No tak. Kilogram platyny jest więcej wart niż kilogram złota, który jest więcej wart niż pół kilograma :P
Kolejna zagadka:
"Nie mam wujków ani braci, ale ojciec tego człowieka jest synem mojego ojca. Kim on jest?"
Cedric
osada: "Zagadki Mędrców" /
Mosqua udzieliła dobrej odpowiedzi.
Wykonawca nie chce tego, kupujący nie używa tego, użytkownik nie widzi tego. Co to jest?
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
Tłumaczenie by się przydało, ale najpierw zaczekajmy aż wyjdzie ostateczna wersja bez bugów i kompatybilna z innymi modami. Ta grażdanka zamiast alfabetu łacińskiego nieco przeszkadza, ale przynajmniej jednostki "oddychają" na polu bitwy jak w czwartej części. Nawet sobie muzykę z...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
Grafika:
- Tak jak już wspominałem płeć i profesja powinny mieć osobne grafiki na polu bitwy i mapie przygody, czyli w sumie cztery dla jednego miasta, a mamy tylko dwie.
- "Oddychanie" jednostek takie jak w czwartej części.
- Zmiany w krajobrazie miast w zależności od terenu na...
osada: "Zagadki Mędrców" /
Bychu odpowiedział prawidłowo.
Które z siedmioliterowych słów nawet największy ze śmiertelnych mędrców wypowiada błędnie?
osada: "Zagadki Mędrców" /
Laysander odpowiada prawidłowo.
W nocy pojawiają się chociaż nikt ich nie przynosi, a w dzień znikają chociaż nikt ich nie kradnie.
osada: "Zagadki Mędrców" /
Bychu po raz kolejny dobrze odpowiedział.
Nigdy nie byłem, zawsze będę, nikt mnie nigdy nie widział, ani nie zobaczy. A mimo to daję pewność wszystkiemu, że będzie żyć i oddychać w tym poświęconym miejscu.
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
<[Haav Gyr: Cedric twoja wypowiedź wymaga pewnego sprostowania.
1) Brodate czarodziejki - fakt przeoczenie, ale czy to bardzo przeszkadza? Na polu walki jest już ok.]>
Mimo to mogłoby być poprawione.
<[Haav Gyr: 2) Oddychanie wprowadził HoTA.]>
Wiem i cieszy mnie to, nawet już kiedyś o...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
<[Haav Gyr: Bo dla mnie część z tego co mówisz nie jest brakiem, a wręcz jest wadą H5 - gdzie poziom skomplikowania gry i rozbudowania jest zbyt duży, przez co gra jest mniej grywalna.]>
Ja myślę, że to jest raczej spowodowane grafiką 3D i niepotrzebnym kręceniem kamerą przez co...
osada: "Zagadki Mędrców" /
Tak, jest to jutro.
"Jesteśmy dwoma braćmi; nosimy wielkie ciężary, które nas mocno przygniatają do ziemi; prawda jest taka, że jesteśmy pełni przez cały dzień, a idziemy spać o pustych żołądkach."
osada: "Zagadki Mędrców" /
Tak, Bychu znów dobrze odpowiedział.
"Pomyśl o słowach, które zaczynają się na 'GB'. Jedno z nich to gbur. We Wspólnym Języku są dwa słowa... jakie jest drugie słowo? To coś, czego używa się na co dzień. Jeśli słuchałeś uważnie, to już ci powiedziałem co to jest."
osada: "Zagadki Mędrców" /
Tak, odpowiedzią jest język.
"Jęczę, ale słowa nigdy nie wychodzą z moich ust. Mogę być próżny, ale nigdy nie jestem zaspokojony. Czym jestem?"
osada: "Zagadki Mędrców" /
Mosqua odpowiada dobrze.
Co leci, ale nie może stanąć w miejscu? Co pożera wszystko czego dotknie, jednak nic nie je? Czego nigdy nie można pożyczyć, ale zawsze się marnuje? Co się zawsze spędza, ale nigdy nie nagania?
osada: "Zagadki Mędrców" /
Tak, jest to czas.
Są dwie drogi - jedna dobra, a druga zła. Nie wiesz którą wybrać, jednak na rozstaju dróg stoją dwaj bracia. Wiesz, że jeden z nich ciągle kłamie, a drugi mówi prawdę, nie wiesz jednak który. Możesz zadać tylko jedno pytanie tylko jednemu z nich. Jak powinno...
osada: "Zagadki Mędrców" /
Hayven odpowiedział prawidłowo.
"W lesie to dostałem, więc usiadłem, by tego poszukać. Nie mogłem tego znaleźć, choćbym nie wiem jak szukał, więc zabrałem to ze sobą do domu. Co to jest?"
osada: "Zagadki Mędrców" /
Tullusion udzielił prawidłowej odpowiedzi.
Jest to lepsze niż najlepsza z rzeczy i gorsze niż najgorsza z rzeczy. Kochasz to nad życie. Obawiasz się tego bardziej niż śmierci. Bogaci tego potrzebują, a biedni mają pod dostatkiem.
osada: "Zagadki Mędrców" /
Drakeburns prawidłowo odpowiedział.
Biegnie, gdzie chce, ale nigdy nie chodzi. Ma łożysko, ale się nie toczy. Ma prąd, ale nie może nim porazić.
osada: "Zagadki Mędrców" /
Oczywiście Bychu znowu odpowiada dobrze.
"Przyprawiam cię o słabość w najgorszych chwilach, ale w końcu to ja zapewniam ci bezpieczeństwo. Nawet gdy ci będzie zimno, to w mojej obecności obleje cię pot. Mieszkam ze słabymi, rzadko z dzielnymi, ale beze mnie, któż mógłby to...
osada: "Zagadki Mędrców" /
Laysander dobrze odpowiedział, oczyfka :P
To coś zwraca nam zaginionych, jak gdyby nigdy nie zginęli, potrafi wywołać śmiech lub łzy, przywołać światło, którego już nie ma. Krótką chwilę na stworzenie tego potrzeba, choć życie całe, żeby się tego pozbyć. Ceni się to, ale...
osada: "Zagadki Mędrców" /
Tak, jest to wspomnienie lub pamięć.
Przewoźnik musi przewieźć na drugi brzeg rzeki wilka, kozę i kapustę. W łódce jest mało miejsca i może naraz przewieźć tylko jedną rzecz. Jeśli pozostawi samego wilka z kozą, to wilk zje kozę, a jeśli zostawi kozę z kapustą, to koza zje...