7.08.2014
|
Regulamin IV Konqrsu Zajawkowego 1. Celem Konqrsu jest wybranie 100 zajawek, które - obok 37 prekursorów - pojawiać się będą przy Ognisku.
2. W konkursie mogą uczestniczyć osoby o tytule co najmniej "mieszkańca" Jaskini Behemota.
3. Część pierwsza Konqrsu polega na wysłaniu swych propozycji zajawek.
Muszą one spełniać następujące wymagania:
• być w liczbie wynoszącej maksimum 20;
• równie dobrze być stosowane przez mężczyzn i kobiety;
• zawierać czasownik w trzeciej osobie liczby pojedynczej, np: "pisze, zjada, robi, chce, jest";
• trzymać klimat Osady;
• być jednozdaniowe;
• być numerowane;
Nie mogą:
• być wulgarne, obraźliwe;
• zawierać wzmianek o konkretnych osobach;
• zawierać błędów ortograficznych;
• powtarzać propozycji/istniejących zajawek;
4. Każda propozycja łamiąca powyższy regulamin będzie usuwana, a w jej miejsce autor nie będzie mógł wprowadzić nowej.
5. Możliwość edycji zajawek istnieje przez cały czas trwania pierwszej fazy Konqrsu.
6. Pierwszy etap Konqrsu trwa 19 dni (zakończenie 26.08.2014, godz. 22.00).
7. Po zakończeniu fazy pierwszej, zacznie się faza druga; głosowanie na najlepsze zajawki.
8. Każdy może oddać głos na 15, najlepszych jego zdaniem, propozycji. Osadnikom przysługuje dodatkowe 5 głosów.
9. Nie uzasadniamy swojego wyboru, podajemy jedynie swoje typy.
10. Nie głosujemy na zajawki własnego pomysłu.
11. Można zmieniać wybrane zajawki przez czas trwania drugiej fazy Konqrsu.
12. Druga faza konkursu kończy się 05.09.2014 o godzinie 20.00.
13. 100 zajawek z najwyższą ilością oddanych nań głosów wygrywa.
14. Wyniki nie są jawne. Ponadto!
Czyniąc zadość tradycji IV Konqrs Zajawkowy zostaje - na moją wyraźną prośbę - rozszerzony o możliwość wyboru uniwersalnych zajawek związanych z obecną administracją. Regulamin tegoż jest podobny do faktycznego regulaminu Konqrsu, z kilkoma wyjątkami:
• każda osoba może podać cztery, nadprogramowe propozycje;
• propozycje te muszą być ściśle związane z obecnymi członkami administracji (Ghulk, Hellburn, Tabris, Tarnoob);
• każda z propozycji ma nawiązywać do innego z członków administracji;
• każdy może oddać maksymalnie cztery nadprogramowe głosy na zajawki związane z rozszerzeniem;
• każdy głos musi być oddany na zajawkę związaną z innym administratorem; Jako przykład podam zajawki związane z naszymi administratorami-emerytami: ... boi się Sulii;
... czuje respekt przed Enlethem;
... kocha Gnoma;
... podziwia MiBa;
... tęskni za Aerilien;
Crazy Sam żeś jest emeryt. ^^'
|
7.08.2014
|
Zajawki "zwykłe": - ... udaje kota....
- ... podprowadza beczułkę mszalnego...
- ... podejmuje ryzyko...
- ... szmugluje szmaragdy...
- ... tańczy wokół Ogniska...
- ... podstępnie rozkrada żywopłot...
- ... przedrzeźnia ropuchy z pobliskiego stawu...
- ... zstępuje do podziemi...
- ... zastyga w spektakularnej pozie...
- ... otrzymuje Przyzwolenie Niebios...
- ... zaskakuje niespotykaną pewnością siebie...
- ... warzy kociołek Paranormalmixa...
- ... nienawidzi Alchemików...
- ... wie, w czym tkwi haczyk...
- ... przybywa kopać kartofle i żuć tytoń, jednak w sakiewce skończył się tytoń...
- ... graniczy z cudem...
