1. Imp - słaby nawet na mięsko
2. Krasnal - za wolny
3. Upiór - mało HP, słabe statsy, słaby special, tragedia
4. Demon - mięsko bez zdolności
5. Mnisi - słabe HP, wolni
6. Mantikora - bez upa tragiczna, upowana mocno przeciętna
7. Smok - oczywiście wiadomo który
Sin
imperium: "Najlepsze jednostki" /
1. Centaur - szybki, wytrzymały, mocno bije
2. Harpia - szybka, bez kontry (żywiołaki powietrza to 3 lvl więc nie biorę pod uwagę)
3. Mucha - szybka, przyzwoite statystyki, niezły special, taktycznie doskonała
4. Wampir - każdy zna zalety, szkoda, że obniża morale
5. Rok - Szybki,...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Jak dla mnie wnioski są proste:
- jeśli szukasz strategi na wygodną i długą gre z kompem - budujesz kapitol
- jeśli chcesz wykorzystać do granic możliwości mapkę i swojego skilla - idziesz w jednostki
Kolejna sprawa to konfrontacja tych 2 strategii, nie mam wątpliwości, że...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
<[Haav Gyr: ...
Standardowe zdolności jakie zawsze staram się mieć, bez względu na rodzaj bohatera, rodzaj zamku, czy specyfikę mapy to:
1) Mądrość
2) Płatnerz
3) Magia Ziemi
4) Logistyka
...]>
Nie mogę się zgodzić z powyższym:
- po pierwsze, nie znam bohatera, który...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Haav a co to jest mapka autorska?
"amator" zrobi sobie mapkę, w którą zagra 10-20 osób, dorzuci do tego kiczowatą fabułę i już jest mapka autorska, do tego da na koniec legion smoków, tak żeby nie dało się jej skończyć w normalnym terminie i wielka filozofia.
A co z mapkami...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Behemot - brak kontrataku
Oczywiście że tak, po jego uderzeniu nie ma co zbierać z przeciwnika, więc nie ma też kontrataku :)))
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Haav bardzo proszę:
Shakti, 1 tydzień, 150 troglodytów, offence, każde 10% offensu, przekłada się na około 30 extra damage.
Trochę więcej niż magic arrow i mana się nie kończy :)
Taktyka, upujesz harpie, wygrywasz bez strat z większością strzelaczy 1-3lvl a przy pomocy haste...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
A mówi ci coś taki zbiór: mądrość 6lvl i 12lvl? Chyba jeszcze mało wiesz praktycznych rzeczy o tej grze.
Przypadkowość w h3? a po co jest gracz, żeby jak ofiara wybierać z dwojga złego? Mi się wydaje, że to przede wszystkim gracz kreuje i grę i jego decyzje w sprawie wyboru hirka...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Przy 7 lvl to nie ma co się sprzeczać, masa b.dobrych jednostek w zasadzie tylko kościsty smok, hydra i diabeł trochę odstają, reszta jest na na prawdę równym wysokim poziomie.
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Ale o czym mowa?
Mapa autorska, odpalasz edytor liczysz kaskę, patrzysz co i jak i już wiesz jak rozwijać zamek.
Mapa random, nic nie wiesz, musisz wykazać się doświadczeniem, wyczuciem, skilem.
Po co dywagować o rzeczach oczywistych, trzeba się skupiać na polach szarych.
Poza...