Imperium

Behemoth`s Lair

Dragonar

Gdy masz uruchomione okno z otwartym plikiem *.def, klikasz do góry na 'Edycja', potem 'Wybierz ścieżkę', wybierasz. Potem 'Plik', 'Zapisz'. Wybierasz, czy chcesz zapisać wszystko, czy wybrane klatki. I już. :P Można też od razu kliknąć 'Plik', 'Zapisz jako...' - tak chyba prościej...
<[Konstruktor: Aż się dziwie Drakoliczu, że nic o nim nie powiedziałeś.]> Po co miałbym coś mówić o tym programie? Wszystko można zrobić dwa razy szybciej ResEditem. ;)
Co do budowli: Poszukaj w zasobach *.lod plików budowli. ;) Aby zmienić całą budowlę, trzeba zmodyfikować też specjalne pliki *.pcx (z 'h3bitmap.lod') - obwódki. Co sądzicie o [url=http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=922]TYM[/url]? ;)
<[Chosen: To ty robiłes ?? jak tak to nice :P ale dobre skorzystam .]> Owszem, ja. :) To tylko pliki do testów - nie żaden mod, czy patch. Niech jak najwięcej osób sprawdzi, czy to działa. ;)
<[Chosen: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=843 <-- widziałem ze sie wypowiadasz ściąglem (z twojego linku ;) ) ten plik wkleiłem do folderu UPDATE (woga nie instalowałem pełnego) wziałem H3wupd zainstalowałem i mam tylko pozmieniane jednostki w zamkach i to głupio :(]> To nie...
Tym razem ja mam pytanie do innych... Podmieniałem jednostkę - plik *.def miał około 150 KB, czyli niby wszystko dobrze. Gdy uruchomiłem grę, działała tylko jedna klatka potwora, choć nie było crashu. Nie ruszał się jak posąg. Plik *.def tej jednostki do pobrania...
[quote]SoD normalnie działa, a WoG gdy kilka razy szybko nacisnę enter na skrócie wywala mi błąd, że Herosi już działają.[/quote] To naciśnij przycisk ENTER tylko [b]raz[/b]. :P Jak naciśniesz wiele razy, mogą być błędy.
Na siłę, skoro są już żywiołaki magii, można jeszcze wcisnąć do Wrót żywiołaki światła i ciemności. Ewentualnie [url=http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=30510]połączenia żywiołaków[/url]. Mnie ciekawią te nowe statki specjalne, które będą budowane tylko w mieście...
Troll powinien być w Cytadeli. Trolle były mieszkańcami Tatalii w MM7. A czytał ktoś o alternatywnych jednostkach nowych miast, np. Cove?
[u][i]Zmiana nicka[/i][/u] [i]Otóż zmieniam mój nick na wszystkich forach o HoMM i MM. Zwę już się inaczej na Forum Kwasowej Groty i chcę nosić taki sam nick w Jaskini Behemota. Czy istnieje możliwość ewentualnej zmiany mojego nicka? Jeżeli tak, bardzo bym prosił administratorów...
Ogromne dzięki, Sulio. Jak już pisałem, zróbcie z tym tematem co uznacie za stosowne.
O dacie wyjścia nie ma nic nowego, za to z [url=http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=32821]postu[/url] Acid Dragona na Forum Kwasowej Groty, dowiedziałem się, że HotA Team ma zawodowych grafików!
Jak już pisałem, FU 2.0 wyjdzie po wyjściu NU 2.0. Czy NU 2.0 wyszły? Nie. Poza tym mam inny, o wiele większy projekt na głowie...
Witamy! Bez owijania w bawełnę - nadszedł czas, aby udostępnić wszystkim nasze wysiłki. Od 8 maja 2009 roku, realizowany jest projekt odtworzenia miasta Grove. Pamiętacie projekt wskrzeszenia The Forge? To właśnie coś takiego... Przywróciliśmy do życia miasto na bazie konceptu...
Cóż, odtwarzaliśmy [url=http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=16581]miasto Grove z Heroes Community[/url], staraliśmy się bazować na nim. Poza tym są różne wizje satyra - jako demona, jako leśnego stwora... Tak, miasto istnieje w wersji polskiej i angielskiej również. :)...
[quote=Hellscream]Osobiście uważam, że na siódmy poziom można byłoby dać Górskiego Olbrzyma i jakieś jego ulepszenie niż Kwarcowego Smoka...Tak samo zamiast pająków użyć hipogryfów. Widziałem modele tych stworów na screenach.[/quote] O nie, my jesteśmy przeciwnikami ripów z...