- ... zwiedza Jaskinię Behemota...
- ... patrzy się z degustacją...
- ... zastanawia się cóż może zmienić naturę człowieka...
- ... ostrożnie przyrządza spaghetti z wodorostów...
Zajawki "administracyjne": - Brak. Uważam, że nie powinno się ich dodawać.
|
7.08.2014
|
• Zajawki zwykłe: 1. pacyfikuje leśne stworzenia...
2. ucisza wyjca...
3. liże łokieć...
4. skrzętnie ukrywa igłę w stogu siana...
5. kwili w agonii...
6. ćwierka donośnym głosem...
7. podgląda rusałki z Krzaków...
8. zabije Cię we śnie...
9. już wie kto pukał...
10. cyta tu, cyta też tam...
11. ma zamiar udowodnić wszystkim potęgę swego intelektu. Od jutra...
12. mruga chytrze niczym lisek...
13. nie wie co odpowiedzieć, więc biernie klika trójspację...
14. zawsze spada na cztery łapy...
15. ponad wszystko udaje niewinność...
16. turla się namiętnie...
17. ma zawsze rację - nawet, gdy jej nie ma...
18. już wie, że inni wiedzą, że już wie...
19. stanie sobie tutaj...
20. wrogów lubi martwych, a miecze na ostro... • Zajawki nadprogramowe:
1. drży przed gniewem Hellburna...
2. poleruje czaszę Ghulka...
3. wie, że Tabris czai się w okolicy...
4. wykrywa Tarnooba nieopodal...
|
7.08.2014
|
Zajawki podstawowe:
1. dostrzega przed sobą własne ciepłe odbicie...
2. jest wreszcie w Domu...
3. koncertuje z przyrodą...
4. myśli, czuje, reaguje...
5. pichci gorącą czekoladę...
6. podpiera mur Osady...
7. przypomina się w nie-rzeczywistości...
8. puszcza wolno to, co kocha...
9. składa wizytę w swoich zrealizowanych marzeniach...
10. skrupulatnie analizuje mapy Imperium...
11. skrzętnie obejmuje swoje serce...
12. swobodnie zamyka oczy i marzy...
13. podróżuje między odległymi galaktykami...
14. włącza swój Beerhemotowy odbiornik...
15. dzieli się wydobytą wiedzą...
16. współgra z Mahadevą...
17. wymienia swoje dzisiejsze osiągnięcia...
18. zachodzi intelektualną mgłą...
19. zachwyca się!...
20. z wdzięcznością rozjaśnia umysł przy płomieniach Ogniska... Zajawki nadprogramowe:
1. czerpie przykłady z chmury myśli Tarnooba...
2. pieczołowicie recytuje dzieła Hellburna...
3. serdecznie przybija czachę z Ghulkiem...
4. z wypiekami wspomina pokazy minerałów Tabrisa...
|
8.08.2014
|
1. ... jest Twoim ojcem...
2. ... szmugluje kartofle...
3. ... staje okoniem...
4. ... zagląda do starej szafy...
5. ... wyjada zapasy z Oberży...
6. ... drapie, klęka, szydzi i słucha...
7. ... ukrywa coś pod kapturem...
8. ... z utęsknieniem wyczekuje Tygodnia Wściekłych Chomiczych Berserkerów...
9. ... zastanawia się, co wyniknie z trzykrotnego stuknięcia spacji...
10. ... hoduje gołębie...
11. ... łapie świnkę - za rogi...
12. ... wyszczerbia szczękę...
13. ?
14. ?
15. ?
16. ?
17. ?
18. ?
19. ?
20. ? Administracyjne: ... przymilnie prosi Hellburna o spaghetti...
... drapie Tabrisa za uszkiem...
... dysputuje z Tarnoobem...
... gra z Ghulkiem w kości...
|
8.08.2014
|
Garść propozycji ode mnie: 1. marszczy czoło...
2. nakłada sankcje na gnomy...
3. piecze mięso armatnie...
4. szuka śladów Starożytnych...
5. drapie się po brodzie...
