Imperium

Behemoth`s Lair

Tytanik

Wszystko fajnie,tylko brakuje: -karawan z HoMM4 -więzień w miastach też z HoMM4;-) - lepszych specjalności (tych z HoMM5)
1)Driady-mają mało punktów życia 2)Reptilioni-za małe obrażenia(także z bliska) 3)Golemy-może i mają tą odporność na magię, ale są wolne 4)Pegazy-nie przydają mi się 5)Roki-często mi giną 6)Mantikora-też nieprzydatne 7)Feniksy-szybko giną
Najlepsze są archanioły, ponieważ mają stałe obrażenia i latają. Na drugim miejscu wampiry, bo atakując,leczą się. A na końcu gorgony...
Mnie wkurza na pewno cukierkowa grafika, konieczność toczenia wojny z kamerą, dłuuuuga tura przeciwnika (chce się aż spać na dużych mapach. A poza tym mało map.
Najlepszy jest Nekromanta bo są szkielety-i tak bardzo dobre, nekromancja+dużo walk+chłopi w armii=legion szkieletów. I oczywiście wampiry
Najlepsza jest H3 dlatego,że można było(i nadal można)grać w to godzinami,dniami,latami,wiekami:-)) H1 i H2 też są super,fajny klimacik, muzyczka i w ogóle.
W tym temacie można dyskutować o artefaktach z HoMM 4. Jakie artefakty są według was najlepsze, jakie najgorsze,a jakie po prostu lubicie? Według mnie najlepszym artefaktem jest Niezniszczalny Płaszcz Neenera,a najgorszym Topór. A najbardziej lubię zwoje.
Mam equilibrisa i gdy gram w to,uczę się paru czarów,ewentualnie wpisuję kod i pojawiają się takie czary: Water walk-jakieś chodzenie po wodzie(z magii natury) Acid-pewnie jakiś kwas i inne.(Najłatwiej to mogłem zauważyć na przygodowych,gdzie powinna być jedna strona,a mam dwie...