Miasta z Heroes VI powinny mieć charakterystyczne cechy z trzeciej (wielopoziomowe jednostki) i czwartej części (możliwość wyboru jednostek np. Gryf lub jednorożec). Miasta w Heroes V to miasta z Heroes III w 3d [czasem z niewielką zmianą w hierarchii poziomów lub dodaną jedną nową...
Goudolf
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Alternatywne jednostki to jedyne mądre rozwiązanie dla heroesa VI (w przeciwnym razie znów będzie to kopia heroesa III z wymieszanymi jednostkami), oczywiście należałoby je odpowiednio zbalansować pod kątem statystyk, przyrostu i skuteczności umiejętności. Każda
jednostka (z...
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
Przy wyborze bohatera należy uwzględnić trzy podstawowe rzeczy (na które nikt jeszcze nie zwrócił uwagi):
a) Miasto początkowe (to oczywiste, iż ktoś grający twierdzą nie kupi w tawernie maga w celu objęcia przez niego dowodzenia głównej armii, ani nawet do towarzystwa dla...
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
[quote=Konstruktor]Po prostu są to najoczywistsze "rzeczy".[/quote]
Na tyle oczywiste żeby o nich nie wspomnieć? Może i tak. Trzeba sobie zadać pytanie: "Czy lepiej rozmawiać o tym czy istnieje czar przywołania Diabłów? Czy też może poruszyć zagadnienia które nie są zawarte w...
imperium: "Kto zagra w HoMM 4?" /
Ja również chętnie zagram przez hamachi (nazwę sieci już podał Suchar).
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Po pierwsze prosiłbym o uzasadnienie swojego punktu widzenia (dla niektórych mogą być to rzeczy oczywiste).
[quote=Dagon]- kontratak wykonywany przed atakiem a także kontratak na odległość – paranoja[/quote]
Nie PRZED atakiem tylko w czasie ataku (przed atakiem jeżeli jednostka wroga...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
[quote=Konstruktor]Co nie zmienia faktu iż to umniejsza realizmu grze, chyba, że jest to spowodowane czarem[/quote]
Oczywiście. Tylko, że w Heroes III WSZYSTKIE istoty atakowały najpierw, a dopiero potem otrzymywały kontrę (chyba, że miały odpowiednie umiejętności). Co do...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
[quote=Konstruktor]Właśnie HIII jest dobrze zbalansowane i bez takich dziwactw jak "pierwsze uderzenie" jako umiejętność jednostki.[/quote]
W Heroes III takie „dziwactwa” były powszechne (i to nie jako umiejętność), tyle tylko, iż nie kumulowały się wzajemnie (w heroes IV...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
[quote=Konstruktor]Jakie dziwactwa? Nie jestem pewien czy dobrze mnie zrozumiałeś.[/quote]
Chodzi mi o to, że przeszkadzało Ci „pierwsze uderzenie” jako umiejętność jednostki, nie przeszkadzało Ci natomiast to iż w pewien okrojony sposób tą umiejętność dano wszystkim jednostką...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Rzeczywiście, jest jeszcze Modliszka. Mój wielki błąd. Jednakże, w Rezerwacie nie jest ona zbyt często wybierana (najpopularniejszą jednostką z portalu istot jest żywiołak wody). [b]Modliszka ma taki sam przyrost co Czarny Smok[/b]. Jednostki neutralne (choćby potężne) raczej nie są...
imperium: "Wady Heroes III" /
Od razu poproszę o niekasowanie tego tematu, początkowo może on brzmieć podobnie do: "Czego wam brakuje w HIII". Bynajmniej nie chodzi mi o dodanie kolejnego takiego samego tematu. Już wyjaśniam! W temacie [b]nie będziemy mówić o[/b] tym, że: przydałby się osobny zamek dla...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Darkness Rider]Ważki + Wiwerny + Jaszczuroludzie na Strzelających, zostają Gorgony, Hydry i Bazyliszki no a bez strzelających łatwo to ich się nie wybija! Odp: NIE[/quote]
Jeżeli zakładamy iż:
a) Obie armie są duże, a Cytadela ma dużą przewagę
b) Wiedźma szturmująca...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Konstruktor]Idąc tym rozumowaniem, zakładając iż:
a) Obie armie są równe
b) Wiedźma ma dużo many posiadając teleportację oraz trzęsienie ziemi.
To po zniszczeniu katapulty rozbicie armii wroga kryjącej się za murami staje tylko trudniejsze, a nie niewykonalne.[/quote]...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Takeda]Jakoś nie rozumiem, jest opcja czekaj, przejdź do obrony, rzuć zaklęcie. tyle, że w formie ikonek, nikt przy zdrowych zmysłach nie walczy wręcz strzelakiem, jeśli może uderzyć na dystans, a harpie no cóż taka jest ta jednostka, że podoba się tobie jej działanie w...
imperium: "Wady Heroes III" /
Niestety nie mogę Tytanem jak się wyraziłeś "[color=red]cenzura[/color]", chyba, że Tytan nie posiada strzał lub jest blokowany.
Do niejakiego Setish'a:
Pogadaj z Hellburnem i Avonu jak chcesz (o ile mają czas i siły) w dziale: "HIV dobry i zły pomysł"
Twoje posty (żeby nie było...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Dragonthan]Może zacznijmy od tego, że porządny strateg przed szturmem zamku bierze taką ewentualność pod uwagę. Inną taktyką jest "zastawienie katapulty" innymi jednostkami, a po wyżłobieniu dziury rozpoczęcie szturmu.[/quote]
Zastawienia katapulty:)). A co jeżeli posiadając...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Filus]To, że HoMM 3 to gra turowa, to nikt nie ma chyba do tego żadnych wątpliwości. Ale po pierwsze, by wykonać łańcuszek potrzeba kasy (ot 15000 złota na 6 hirków - transporterów, jasne mała cena w grach, gdzie ma się góra 2 zamki czyli 6k przychodu (mówię o grach online...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Hellscream]"Zgaszę Cię" - Filus był moderatorem działu o H IV więc chyba tą grę choć trochę lubił...[/quote]
Nie opieram swoich poglądów na wierze, czy na własnym chciejstwie, tylko na doświadczeniach z gry. A więc nie używam takich słów jak "chyba" i "raczej" (o ile...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Konstruktor]To radź sobie.[/quote]
Niekiedy poradzić sobie nie sposób ( np. w wypadku Czarnych Smoków z HII)
[quote=Konstruktor]Jak Drag to powiedział i nie zrobił, to od razu mówię iż sam to zrobiłem.
Dosyć ważnym szczegółem jest fakt posiadania 1000 punktów życia przez...
imperium: "Wady Heroes III" /
[quote=Filus]Po pierwsze mówiłeś o przebyciu połowy mapy, a przyjmując grę na L 6 hirków będzie ilością odpowiednią. Poza tym czy 6 herosów nie kosztuje 15000? Nieważne kiedy kupisz i tak conajmniej 3-4 będzie kupionych tylko w celach łańcuszkowych. Po drugie czemu nie odniosłeś...