6. poluje na wumpusy...
7. idzie na całość...
8. sięga po drewno...
9. ma coś na sumieniu...
10. warzy piwo według krasnoludzkiej receptury...
11. łowi w pobliskim stawie...
12. wyciąga talię kart...
13. filozofuje...
14. zachęca do wspólnego odśpiewania ballady...
15. robi na drutach kolczastych...
16. dedukuje...
17. ma asa w rękawie...
18. wstrzymuje oddech...
19. dokarmia koty...
20. przewiduje teraźniejszość...
|
13.08.2014
|
1. szabruje...
2. sika przez okno... Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
3. dziurawi skarpetki...
4. pije wodę z ogórka...
|
13.08.2014
|
1. układa skrzydła do snu
2. gani samego siebie Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
3. męczy się odpoczynkiem
4. uderza w piłkę ścianą
5. piórkuje Tullusiona Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
6. odirhakowuje osadę ;) Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
7. posrebrza Silveresa Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
8. zabija Czas (w) Imperium
9. wysyła Gnoma na emeryturę Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
10. oznacza Ognisko jako przeczytane
11. głosi rozległość groty nad jaskinią Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
12. ma peszek Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
13. odwraca Mefistofeliksa ogonem Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
14. humanum est! Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
15. sporządza profil psychologiczny Drusila Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
16. gotuje w kociołku herbatę
17. słucha bajki iskierki Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
18. czyści Nizamiego z kurzu Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
19. próbuje wymyślić zajawkę 1. głaszcze Tabrisa pod włos
|
13.08.2014
|
1. krzyczy bezdźwięcznie...
2. spada z górki na pazurki...
3. przytuli się do osoby, która odezwie się następna...
4. domyśla się, co zaraz nastąpi...
5. przybiera barwy wojenne...
6. powraca cudem na Jaskini łono...
7. rezerwuje dla siebie następną wypowiedź...
8. upuszcza trunek podwędzony z Piwniczki...
9. zakłada jednoosobową spółkę partnerską...
10. czyni czynniki w odczynniku...
11. wysłuchuje plotek na swój temat...
12. chrupiąc napoczyna zimowe zapasy...
13. niechcący wywołuje zajawkę...
14. cieszy się - ot, po prostu!...
15. dopuszcza do siebie alternatywy...
16. potyka się o własną brodę...
17. dekomponuje rzeczywistość swoją wolą...
18. doskonali się w sztuce próżności...
19. słucha, jak głośno piejo kury piejo (bo nie majo koguta)...
20. przechadza się w tę i z powrotem...
|
14.08.2014
|
1.gra w kowadło...
2.piecze ziemiaki w ognisku...
3.nie wierzy w behemoty...
4.wyje do księżyca...
5.rzuca uroki na zebranych...
6.próbuje swoich sił na arenie...
7.gawędzi przy ognisku...
Resztę wymślę póżniej...
|
14.08.2014
|
1. ... jest zbawcą galaktyki...
2. ... nie ma sobie równych...
3. ... kroi chałwę...
4. ... handluje rtęcią i kryształami...
5. ... słucha dźwięków odległej burzy...
6. ... wznosi się na skrzydłach chałwy...
7. ... mocniej klika...
8. ... gniecie arbuzy...
9. ... marzy o drzemce...
10. ... wcina poziomki...
11. ... okłada zebranych żeliwną patelnią...
12. ... podziwia nocne niebo...
13. ... poszukuje...
14. ... ma ochotę na partyjkę gry w kości...
15. ... sączy z kubka swoją ulubioną gorącą czekoladę, wywołując ogólną zazdrość wśród zebranych...
16. ... zapewnia, iż nie jest w mafii...
17. ... struga łódki z kory...
18. ... awansuje na wyższy poziom...
19. ... wplata w rzeczywistość odrobinę magii...
20. ... wsłuchuje się w trzaskanie ognia i odpływa gdzieś daleko... Swoją drogą, trzydzieści siedem? Wydawało mi się, że pierwsze to sześćdziesiąt cztery z początku listy, te, które jeszcze się trzymają porządku alfabetycznego.
|
17.08.2014
|
1. organizuje drużynę dla zdobycia Kartofla Wszechmocy...
