Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Obóz najemników" |
---|
Tabris9.03.2009Post ID: 41952 |
Poprawianiem, własciwie korektą tychże błędów zajmę się ja... |
Fergard9.03.2009Post ID: 41959 |
@Ptakubo: Konstruktor już trzeźwo zauważył, że mieliście do czynienia z ILUZJĄ. Kto ją rzucił? Tego nie wie nikt. Ważne, że Craddoci nie żyją, a wątek się rozwija. @Konstruktorze: W opisie Craddoców podałem, że są oni podatni na zwykły kwas, nie magiczny. Ale gwoli ścisłości(Nieprecyzyjnie się wyraziłem, ot co): Zwykły kwas to kwas naturalny, czyli tworzony w gruczołach jadowych czy tym podobnych. |
Dragonthan9.03.2009Post ID: 41961 |
Odniosę się do do wypowiedzi w Bestiariuszu, coby nie robić tam śmietnika:
Tabris a powiedz ty nam gdzie jest informacja o przedziale czasowym tej ballady? Bo ja jakoś żadnej informacji na ten temat nie widzę. I wiek X-XV? Toż to odnosimy się do historii ludzkości na planecie ziemia czy do fantasy? |
Konstruktor9.03.2009Post ID: 41966 |
Ale nie jest napisane, że są niepodatni na zaklęcia wody, ani opierające się na kwasie więc Kwasowa strzała działa na nich jak na wszystkich. |
Hellscream9.03.2009Post ID: 41967 |
Co nie zmienia faktu, że kwas jest wytwarzany magiczne, a więc jest kwasem magicznym. Wstaw stary, dobry magiczny pocisk :) |
Fergard9.03.2009Post ID: 41968 |
Odnośnie niepodatności... Są odporni na każdą magię w 20% z wyjątkiem magii opartej o czystą moc(Czyżby zbieg okoliczności, że Jormungard jest magiem energii?). Magiczny pocisk pasuje jak ulał. Hells: A więc dołączyłeś do ekipy Lodowych Pustkowi... |
Konstruktor9.03.2009Post ID: 41969 |
Ale i tak moja magia wody jest na bardzo wysokim poziomie więc 20% to mi różnicy nie robi. Hells, ta magia energii jest kiepska... przypomina mi to pewne błędne podejście do magii w Heroesie. :P |
Hellscream9.03.2009Post ID: 41970 |
Magia Energii nie ma ograniczeń właściwie żadnych i to jest jej atutem. A jest jaka jest, bo Vok kazał opracować. Jormungard zwykle nie certolił się w ładne efekty błyskowe, tylko zwiększał swe możliwości fizyczne o 500% i w "szalonym tańcu śmierci" rozcinał wszystko na kawałki, zyskując dzięki temu przydomek Przeklętnika. Ot, cała historia... |
Mecku9.03.2009Post ID: 41971 |
Nie ma to jak niezniszczalni i niepokonani koksiarze :P Zero ograniczeń. |
Hellscream9.03.2009Post ID: 41972 |
...których to (tych koksiarzy) rozwalą dwa umiejętnie użyte zaklęcia. Jedno wyssie z nich energię, a drugie zabije. I to można zastosować do każdego :) |
Hellscream10.03.2009Post ID: 41987 |
Wybaczcie double, ale mam ważkie pytanie. |
Tabris10.03.2009Post ID: 41988 |
A gdzie w Balladzie pisze, że jest -40? |
Hellscream10.03.2009Post ID: 41989 |
W Balladzie nie, ale Wciąż Mistrzujący Nam Vokial odgrażał się takimi temperaturami...Poza tym, nazwa też coś znaczy. |
Vokial10.03.2009Post ID: 42003 |
Wyspa na której aktualnie się znajdujemy jest położona trochę daleko od Frestahanu. Na tejże wyspie temperatura sięga gdzieś ok. -10 stopni. Na Festahanie temperatura sięga ok. -30 stopni. A i prosiłbym by nikt nie wprowadzał postaci kogoś innego, jeśli on tego nie chciał. I jeszcze jedna prośba. Żadnych super-hiper-ekstra zdarzeń, w których jeden bohater pokonuje prawie cały oddział biegnąc w kierunku wroga, jeszcze wrzeszcząc. To jest nierealne. |
Tabris20.03.2009Post ID: 42290 |
Czy ob. Nuk wie, że bierze udział w Balladzie? |
Nuk20.03.2009Post ID: 42294 |
Obywatel Nuk wie, tylko niestety się zgubił w pewnym momencie, aktualnie próbuje zlokalizować swojego maga :P |
Tabris22.03.2009Post ID: 42365 |
Cóż, aktualnie pojawiły się dość łatwe możliwości dołączenia ob. Nuka |
Nuk22.03.2009Post ID: 42370 |
Pozwoliłem sobie na wprowadzenie postaci Nuka krótkim postem, wydaje mi się, że nie zaburzy biegu akcji ;) |
Fergard25.03.2009Post ID: 42556 |
Odnoszę wrażenie, że część z nas chce uprościć Balladę i przedstawić ją jako "Klasyczne łubu-du". Na przykład Erick: W poście z mówiącym Craddociem specjalnie podstawiłem motyw szpiega, by zbudować intrygę. Potem posty Konstruktora, Tabrisa(Który chyba spróbował wrócić do porządku dziennego). Dragowi udało się podchwycić sytuację("Czyli ktoś z Bractwa kabluje?"). Chciałem stworzyć wątek, intrygę, pewne poczucie niepewności. A tu nagle ni stąd, ni z owąd wychodzi Erick i oznajmia: "Przybyłem, by was wynająć". Intrygę szlag trafia. Co prawda, dzięki następnym postom udało się do drużyny wprowadzić aż cztery postacie(Jormungard, Vokial, Mecku i Dragan), ale czuję pewien niedosyt. Mam nadzieję, że ostatni mój post da wystarczająco dużo dróg do rozwoju akcji. I na miłość boską: Nie poprzestawajcie na jednym wątku. Nie o to chodzi. Prawda: Kiedy liczba wątków przekracza 25, zaczyna robić się chaos, ale w przypadku 2 - 3, nawet 4 nie ma żadnego problemu z ogarnięciem akcji.* * Do Vokiala i jego zwolenników odnośnie robienia z Ballady Bander. P.S: W moim poście z Bestiariusza pojawi się opis pełzacza. |
Dragonthan12.04.2009Post ID: 43172 |
Dwie sprawy: 1) Aktualizacja imion graczy w pierwszym poście (niech ktoś to spisze, bo ja się gubię) + nazwy postaci drugoplanowych |