Imperium

Behemoth`s Lair

Konstruktor

W HIV podoba podobają mi się szkoły magii. Miasta dopasowane są do szkół magii + moc. Dzięki temu powstały wyraźne frakcje czego mi trochę brakowało w HIII. Moja osobista opinia jest taka że HIV nieco bardziej skupiła się na szkołach magii.
Ja uzbierałem 15 aniołów, 10 dałem głównemu bohaterowi i poszedłem na wroga, a w mieście zostawiam 5 i tam zbiera się armia, z którą można się wspaniale bronić.
Zgadzam sie z Fentrirem. Kreegan przedstawiono w Herosie w zbyt sredniowiecznych klimatach. Przez co Forge wzbudzioby kontrowersje. Ale ja, ktory gralem we wszystkie czesci MM (oprocz Wariors) bardzo sie ucieszyem na wiesc o tym ze w planach bylo pojawienie sie Forge w Heroes i sa mozliwosci...
Czarny smok dla mnie porusza się trochę za mało "zgrabnie" jak na smoka, ale faktyczne animacja krzyżowca to masakra, nie mówiąc już o giermku.
Faktycznie animacja terenu jest perfekcyjna, ale niezmienie zdania iż miasta są zbytnio "poukładane". We wszystkich miastach w tych samych miejscach są siedliska stworzeń, forty, gildie, ratusze itd.
Z tą wizją miast mógłbybyć spory problem, ale system szachowy podczas bitwy podoba mi się. Nie chce narzucać swojego zdania ale przy wszystkich jednostkach specjalne umiejętności... to zrobiłoby się trochę nudne.
Dla mnie najlepsza jest magia ziemi. Znaleźć można tam przydatne zaklęcia jak miejski portal (najlepiej na ekspercie), ożywienie, implozja i przywołanie żywiołaka ziemi. Na drugim miejscu jest magia powietrza. Przyspieszenie, piorun, łańcuch piorynów, wrota wymiarów, lot. Magi wody...
Tutaj za pomoc może posłużyc uleczenie. Nie chciałem powiedzieć tego że są to najsłabsze szkoły magii. Ale kiedyś grałem potężną armią, a miałem tylko podstawową magię powietrza. Wróg miał mocniejszą armie ode mnie o jedna trzecią. Wygrałem właściwie tylko dzieki...
Akademia ze względu na: -dobre jednostki -golemy, magowie, raksza - ulubione jednostki -specyficzny klimat miasta -miasto czarodzei Na drugim miejscu postawiłbym Sylwan ze względu na: -tancerzy ostrzy/wojny -za klimat i "zgrabność" miasta -smoki -muzyka :)
III i IV zdecydowanie nie są przedawnione. Gram ostatnio dosyć często i zgadzam się że IV i V tworzą naprawdę "zgrany duet". Zresztą dlaczego III i IV mają być przedawnione, a nie np. I i II. Uważam że wszystkie części MM są świetne.
1 szkielet 2 ożywieniec 3 piekielny ogar 4 demon 5 mnich 6 chimera 7 kościany smok
<[Titan: magowie wyglądają jak jacyś arabowie , w ogóle miasto wygląda jak latający turecki pałac ]> Muszę cię zmartwić. Forteca/Akademia od początku miała być utrzymywana w arabskich klimatach.
Nazywam się Konstruktor gdyż lubię konstruować, po prostu. Nie wiem czy to jest uzależnienie ale nigdy nie mogę się powstrzymać przed zbudowaniem jakiegoś prostego mechanizmu, heh, jak na ironię interesuję się również bardzo biologią, a te dwie dziedziny dosyć rzadko pokrywają.
-Widzę że niezłe zbiegowisko się tu zrobiło - powiedział Konstruktor wychodząc zza pobliskiego drzewa.