Imperium

Behemoth`s Lair

Shak Karukat

Moim zdaniem najlepszy talent rasowy posiada Twierdza czyli szał;) Jest to fenomenalny talent który można aktywować za pomocą czarów czyli krzyków a także wzrasta w czasie walki. Kolejne poziomy szału są tylko wisienką na torcie barbarzyńcy;) Podnosi to rzec jasna...
Moje zdanie wygląda tak: 1.Chłop- słaba, nic nie warta istota;) 2.Rogaty Demon- bezsensu;) 3.Fanatyk- mały damage, inicjatywa, ruch xD 4.Awanturnik- bez komentarza 5.Dżin- słabe jak na ten poziom 6.Władca Piorunów- Duże, grube i podskakuje a nie ma z czym;p...
<[Konstruktor: <[Shak Karukat: Moje zdanie wygląda tak: 1.Chłop- słaba, nic nie warta istota;) 2.Rogaty Demon- bezsensu;) 3.Fanatyk- mały damage, inicjatywa, ruch xD 4.Awanturnik- bez komentarza 5.Dżin- słabe jak na ten poziom 6.Władca Piorunów- Duże, grube i...
Moim zdaniem najlepsze jednostki to: 1.ZABÓJCA- ponieważ jest to dobra jednostka strzelająca jak i optymalna w warce wręcz po za tym każdy zadany cios zatruwa przeciwników co liczy się ze stratą życia na turę. Dobra inicjatywa,punkty życia,damage i atakiem i obroną nie gardzi;)...
Moim zdaniem najśilniejszy z żywiołaków to żywiołak ziemi cenię go za dobry atak i piekielnie silną obronę;) Co tu dużo pisać wymiata;) tymi dwoma kamiennymi pałami hehe xD
Moje zdanie dotyczące Twierdzy: 1.Gobliński Plugawiec- ponieważ może sprawić że rzucany czar przez maga a także bohatera nie zadziała przydatne gdy walczmy z Akademią, Lochami i Nekropolią;) minus Sidlarzy jest taki że jak gramy w Hot Seta to i tak widać pułapki a nie działają...
<[Dagon:[b]Oprawca[/b] - kiedyś też wolałem tą jednostkę, ale po pewnym czasie przerzuciłem się na Herszta i wg mnie było to trafne posunięcie. Lepsze statystyki, bardzo pomocne zdolności jak i lepszy efekt Szału. Na korzyść oprawcy przemawia głownie podwójny atak, który Herszt...
Nie czepiaj się nikogo bo każdy ma prawo mieć swoje zdanie To że jesteś wyżej rangą nie znaczy że możesz się wymądrzać Uszanuj moje zdanie a nie krytykuj a fanatyk jest słaby bo zanim dojdzie zostanie wykoszony przez jednostki strzelające;P