2. podpisuje klauzulę braku sumienia...
3. domaga się wyjęcia poniedziałków spod prawa...
4. utrzymuje postawę pionową krzywiąc się niemiłosiernie...
5. buduje piramidę, taką finansową...
6. wyszukuje dwulistne koniczynki...
7. z wypiekami na twarzy przegląda "Najnowsze Trendy Szydełkowania"...
8. dorzuca do Ogniska szyszki sosnowe...
9. popija nalewkę z łez swoich wrogów...
10. zazdrości kamieniom hulaszczego życia...
11. odkrywa skład zużytych ripost...
12. marzy o bezkresnym niebie pełnym gwiazd...
12bis. wie, że przyszłość fantastyki zawarta jest w "Mglistych Elfach"...
14. dowodzi, że słońce krąży wokół Osady...
15. już nigdy nie kupi nalewki z jadu wiwerny...
16. słucha trupy szkieletów...
17. zaraża innych swym jaskiniowym patriotyzmem...
18. zaraz przeczyta kilka dzieł w Misternych Rękopisach...
19. zamierza ufarbować włosy na staro-cerkiewnosłowiański...
20. nagle zaczyna lewitować, po chwili ląduje na najbliższej gałęzi... rozgrzewa się na myśl o Hellburnie...
dobrze wie, o czym mówił Tarnoob...
zastanawia się jakiż to wihajster Ghulk tym razem skonstruuje...
|
21.08.2014
|
1. rabuje rybosomy rybitwie...
2. wachluje się skrzydłem albatrosa z nadmiaru wrażeń...
3. lata na skrzydłach Ylatha...
4. chce dać Ashy nieco kaszy...
5. odpowiada na zew Urgasha...
6. pławi się w świetle Elratha...
7. chroni się w ciemności Melassy...
8. czerpie ze źródła Shalassy...
9. płonie gniewem Arkatha...
10. sadzi dziewannę na chwałę Sylannie...
11. dzieli się chałwą z zebranymi...
12. liczy licze liczydłem liczmistrza...
13. wie, że to już było i nie wróci więcej...
14. zmierza do gwiazd...
15. ostentacyjnie ocieka octem... balsamicznym...
16. napawa się ciemnością aż upija się nią...
17. podstępnie petryfikuje padalca...
18. wynosi skrypty z krypty...
19. trafia między otchłań a blask...
20. antagonizuje andronalne andruty... pragnie spróbować słynnych muffinków Hellburna...
demonizuje demilisza Ghulka...
ugina się pod argumentacją Tarnooba...
liczy na łaskę Tabrisa...
|
26.08.2014
|
1. płonie z ciekawości - dosłownie!...
2. ściga się z wichrami Ylatha...
3. zmyka przed gniewem Władcy Czartów...
4. pomaga schodzić z tego planu...
5. aspiruje do zostania smoczą przekąską...
6. czyści kły Urgasha...
7. przygotowuje się do ostatecznej bitwy...
8. wybucha demonicznym śmiechem...
9. ciska błyskawicami...
10. doprowadza Ashę do łez swymi wybrykami...
11. podjudza smoki i hydry...
12. łaskocze Arkatha w piętę...
13. bawi się z Malassą w kotka i myszkę...
14. spisuje ostatnią wolę...
15. nie panuje nad sobą...
16. goni własny ogon...
17. ciągnie Elratha za pióra...
18. nie służy nikomu...
19. korzysta z darów Sylanny...
20. podróżuje po wodach Shalassy...
|
26.08.2014
|
1. chroni galaktykę przed inwazją obcych pieczarek...
2. pachnie kocimiętką...
3. wykuwa Pyrę Przeznaczenia...
