Imperium

Behemoth`s Lair

Jarlaxe

Jednak zrobił to on. Z resztą gdyby zrobił to ktoś inny, fantasy znane nam z Heroesa było by zupełnie inne. Zamiast orka na przykład byłby jakiś stwór ze słowiańskiej mitologii albo z czego innego.
Oglądałem screeny i stwierdzam że miasto fajne, lecz nie podoba mi się że łowca demonów wygląda jakby był "na chama" wklejony. Poza tym miasto fajne, gratulacje dla twórców i oczywiście trzymam kciuki.
Każdy zrzucił co miał na języku, mam nadzieję że każdy jest zadowolony, ja nadal uważam go za ojca fantastyki, Mosqua nie - ma ona do tego prawo, więc możemy wracać do tematu: W Heroesie III lubie ogólnie... Heroesa III, jednym słowem wszystko. Pozdrawiam
Czy najlepszą nie wiem, najszybszą - możliwe, a nie za bardzo kojarzę jej umiejętność - wybaczcie, nie pamiętam każdej umiejętności każdej jednostki.
Hmmm, pomysły ciekawe, ale dla mnie gremlin to powinien służyć magom, jako ich takzwany "przydupas". Lecz kiedy Akademia jest atakowana, któż pójdzie na pierwszy ogień jak nie "wierny" sługa? Może masz rację, jeżeli postrzegasz gnomy jak w D&D, eksperymentujących naukowców i...
Ach Mosqua... Przyznam że kocham się z tobą sprzeczać, lecz nie skusisz mnie. Już jeden offtop się z tego zrobił, z umiarem, z umiarem proszę.
Ja nie lubię kościanych smoków. No dobra, przyznam że wyczerpały mi się argumenty, dlatego nie pozostaje mi nic jak przyznać rację. Jak to się mówi: Nie jest głupim ten kto się kłóci i nie ma racji, ale ten kto się kłóci i w tym trwa. - Nie pamiętam kto to powiedział.
Hmm no dobra, ale nadal nie jestem przekonany że gnom pasuje do walki. Dla mnie gnomy to naukowcy.
Mi Behemoty jakoś się nigdy mocne nie wydawały, co nie znaczy że zaprzeczam że takie są. Lubię je ponieważ jak wspominałem w jakimś innym poście kiedy ludzie dochodzą do krzyżowców, ty już je masz.
Ninja... Nie ważne. Jest tam wiele bardzo świeżych pomysłów, lecz ciut się uśmiałem kiedy zobaczyłem łapcia.
Cukierkowa grafika Fabuła i kampanie jakieś takie denne, w H3 koniecznie chciałeś wiedzieć co się stanie dalej. Zamki i jednostki niefajne. Mogli kontynuować historie z h3. Pomysły którymi chcieli zabłysnąć są złe. Walka - zgodzę się z taro - pokemony. Klimat nie heroesowy....
Mmmm... chyba coś czuję że nikomu się już nie chce tworzyć tej gry. Obawiam się że jesteśmy właśnie świadkami "słomianego zapału", a szkoda, bo zaciekawił mnie ten temat i chętnie bym się zaciągnął jako grafik/ewentualnie pomysłodawca. W tym temacie opisuję projekty do...