trudno było mi opisać je jakoś osłabiająco. Oczywiście zgadzam się z Tobą, są zbyt potężne. Zamiast jednak wyrzucać te istniejące, lepiej chyba dopisać nowe, słabsze. W końcu kto powiedział, że byle nekromanta będzie w stanie rzucić wszystkie, a na koniec jeszcze zmienić się w lisza?
Czekam na Twoją propozycję, jakie czary można dopisać :).

Jasne, że mają. Każdy ma, bo nie rzucamy tu kośćmi, nie liczymy punktów życia, tylko idziemy na rozsądek. Sharwyn grała bardką.

Niech nowy Mistrz Gry ma czas i chęci. I pomysł. I niech pisze składnie po polsku. Myślę, że tyle wystarczy :).

Pozdrawiam i życzę miłej gry - mam nadzieję, że już wkrótce,
DruidKot