Być może.
Być może w części świata Azathotha nawet egzystować mogą elfy światła.
Kwestia tego co się chce widzieć (w końcu prawo wolnej woli jest tam nadrzędne).
Vendral
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Od początku przedstawiania przez ze mnie miast w tym temacie, Nightin (czyli od ponad roku) wyjaśniałem że są one minimum dla Homm VII, jako że od początku udzielania się przez ze mnie na tym forum twierdziłem że H VI będzie w Ashanie, a te miasta są do starego świata z Homm I, II ,...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Dodałem część kronik do 2500 lat po Potopie czyli powrotu armii Tytanów.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Ja tylko na sucho że się tak wyrażę.
Moim zdaniem pomysł z Boginią Pajęczą jest o tyle dobry że wyjaśnia gdzie się Nekromancji mogli w Ashanie ukrywać w czasach kiedy mieli być całkiem wytępieni.
W końcu kto by wlazł by do sieci tuneli zamieszkanych przez olbrzymie pająki i...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Odnośnie miasta Imperium Soplicy to coś skomentuję jak znajdę czas na spokojne przeczytanie opisu.
Jako, że ostatnio ledwo znalazłem czas żeby wysłać opis Haven.
Miasto Seliny Królestwo
Trochę zaskakujący pomysł z Lodowymi Ognikami ???
Rozumiem że Level 2,3,4 to Elfy Hmmm.......
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Z tą Mantikorą to moim zdaniem może jeszcze być w Dungeon zakładając że cześć Mantikor uciekło (skądś Matikory w Homm V się wzięły).
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Niedokończone i niechlujne napisane Inferno.
Na razie dobrze opisałem raporty.
Właściwie miało być Necropolis ale po awarii i utracie pliku z tym miastem nie wiem czy już będę mieć siły aby się do niego zabrać.
UWAGA
inferno jest chaotycznie opisane jak samo miasto. ;0...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Poprawiłem i dokończyłem Inferno.
Myślę, że jak dobrze pójdzie to może przedstawię też Necropolis.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
To ja najpierw do Robertusa.
U mnie Sukkubus nie ma kopyt tylko stopy schowane w sztuczne kopyta (coś jak artefakt) pozwalające jej chodzić po wulkanicznym terenie.
Ifryt nie powstaję z Żywiołaka, jak już kiedyś wspominałem cześć moich jednostek jest po ulepszeniu dowódcami tych...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Drzewko umiejętności mam, ale nie dokończone. Więc chyba lepiej będzie zabrać się za Necropolis.
Pisałeś że twoje miasto ludzi, trochę nudne i nie masz co wymyślić.
Jak więc brakuje ci pomysłów to zachęcam zerknąć na moje Metropolis na 44 str. tematu propozycje miast... lub...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Postanowiłem się pośpieszyć, więc przedstawiam nie aż tak długi opis Necropolis.
Necropolis
Status: Złe
Opis: Nekropolia to sieć budynków skupiona wokół wielkiej Iglicy stanowiącej źródło energii dla eksperymentów Nekromantów. Sieć na kształt sieci pająka, otoczona...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Została uzupełniona Kronika dziejów o okres od 2500 po Potopie do 2500 roku od ogłoszenia wieczystego pokoju.
W dalszych postach mam zamiar przedstawić fabułę do podstawki Homm "Vendrala"
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Dla uzupełnienia. W podstawce Homm "Vendrala" znajdują się również jednostki z późniejszych Assylum (Podziemia) i Reef (Wodne).
Występują jako jednostki neutralne i są to:
1. Dredlak - humanoidalny kretoszczur
Scoffin - jak z Wiedźmina
Ichtian - ryboczłek, podobny do Murlok z...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Postawka Homm "Vendrala" o tytule Migracja
Najpierw gracz przechodzi Wstęp do kampanii Metropolis o tytule Strażnicy Miast
Wstęp sc. 0 Kultyści
Prolog: Filmik, w którym jeden książe Metropolii doznaje snu, w którym widzi jak Kultyści zakazanych magii przywołują Demony, a następnie...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Dodałem cd. Kampanii Migracja do "Homm" Vendrala.
CD powyżej pod linijką oznaczoną xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
W tym poście jeszcze nadmienię iż każda kampania ma mieć po 6 scenariuszy
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Dodałem dalszy ciąg Kampanii Migracja do "Homm" Vendrala, tym razem już do końca.
CD w poście z resztą kampanii tym razem pod linijką oznaczoną yyyyyyyyyyyyyyyyyy.
W tym poście informuje jeszcze, iż jak dobrze pójdzie zamierzam przedstawić fabułę do dodatku 1 i 2 "Homm"...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Więc najpierw uzupełnienie Kronik w postaci zdarzeń po kamp. "Homm" Vendrala o tytule Migracja aż do Kamp.1 dodatku o tytule Na Horyzoncie zmian !
Oto ona
ok. 2500 roku
Nastają zdarzenia prowadzące do czasu, który w odległej przyszłości (za niemalże tysiąc lat) będzie zwany...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
No to teraz będzie
Kamp. Na Horyzoncie Zmian
Początkowo mamy do wyboru tylko jedną kampanie o tytule Bunt Maga.
W kampanii gramy Siłami Assylum - istot podziemnych i okazyjnie zamieszkujących dżungle
1 sc. Wcielamy się w Telindora maga osiągającego najlepsze wyniki a Akademii...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
A więc jeszcze opis Kampanii do Homm "Vendrala" dla 2 dodatku
Oto i on
Kampania Władca Świata
Wstęp
Minęło ok. 100 lat. Krainy powierzchni wracają do stanu z przed kolejnego ataku Demonów. Tytani sprowadzają nowy Księżyc światowi i uznając świat za bezpieczny wyłączają...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Cieszę się, że masz czas na czytanie tak obszernej fabuły.
:)