<[MiB: Witam!
Posiadamy archiwum starych wypowiedzi - z czasów poprzedniego Imperium.
Niestety - na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie ich wgrać.
(ja sam jestem zwolennikiem //tabula rasa// - czyli wstawienia starych postów do archiwum).
Co się zaś tyczy wypowiedzi z TFJ - nie...
Ururam Tururam
imperium: "Wymagania" /
Warto też zauważyć, że jeden z bliższych paczy powinien obniżyć wymagania gry co do kart graficznych (możliwość gry na kartach nie obsługujących Shaderów).
Cóż, pora by i przedstawiciel gerontów Jaskiniowych się wypowiedział...
Co takiego jest w Jaskini, że w czasie, gdy miała kłopoty brakowało jej, a gdy pojawiła się znów, choćby w ułamku swej dawnej świetności, wraca się tutaj i ją odbudowuje? Jest po temu kilka powodów....
imperium: "Już jest!" /
W zasadzie CDP niemalże zignorowało uwagi do tłumaczenia nadesłane im (na podstawie m.in. ankiet, jakie tu, w Jaskini, miały miejsce) w sprawie polskiego tłumaczenia. W nazwach jednostek ostała się "Rakszasa" (poprawiona z błędnej "Rakszy") i "Kostucha" zamiast niegroźnie brzmiącej...
imperium: "Muzyka!" /
<[Lilavati: a ja mam w kampanii haven bez przerwy uczucie, ze ktos zaraz zaspiewa "deeeszcze niespokojne" w wolniejszej wersji. ale moze to tylko mylne wrazenie - raz sie skojarzylo i tak juz zostalo.]>
O tak! Te "deszcze niespokojne" to chyba fragment podkładu na terenie trawiastym.
Pewnie...
osada: "Creatio Fantastica" /
W zasadzie to CF jest końkurencją dla Jaskini przy takich warunkach ukazywania się opowiadań. Wyłączność dla magazynu stricte online-owego to bardzo surowy warunek i niezbyt mi się podoba...
osada: "Historia nicka" /
Zaś mój nick wziął się z pewnego przedstawienia dla dzieci, w którym występował czarodziej o tym właśnie imieniu. Wypowiedziany przez niego tekst: // "Zadam ci trzy zagadki. Jeśli nie zgadniesz choć jednej, to zamnienię cię w kamnień. A jeśli zgadniesz wszystkie, to... też...
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
<[TMAC: Jednak problem w tym, że gdy następuje pierwszy atak lorda demonów, te najważniejsze jednostki tracę (kawalerzyści, gryfy całkiem kaput, a obstawa ledwo tyra) ale... walkę wygrywam. ]>
Daj armię Godryka Izabeli, odbij nią kopalnię złota (straty minimalne), Godryka zostaw...
osada: "Avatary" /
Żródłem dla mojego avatarka jest obrazek "Fokker DR ake" Douglasa Shulera (przez samo h!), mojego ulubionego artysty fantasy. Z tego samego obrazka pochodził też avatar niegdys obecnego w Jaskini Wernera Holta.
http://www.douglasshuler.com/shop/images/Ffokkerd_m.jpg
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
<[Rozz Williams: Rozbudowałem swój pierwszy zamek, a także położony niedaleko zamek elfów, zdobyłem kopalnie, wydaje mi się, że robię to co trzeba i... przyjeżdża bohater z armią, której nie moge pokonać. Mogłby ktoś z Was napisać w jaki sposób przechodził/ła tą misję? ]>...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Świetne pomysły:
- codzienny przyrost istot
- karawany
- skrypty
Dobre pomysły:
- Walczący bohater
- Armie bez bohaterów
- Mobilne i wielojednostkowe armie neutralne
- Brak upgradów
- Równoczesny kontratak
Złe pomysły:
- Zbyt wczesne wypusczczenie (brak balansu,...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Szon: wg mnie "wielu bohaterów w jednej armii" plasowac powinno się w kategorii "świetne pomysły" :)]>
Być może, gdyby było lepiej zrobione... A tak to szybko dochodziło się do tego że grupka 3-4 bohaterów bez armii była nie do pokonania.
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
<[Andlat: Otóż nie moge przedostać sie na środkową część mapy ( tą z Nikolajem), łażę po podziemiach szukam odpowiedniego monolitu i nic ]>
Prawy górny róg podziemi - i lekko w dół.
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Wystarczy nie szufladkować "strategia - nie-strategia"... Jak dla mnie H4 stwarzając mi ciekawsze możliwości tworzenia map - było lepsze. Co istotne: "większe" nie znaczy "ciekawsze". Zmiany, jakie wprowadził WoG zupełnie mi nie odpowiadały. Podobnie z Equilibrisem.
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
<[Filus: Co konkretnie dają wieże obronne w zamku? Chodzi mi o jakie wartości(wzór?) zwiększają wartości ataku i obrony.]>
Bodajże podwajają atak i obronę.
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
Przeciw Godrykowi musisz ostro używać czarów wskrzeszających. Gdy już zostanie mu niewiele armii skoncentruj się na przywróceniu do używalności tylu martwiaków, ilu zdołasz, zanim przybędą mu posiłki.
imperium: "Kody do Heroes 1" /
<[Bionda: podejrzewam, że patch ten nie chodzi z polską wersją językową :|]>
Niestety jest to wielce prawdopodobne.
Łatki bywają z reguły dostosowane do końkretnych wersji językowych.
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Haav Gyr: UT - wystarczy spojrzeć co jest popularniejsze dziś, H3 strategia czy H4 mieszaniec;). ]>
To nie będzie miarodajne porównanie bo H4 pozostało grą niedokończoną i "wieczną betą"... A trudno dociekać "co by było gdyby" (np gdyby NWC miało pół roku więcej na...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Wedle nie tak dawnego sondażu na CH popularniejsze na świecie jest jednak H4...
To w Polsce mamy tak wielu końserwatystów, że tu zdecydowanie prowadzi H3.
Ciekawe swoją drogą.
To jedno. Ale napiszę raz jeszcze: wniosek, że popularność jednej czy drugiej gry wynika głównie z...
imperium: "Wielki Turniej Pojedynków w Heroes V" /
[[http://jaskiniabehemota.net/h5/nowina/2071.html Nius o Turnieju.]]
Przy okazji: byłoby duzo bardziej klimatycznie, gdyby ci spośród Uczestników, którzy są oznaczeni jako "nieznany" uzupełnili swoje profile - by mieli własne avatary symboilzujące, jak wyglądają ich postacie, a...