Imperium

Behemoth`s Lair

Goudolf

Miasta z Heroes VI powinny mieć charakterystyczne cechy z trzeciej (wielopoziomowe jednostki) i czwartej części (możliwość wyboru jednostek np. Gryf lub jednorożec). Miasta w Heroes V to miasta z Heroes III w 3d [czasem z niewielką zmianą w hierarchii poziomów lub dodaną jedną nową...
Alternatywne jednostki to jedyne mądre rozwiązanie dla heroesa VI (w przeciwnym razie znów będzie to kopia heroesa III z wymieszanymi jednostkami), oczywiście należałoby je odpowiednio zbalansować pod kątem statystyk, przyrostu i skuteczności umiejętności. Każda jednostka (z...
Przy wyborze bohatera należy uwzględnić trzy podstawowe rzeczy (na które nikt jeszcze nie zwrócił uwagi): a) Miasto początkowe (to oczywiste, iż ktoś grający twierdzą nie kupi w tawernie maga w celu objęcia przez niego dowodzenia głównej armii, ani nawet do towarzystwa dla...
[quote=Konstruktor]Po prostu są to najoczywistsze "rzeczy".[/quote] Na tyle oczywiste żeby o nich nie wspomnieć? Może i tak. Trzeba sobie zadać pytanie: "Czy lepiej rozmawiać o tym czy istnieje czar przywołania Diabłów? Czy też może poruszyć zagadnienia które nie są zawarte w...
Ja również chętnie zagram przez hamachi (nazwę sieci już podał Suchar).
Po pierwsze prosiłbym o uzasadnienie swojego punktu widzenia (dla niektórych mogą być to rzeczy oczywiste). [quote=Dagon]- kontratak wykonywany przed atakiem a także kontratak na odległość – paranoja[/quote] Nie PRZED atakiem tylko w czasie ataku (przed atakiem jeżeli jednostka wroga...
[quote=Konstruktor]Co nie zmienia faktu iż to umniejsza realizmu grze, chyba, że jest to spowodowane czarem[/quote] Oczywiście. Tylko, że w Heroes III WSZYSTKIE istoty atakowały najpierw, a dopiero potem otrzymywały kontrę (chyba, że miały odpowiednie umiejętności). Co do...
[quote=Konstruktor]Właśnie HIII jest dobrze zbalansowane i bez takich dziwactw jak "pierwsze uderzenie" jako umiejętność jednostki.[/quote] W Heroes III takie „dziwactwa” były powszechne (i to nie jako umiejętność), tyle tylko, iż nie kumulowały się wzajemnie (w heroes IV...
[quote=Konstruktor]Jakie dziwactwa? Nie jestem pewien czy dobrze mnie zrozumiałeś.[/quote] Chodzi mi o to, że przeszkadzało Ci „pierwsze uderzenie” jako umiejętność jednostki, nie przeszkadzało Ci natomiast to iż w pewien okrojony sposób tą umiejętność dano wszystkim jednostką...
Rzeczywiście, jest jeszcze Modliszka. Mój wielki błąd. Jednakże, w Rezerwacie nie jest ona zbyt często wybierana (najpopularniejszą jednostką z portalu istot jest żywiołak wody). [b]Modliszka ma taki sam przyrost co Czarny Smok[/b]. Jednostki neutralne (choćby potężne) raczej nie są...
Od razu poproszę o niekasowanie tego tematu, początkowo może on brzmieć podobnie do: "Czego wam brakuje w HIII". Bynajmniej nie chodzi mi o dodanie kolejnego takiego samego tematu. Już wyjaśniam! W temacie [b]nie będziemy mówić o[/b] tym, że: przydałby się osobny zamek dla...
[quote=Darkness Rider]Ważki + Wiwerny + Jaszczuroludzie na Strzelających, zostają Gorgony, Hydry i Bazyliszki no a bez strzelających łatwo to ich się nie wybija! Odp: NIE[/quote] Jeżeli zakładamy iż: a) Obie armie są duże, a Cytadela ma dużą przewagę b) Wiedźma szturmująca...
[quote=Konstruktor]Idąc tym rozumowaniem, zakładając iż: a) Obie armie są równe b) Wiedźma ma dużo many posiadając teleportację oraz trzęsienie ziemi. To po zniszczeniu katapulty rozbicie armii wroga kryjącej się za murami staje tylko trudniejsze, a nie niewykonalne.[/quote]...
[quote=Takeda]Jakoś nie rozumiem, jest opcja czekaj, przejdź do obrony, rzuć zaklęcie. tyle, że w formie ikonek, nikt przy zdrowych zmysłach nie walczy wręcz strzelakiem, jeśli może uderzyć na dystans, a harpie no cóż taka jest ta jednostka, że podoba się tobie jej działanie w...
Niestety nie mogę Tytanem jak się wyraziłeś "[color=red]cenzura[/color]", chyba, że Tytan nie posiada strzał lub jest blokowany. Do niejakiego Setish'a: Pogadaj z Hellburnem i Avonu jak chcesz (o ile mają czas i siły) w dziale: "HIV dobry i zły pomysł" Twoje posty (żeby nie było...
[quote=Dragonthan]Może zacznijmy od tego, że porządny strateg przed szturmem zamku bierze taką ewentualność pod uwagę. Inną taktyką jest "zastawienie katapulty" innymi jednostkami, a po wyżłobieniu dziury rozpoczęcie szturmu.[/quote] Zastawienia katapulty:)). A co jeżeli posiadając...
[quote=Filus]To, że HoMM 3 to gra turowa, to nikt nie ma chyba do tego żadnych wątpliwości. Ale po pierwsze, by wykonać łańcuszek potrzeba kasy (ot 15000 złota na 6 hirków - transporterów, jasne mała cena w grach, gdzie ma się góra 2 zamki czyli 6k przychodu (mówię o grach online...
[quote=Hellscream]"Zgaszę Cię" - Filus był moderatorem działu o H IV więc chyba tą grę choć trochę lubił...[/quote] Nie opieram swoich poglądów na wierze, czy na własnym chciejstwie, tylko na doświadczeniach z gry. A więc nie używam takich słów jak "chyba" i "raczej" (o ile...
[quote=Konstruktor]To radź sobie.[/quote] Niekiedy poradzić sobie nie sposób ( np. w wypadku Czarnych Smoków z HII) [quote=Konstruktor]Jak Drag to powiedział i nie zrobił, to od razu mówię iż sam to zrobiłem. Dosyć ważnym szczegółem jest fakt posiadania 1000 punktów życia przez...
[quote=Filus]Po pierwsze mówiłeś o przebyciu połowy mapy, a przyjmując grę na L 6 hirków będzie ilością odpowiednią. Poza tym czy 6 herosów nie kosztuje 15000? Nieważne kiedy kupisz i tak conajmniej 3-4 będzie kupionych tylko w celach łańcuszkowych. Po drugie czemu nie odniosłeś...