Imperium

Behemoth`s Lair

Medawc

Dziwne, że nikt nie wspomniał głosu Raelaga w Kuźni Przeznaczenia - toż to klapa totalna, "rzal i bul". Nie wiem kto go podkładał w polskiej wersji, ale zamiast aroganckiego i butnego typka z podstawki mamy jakiegoś jąkałę-anemika, który ledwo umie się wysłowić. Przy okazji -...
Bazując na najnowszej wersji (3.1) wg mnie: 1. Brama. A to ponieważ przebudowany skillwheel pozwala na dużych mapach dobić do ultimate, szczególnie Grokiem (zaczyna z logistyką). A brama z Urgashem = na dzień dobry zablokowani strzelcy wroga + "żywe tarcze", wymuszające na przeciwniku...
Jak już dyskutujemy dowolne: Necropolis - cholernie dużo zalezy od tego, jakiego mam bohatera i jak rozwijam: 1. Szkielet łucznik. Dodatkowe mięso armatnie w postaci wojownika nam niepotrzebne, juz wystarczą zombiaki. 2. Gnijący zombie, chyba, że mam mieszaną armię z innymi nacjami...
Do zajęcia tego miasta na dobra sprawę wystarczy koło 60 duchow podzielonych na 4-5 grupek. Rzucasz szał na cyklopy (hipnozy niestety się nie da) by wykosiły wszystko pozostałe (kazdy inny oddział zdejmują na hita). Potem otaczasz je duchami i przywołujesz feniksa, awatara śmierci i...
Mam problem w 2 misji kampanii orków w TotE: Po rozmowie z 2 wodzem (brązowy) i przejęciu jego miasta jestem bez przerwy najeżdżany przez seledynowych bohaterów wyłażących z jednostronnego portalu. Pojawiają sie mniej więcej co 1,5 tygodnia, ich ataki odpieram bez większych...
1. Chłop. Totalne mięso armatnie, z podatnika dopiero po 20 turach zwracają swój koszt i zaczynają faktycznie "zarabiać". Obydwa ulepszenia w praktyce dość mało użyteczne. W bitwie nadają się tylko do robienia jedoosobowych blokad, wymuszających na przeciwniku marnowanie inicjatywy....
<[Dagon: <[Grok: Jedyny minus tej gry jest taki, że w tej grze (nie licząc kampanii) wszystkie scenariusze są nowe, czyli już nie będziesz mógł w Dzikich Hordach pograć w "Łzę Ossira"]> I na to jest rada: Wszystkie singlowe mapki można ściągnąć...
W tej misji nie da się zebrać wszystkich 3 artefaktów. Cyrus ucieka z ostatnim z nich (nie pamiętam z którym, ale chyba z koroną).
Jak dla mnie: Plusy: - Jak dla mnie największa zaleta: klimat (tekstowe opowiadanka) i ciekawa fabuła kampanii (a nie sztampa jak w h5 - przychodzi wielki zły władca demonów, co chce zniszczyć świat, więc wszyscy sie jednoczą i idą mu wpierniczyć) - Muzyka - Karawany i to dużo...