Imperium

Behemoth`s Lair

Mitabrin

Cóż, ja też opowiem historię mego nicka... Otóż zaczęło się to w roku 1999 po Chrystusie, wygrzebałem skądś jakiś czysty mały notatnik w twardej oprawie (który mam do dziś), wziąłem długopis i zacząłem bazgrać różne głupoty (mianowicie *wyjmuje ten notatnik* twarze...
Dziwię się, ze nikt nie napisał nic o Mortem, z Planescape: Torment. Był jedną z najciekawszych postaci w grze (w zasadzie nic o nim się nie dowiadujemy) i zawsze z wszystkiego wyszydzał i obśmiewał).
Hmm... na wirusy najlepszy jest wywar z włosów spod pachy magicznego smoka. A tak na serio, rozwiń swą wypowiedź. ;)
Witam, chciałbym zaprezentować moją pierwszą mini modyfikacje do WoGa, którą sam zaprojektowałem. Modyfikacja ta zmienia wygląd prawie wszystkich dowódców (normalny wygląd ma jak na razie jedynie szaman) oraz w dwóch przypadkach WoGóle ich zmienia. Wprawdzie jest to wersja...
Ech... jest to powód tego, że wszystkie portrety jednostek są załączone w jednym pliku *.def. Nie jestem pewien, ale chyba nie ma sposobu, by łatki *.wog edytowały jakieś defy. Chyba jedynym wyjściem byłoby złączenie w jeden def portretów z nowych dowódców i tych z FU i dodanie ich...
Jeśli ma osoba będzie miała wolną chwilę by wypakować portrety z FU... a w zasadzie WoGóle je zainstalować i po tym jeszcze skleić wszystko to może to zrobię... :P
Btw. Shreemie, aktualnie robię troszkę poprawioną wersję nowych dowódców (poprawiająca kilka błędów i...), więc poprawione defy zrobię raczej po jej wydaniu (daty premiery nie daję, gdyż robię nową wersję "od czasu do czasu").
Chciałbym tylko ogłosić, że z dniem dzisiejszym pojawiła się nowa wersja Nowych Dowódców 0.6, wersja poprawia błędy, które występowały przy strzelaniu niektórych dowódców oraz zmienia wygląd dowódcy Lochu.
Ja pamiętam, że gdzieś tak w październiku na Geografii oglądaliśmy całą klasą dokument "o czymś tam". Pamiętam scenę, w której przy pokazywaniu jakiegoś krajobrazu w tle była muzyka z H3 (o ile pamiętam to motyw z Bastionu...).
Jak chcesz zrobić w edytorze map do homm "ostre porno"? Wątpię by nawet WoG miał takie możliwości... Btw. Czy do grup religijnych zaliczamy religie Jedi i tym podobne kościoły?
A skąd wiesz, że któryś z pytających do tej garstki nie należy? I skoro nie wszystkie punkty regulaminu są dla nas jasne, to mamy prawo (a nawet jest to zalecane) by się pytać. ps. Religia Jedi to jest religia.
<[Dragonar: [quote=Hellscream]Osobiście uważam, że na siódmy poziom można byłoby dać Górskiego Olbrzyma i jakieś jego ulepszenie niż Kwarcowego Smoka...Tak samo zamiast pająków użyć hipogryfów. Widziałem modele tych stworów na screenach.[/quote] O nie, my jesteśmy przeciwnikami...
<[Hellburn: Z czystej ciekawości: Czy jest tu jakaś latająca jednostka :P? I jakie są umiejętności specjalne? Cały zamek wydaje się baardzo słaby w porównaniu z innymi.]> To tylko pozory, wierz mi, że czasem kiedy [s]grałem[/s] znaczy oczywiście testowałem wersję alfa, to...
<[Taro:Ciekawe są też te jednostki z edytora, czyli Prastary Ent, Pająk i Szafirowy Smok. Gdyby pojawiła się możliwość drugiego ulepszenia Ametystowego Smoka, to Szafirowy byłby najsilniejszy na 7 poziomie.]> Akurat szafirek to jednostka 8 poziomu, a pająk i ent to jednostki...
To ty chyba nie czytałeś historii autorstwa Hobbita. :P Poza tym okaleczenie musi oznaczać mutację? Ciekawe... nie wiedziałem, że jak np. złamię rękę będę x-menem. :P
<[Sheogorath: Czy jest planowana w przyszłości jakaś kampania fabularna traktująca o tym mieście? To BARDZO pomogłoby projektowi zdobyć fanów, chociaż wiem że nie jest to prosta sprawa ;)]> Tak, ma być nawet dopasowana do fabuły M&M.
Nie. To jest kolejny błąd wczesnej młodości naszego miasta. Co do dźwięków to oczywiście, że je zmienimy. Wprawdzie nie wiem, czy będę zmuszony do nagrywania w garażu stukania metalowej rurki o podłogę, w celu zrobienia odgłosów śmierci satyra, ale chyba coś się wykombinuje. :3
Nie wiem czy ten pomysł wam się spodoba, ale proponuję byście dali [url=http://www.forum.acidcave.net/profile.php?UID=666]panu Kreeganowi[/url] etat na ognisku. :3
Cóż, jeszcze zrozumiałbym osadzenie wszystkich aspektów technicznych na silniku trójki, ale z tego co mi wiadomo to mod jest już prawie stworzony i będą to właśnie takie rysowane jednostki w świecie H3, więc dla mnie jest to co najmniej pomysł głupi. Chociaż sam pomysł jest...
<[Beowulf: Klimat ponieważ został tam zachowany prawdziwy świat fantasty z elfami, krasnoludami itp.]> Nie denerwuje cię to iż światów, które de facto są prawie że zerżnięte od Tolkiena jest zbyt dużo? Poza tym imo to jest bardziej wada, gdyż przez ukazanie w H3 świata jako...