Moim zdaniem najlepiej jest grać magiem. Oto moje ulubione zdolnosci:
Magia ognia-silne czary ofensywne
Magia powietrza-parę silnzch czarów
Magia ziemi-chyba naljepsza do wzmacniania jednostek
Magia wody-czasem się przydaje
Mistycyzm-trzeba przecież mieć manę
Talent...
Nargorth
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Najgorsze jednostki to:
1Chowańce
2Zombie
3Cerbery
4Pegazy (najgorsze w grze)
5żywiołaki magmy
6Ifrity
7Feniksy
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Moim zdaniem Twierdza jest zła, Wrota są neutralne, a Cytadela-trudno powiedzieć
Tak naprawdę to chyba nie ma naprawdę neutralnych miast w Heroes III
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Sprostowanie:
wrota chzba jednak też są dobre, a nie neutralne
imperium: "Artefakty " /
Moje ulubione artefakty to wszystkie księgi(te co daję wszystkie czary z danej szkoły magii), a najlepiej mieć jeszcze na dodatek Źródło Maga, herosa z tak 20-30 punktami wiedzy oraz experckimi magiami i wtedy wymiatasz każdego na mapie. No chyba że masz za małą albo za słabą armię.
imperium: "Jest jeszcze sens robienia kampanii?" /
Sam kiedyś próbowałem robić kampanię i wiem jakie to trudne, więc skoro już tyle zrobiłeś, to naprawdę skończ.
Nie widzę sensu w rezygnacji. Poza tym na pewno niejedna osoba z chęcią w nią zagra. Na przykład ja.
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Najlepiej po prostu wybudować Kapitol, a potem kilka budynków z przydatnymi armiami. NIE WARTO budować gildii magów, jeżeli nie ma się wszystkiego, co niezbędne. Gildia jest dobra, ale na koniec.