Imperium

Behemoth`s Lair

Foks

a ja robie sobie tak najpierw : 1: dążenie do jednostek strzelajacych, logiczne zeby na poczatku nie bylo strat 2: droga na kapitol aha a jak mamy zalozmy tam jakis pikinierow (Castle) to lepiej kupic lucznikow i ich ulepszyc, czasem przed budowa ratusza kupie sobie zamek zeby jednostek...
przypatrz sie mojemu postowi, gdzie napisalem ze ide na rycerzy??? ide na lisze i jazda w kapitol 2507477 moj gg zgadajmy sie
ja mam zawsze te sama taktyke do danego zamku przeciwnika na bastion np lece moimi do bani upiornymi smokami i postarzam elfy, pierwszy atak jest mocny to cos tam ich zginie, wiadomo wszyscy z bastionu zleca sie naokolo mego smoka aby go ubic, mam lisze w paru odzialach i tylko rzucam na te...
zgadza się magia ziemi, szkoda tylko, że w nekro chyba w ogóle nie ma portalu do miasta, kiedy grałem bastionem to magia ziemi była obowiązkowa
jak mapa pozwala to warto czasem bez kapitola zaatakowac przeciwnika z kapitolem, ale najpierw wypedzic takowego z zamku np zeby gonil za zwiadowca, wtedy do zamku latwiej nam sie dostac ;p
pomysl, zeby miec wampiry czy rycerzy musisz miec cmentarz ozywiencow wiec o czym my gadamy, jest sprawa ze w niektorych zamkach brakuje kasy bo sa drogie jednostki jak np w nekro w pierwszym rzedzie kupuje sie jednostki, ktore sa przydatne prawda? a niewiem ty myslisz ze od razu jade na...
1 nimfy - bez dwóch zdań 2 zombie - wolni, opcja mało daje, słaby atak i obrona 3 upiory - to, ze kradną manę i ze latają w miarę ich nie ratuje, obrona beznadziejna hp tez 4 pegazy - mimo, ze szybkie to tez szybko padają sorry 5 żywiołak ziemi - jak na ten poziom to zdecydowanie...
1 szkielety - wskrzeszają się, jest ich dużo, statystyki maja średnie 2 wilczy rycerze - podwójny atak, szybkość, dobry atak i obrona 3 złe oczy, dałbym wysokiego elfa ale on jest mocny póki ktoś do niego nie podejdzie 4 wampirzy lord na równi z krzyżowcem (wampir za blokowanie...
nekromancja mistycyzm logistyka znajdywanie drogi magia ziemi magia powietrza mądrość inteligencja, szczęście lub balistyka, najczęściej trafiam te ostatnie
a można ją skąś ściągnąć? [color=red]//Można kupić. Następne jednozdaniowe posty niewnoszące nic do tematu, traktujące na dodatek o piractwie będa kasowane. A temat jest już zakończony - odpowiedź na pytanie postawione w nazwie topica jest proste- tak, istnieje polska wersja....
Wydaje mi się, że lepiej dołączyć jednostki bo to 100% a jak wiadomo, nekromanci wskrzeszają jakiś % zmarłych, czyli mniej od całości z drugiej strony różnie to bywa bo np jak się dołączy jakiś mocny oddział to z pewnością zamieniłbym go za zombie czy upiory
Spoko, głupio mi, że się źle wyraziłem, miałem jakąś myśl ale nie do końca dobrze ją opisałem, cieszę się, że już się rozumiemy :) ----- [color=yellow]Mam nadzieje, że teraz zaczniesz używać polskich znaków;)(to pytanie jest retoryczne) - H.G[/color]
Zapomnienie, modlitwa, klonowanie i teleport może nieźle zbić z tropu przeciwnika, a co do magii ziemi i spowolnienia to każdy dobry gracz użyje rozproszenia, taktyka i szybki atak, tak mnie załatwiali w lidze
Haav Gyr, masz rację co do pegazów i rusałek jako blokady strzelaków idealne ale jak ktoś ma taktykę to to nie ma znaczenia, wiem, niezawsze sie ją ma dlatego przyznaje ci rację
Harpia zwykła jest do bani, czasem mnie denerwuje że tak się wraca, po ulepszeniu już jako tako