4. wspiera Komitet Kocich Związków Kolanowych...
|
26.08.2014
|
Moje specyficzne poczucie klimatu/humoru: 1. ...robi "Woof!";
2. ...idzie po drwa w Krzaki;
3. ...rąbie drwa;
4. ...dorzuca drwa do Ogniska; Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
5. ...goni się z przedmówcą wokół Ogniska;
6. ...węszy w poszukiwaniu czekolady;
7. ...przygotowuje sobie czekoladę;
8. ...pije czekoladę;
9. ...przybiera formę duchową;
10. ...wróży z dymu;
11. ...ogląda powtórki z Areny Konwentowej;
12. ...puszcza bańki mydlane. Nosem;
13. ...wrzuca siarkę do ognia;
14. ...rzuca Egzorcyzm Garanta;
15. ...podziwia Vori;
16. ...czuje się niczym wiatr buszujący w trzcinie;
17. ...czeka na M&M:HVII; Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu
18. ...grzybuje;
19. ...wpatruje się intensywnie w ogień;
20. ...idzie na Cmentarz w celu puszczenia Cormoranta; Zajawka odrzucona ze względu na łamanie regulaminu 1. ...nie pojmuje Ejdologicznej teorii obrazów relewantnych Tarnooba;
2. ...kłóci się z Hellburnem o wyższości VCMI nad HotA;
3. ...goni Tabrisa wokół drzewa.
4. ...oddaje hołd Ghulkowi.
|
26.08.2014
|
1. ...patrzy z niepokojem...
2. ...mruczy pod nosem klątwy...
3. ...na wszelki wypadek się cofa..
4. ...cyta, pije, Krzaki pali...
5. ...wróży z ziół jaskiniowych, zwłaszcza kocimiętki...
6. ...pozostawia po sobie jedynie uśmiech...
7. ...małpuje ruch wahadła...
8. ...zrzuca gwiazdy na Ognisko...
9. ...twierdzi, że wieszać każdy może... 10.......dla świętego spokoju wymyśla zajawki, które i tak do niczego się nie nadają... ;p
|
26.08.2014
|
1. ... szabruje kiełbaski znad ogniska
2. ... odpala fajkę od ogniska
3. ... ucieka przed dymem
|
26.08.2014
|
Zajawki od Bycha w ofercie last minute :P 1) wykopuje kartofle z ogniska...
2) wyczekuje Dnia Kartofla..
3) spogląda w niebo i prognozuje deszcz krabów...
4) niszczy plany osobie po lewej...
5) ma nadzieję wyrosnąć na legendę Jaskini...
6) sprawdza co słychać u Sojusznika...
7) opróżnia Piwniczkę z pustych beczułek. Z pełnych zresztą też...
8) dzieli włos na troje...
9) ma kiełbie we łbie...
10) wyjaśnia dlaczego ciąg antydrymenowy jest lepszy od bezciągu drymenowego...
11) składa zamówienie w Oberży...
12) czuję mięte...
13) dostawia kolejną ławeczkę przy Ognisku...
14) ma ochotę pogawędzić...
15) szuka drogi do drogowskazu...
16) analizuje mapę Osady...
17) maluje malowidła przy pomocy powidła...
18) siedzi w dymie z Ogniska...
19) podpatruje co robią rozmówcy...
20) podprowadza zapasy zimnej kiełbasy...
|
26.08.2014
|
Pierwsza część Konqrsu zakończona i mogę oficjalnie rozpocząć drugą - głosowanie na wybrane przez siebie zajawki. Przypominam jednocześnie, że:
- każdy może oddać głos na 15 zajawek; Osadnikom przysługuje dodatkowe pięć głosów;
- nie uzasadniamy wyboru, podajemy tylko swoje typy;
- nie głosujemy na zajawki własnego pomysłu;
- wybrane zajawki muszą być wklejone wraz z liczbą porządkową;
- druga faza konkursu kończy się 05.09.2014 o godzinie 20.00; 1. analizuje mapę Osady...
2. antagonizuje andronalne andruty...
3. aspiruje do zostania smoczą przekąską...
4. awansuje na wyższy poziom...
5. bawi się z Malassą w kotka i myszkę...
6. buduje piramidę, taką finansową...
7. chce dać Ashy nieco kaszy...
8. chroni galaktykę przed inwazją obcych pieczarek...
9. chroni się w ciemności Melassy...
10. chrupiąc napoczyna zimowe zapasy...
11. cieszy się - ot, po prostu!...
12. ciska błyskawicami...
13. ciągnie Elratha za pióra...
14. cyta tu, cyta też tam...
15. cyta, pije, krzaki pali...
16. czerpie ze źródła Shalassy...
17. czuje się niczym wiatr buszujący w trzcinie...
18. czuję mięte...
19. czyni czynniki w odczynniku...
20. czyści kły Urgasha...
21. dedukuje...
22. dekomponuje rzeczywistość swoją wolą...
23. dokarmia koty...
24. domaga się wyjęcia poniedziałków spod prawa...
25. domyśla się, co zaraz nastąpi...
26. doprowadza Ashę do łez swymi wybrykami...
27. dopuszcza do siebie alternatywy...
28. dorzuca do Ogniska szyszki sosnowe...
29. doskonali się w sztuce próżności...
30. dostawia kolejną ławeczkę przy Ognisku...
31. dostrzega przed sobą własne, ciepłe odbicie...
32. dowodzi, że słońce krąży wokół Osady...
33. drapie się po brodzie...
34. drapie, klęka, szydzi i słucha...
35. dzieli się chałwą z zebranymi...
36. dzieli się wydobytą wiedzą...
37. dzieli włos na troje...
38. dziurawi skarpetki...
39. filozofuje...
40. gawędzi przy ognisku...
41. gniecie arbuzy...
42. goni się z przedmówcą wokół Ogniska...
43. goni własny ogon...
44. gotuje w kociołku herbatę...
45. gra w kowadło...
46. graniczy z cudem...
47. grzybuje...
48. handluje rtęcią i kryształami...
49. hoduje gołębie...
50. idzie na całość...
51. idzie po drwa w krzaki...
52. jest Twoim ojcem...
53. jest wreszcie w Domu...
54. jest zbawcą galaktyki...
55. już nigdy nie kupi nalewki z jadu wiwerny...
56. już wie kto pukał...
57. już wie, że inni wiedzą, że już wie...
58. koncertuje z przyrodą...
59. korzysta z darów Sylanny...
60. kroi chałwę...
61. krzyczy bezdźwięcznie...
62. kwili w agonii...
63. lata na skrzydłach Ylatha...
64. liczy licze liczydłem liczmistrza...
65. liże łokieć...
66. ma asa w rękawie...
67. ma coś na sumieniu...
68. ma kiełbie we łbie...
69. ma nadzieję wyrosnąć na legendę Jaskini...
70. ma ochotę na partyjkę gry w kości...
71. ma ochotę pogawędzić...
72. ma zamiar udowodnić wszystkim potęgę swego intelektu. Od jutra...
73. ma zawsze rację - nawet, gdy jej nie ma...
74. maluje malowidła przy pomocy powidła...
75. marszczy czoło...
76. marzy o bezkresnym niebie pełnym gwiazd...
77. marzy o drzemce...
78. małpuje ruch wahadła...
79. mocniej klika...
80. mruczy pod nosem klątwy...
81. mruga chytrze niczym lisek...
82. myśli, czuje, reaguje...
83. męczy się odpoczynkiem...
84. na wszelki wypadek się cofa...
85. nagle zaczyna lewitować, po chwili ląduje na najbliższej gałęzi...
86. nakłada sankcje na gnomy...
87. napawa się ciemnością aż upija się nią...
88. nie ma sobie równych...
89. nie panuje nad sobą...
90. nie służy nikomu...
91. nie wie co odpowiedzieć, więc biernie klika trójspację...
92. nie wierzy w behemoty...
93. niechcący wywołuje zajawkę...
94. nienawidzi alchemików...
95. niszczy plany osobie po lewej...
96. odkrywa skład zużytych ripost...
97. odpala fajkę od ogniska...
98. odpowiada na zew Urgasha...
99. ogląda powtórki z Areny Konwentowej...
100. okłada zebranych żeliwną patelnią...
101. opróżnia Piwniczkę z pustych beczułek. Z pełnych zresztą też...
102. organizuje drużynę dla zdobycia Kartofla Wszechmocy...
103. ostentacyjnie ocieka octem balsamicznym...
104. ostrożnie przyrządza spaghetti z wodorostów...
105. otrzymuje Przyzwolenie Niebios...
106. oznacza Ognisko jako przeczytane...
107. pachnie kocimiętką...
108. pacyfikuje leśne stworzenia...
109. patrzy się z degustacją...
110. patrzy z niepokojem...
111. pichci gorącą czekoladę...
112. piecze mięso armatnie...
113. piecze ziemniaki w ognisku...
114. pije czekoladę...
115. pije wodę z ogórka...
116. podejmuje ryzyko...
117. podgląda rusałki z Krzaków...
118. podjudza smoki i hydry...
119. podpatruje co robią rozmówcy...
120. podpiera mur Osady...
121. podpisuje klauzulę braku sumienia...
122. podprowadza beczułkę mszalnego...
123. podprowadza zapasy zimnej kiełbasy...
124. podróżuje między odległymi galaktykami...
125. podróżuje po wodach Shalassy...
126. podstępnie petryfikuje padalca...
127. podstępnie rozkrada żywopłot...
128. podziwia Vori...
129. podziwia nocne niebo...
130. poluje na wumpusy...
131. pomaga schodzić z tego planu...
132. ponad wszystko udaje niewinność...
133. popija nalewkę z łez swoich wrogów...
134. poszukuje...
135. potyka się o własną brodę...
136. powraca cudem na Jaskini łono...
137. pozostawia po sobie jedynie uśmiech...
138. przechadza się w tę i z powrotem...
139. przedrzeźnia ropuchy z pobliskiego stawu...
140. przewiduje teraźniejszość...
141. przybiera barwy wojenne...
142. przybiera formę duchową...
143. przybywa kopać kartofle i żuć tytoń, jednak w sakiewce skończył się tytoń...
144. przygotowuje się do ostatecznej bitwy...
145. przygotowuje sobie czekoladę...
146. przypomina się w nie-rzeczywistości...
147. przytuli się do osoby, która odezwie się następna...
148. próbuje swoich sił na arenie...
149. próbuje wymyślić zajawkę...
150. puszcza bańki mydlane. Nosem...
151. puszcza wolno to, co kocha...
152. pławi się w świetle Elratha...
153. płonie gniewem Arkatha...
154. płonie z ciekawości - dosłownie!...
155. rabuje rybosomy rybitwie...
156. rezerwuje dla siebie następną wypowiedź...
157. robi "woof!"...
158. robi na drutach. Kolczastych...
159. rzuca Egzorcyzm Garanta...
160. rzuca uroki na zebranych...
161. rąbie drwa...
162. sadzi dziewannę na chwałę Sylannie...
163. siedzi w dymie z Ogniska...
164. sięga po drewno...
165. skrupulatnie analizuje mapy Imperium...
166. skrzętnie obejmuje swoje serce...
167. skrzętnie ukrywa igłę w stogu siana...
168. składa wizytę w swoich zrealizowanych marzeniach...
169. składa zamówienie w Oberży...
170. spada z górki na pazurki...
171. spisuje ostatnią wolę...
172. spogląda w niebo i prognozuje deszcz krabów...
173. sprawdza co słychać u Sojusznika...
174. staje okoniem...
175. stanie sobie tutaj...
176. struga łódki z kory...
177. swobodnie zamyka oczy i marzy...
178. szabruje kiełbaski znad ogniska...
179. szabruje...
180. szmugluje kartofle...
181. szmugluje szmaragdy...
182. szuka drogi do drogowskazu...
183. szuka śladów Starożytnych...
184. sączy z kubka swoją ulubioną gorącą czekoladę, wywołując ogólną zazdrość wśród zebranych...
185. słucha dźwięków odległej burzy...
186. słucha trupy szkieletów...
187. słucha, jak głośno piejo kury piejo (bo nie majo koguta)...
188. tańczy wokół Ogniska...
189. trafia między otchłań a blask...
190. turla się namiętnie...
191. twierdzi, że wieszać każdy może...
192. ucieka przed dymem...
193. ucisza wyjca...
194. udaje kota...
195. uderza w piłkę ścianą...
196. układa skrzydła do snu...
197. upuszcza trunek podwędzony z Piwniczki...
198. utrzymuje postawę pionową krzywiąc się niemiłosiernie...
199. wachluje się skrzydłem albatrosa z nadmiaru wrażeń...
200. warzy kociołek Paranormalmixa...
201. warzy piwo według krasnoludzkiej receptury...
202. wcina poziomki...
203. wie, w czym tkwi haczyk...
204. wie, że przyszłość fantastyki zawarta jest w "Mglistych Elfach"...
205. wie, że to już było i nie wróci więcej...
206. wpatruje się intensywnie w ogień...
207. wplata w rzeczywistość odrobinę magii...
208. wrogów lubi martwych, a miecze na ostro...
209. wrzuca siarkę do ognia...
210. wróży z dymu...
211. wróży z ziół jaskiniowych, zwłaszcza kocimiętki...
212. wspiera Komitet Kocich Związków Kolanowych...
213. współgra z Mahadevą...
214. wstrzymuje oddech...
215. wsłuchuje się w trzaskanie ognia i odpływa gdzieś daleko...
216. wybucha demonicznym śmiechem...
217. wyciąga talię kart...
218. wyczekuje Dnia Kartofla...
219. wyjada zapasy z Oberży...
220. wyje do księżyca...
221. wykopuje kartofle z ogniska...
222. wykuwa Pyrę Przeznaczenia...
223. wymienia swoje dzisiejsze osiągnięcia...
224. wynosi skrypty z krypty...
225. wyszczerbia szczękę...
226. wyszukuje dwulistne koniczynki...
227. wysłuchuje plotek na swój temat...
228. wznosi się na skrzydłach chałwy...
229. węszy w poszukiwaniu czekolady...
230. włącza swój Beerhemotowy odbiornik...
231. z utęsknieniem wyczekuje Tygodnia Wściekłych Chomiczych Berserkerów...
232. z wdzięcznością rozjaśnia umysł przy płomieniach Ogniska...
233. z wypiekami na twarzy przegląda "Najnowsze Trendy Szydełkowania"...
234. zabija Czas (w) Imperium...
235. zabije Cię we śnie...
236. zachodzi intelektualną mgłą...
237. zachwyca się!...
238. zachęca do wspólnego odśpiewania ballady...
239. zagląda do starej szafy...
240. zakłada jednoosobową spółkę partnerską...
241. zamierza ufarbować włosy na staro-cerkiewnosłowiański...
242. zapewnia, iż nie jest w mafii...
243. zaraz przeczyta kilka dzieł w Misternych Rękopisach...
244. zaraża innych swym jaskiniowym patriotyzmem...
245. zaskakuje niespotykaną pewnością siebie...
246. zastanawia się, co wyniknie z trzykrotnego stuknięcia spacji...
247. zastanawia się, cóż może zmienić naturę człowieka...
248. zastyga w spektakularnej pozie...
249. zawsze spada na cztery łapy...
250. zazdrości kamieniom hulaszczego życia...
251. zmierza do gwiazd...
252. zmyka przed gniewem Władcy Czartów...
253. zrzuca gwiazdy na Ognisko...
254. zstępuje do podziemi...
255. zwiedza Jaskinię Behemota...
256. ćwierka donośnym głosem...
257. łapie świnkę - za rogi...
258. łaskocze Arkatha w piętę...
259. łowi w pobliskim stawie...
260. ściga się z wichrami Ylatha...
261. ukrywa coś pod kapturem... Słowem wyjaśnienia - rozszerzenie IV Konqrsu Zajawkowego zostaje anulowane. Przepraszam wszystkich, którzy wystawili zajawki związane z administracją.
|