Imperium

Behemoth`s Lair

Kameliasz

Maksymalny to 250% podstawowej populacji (100% początkowej, o 100% dzięki Zamkowi i 50% początkowej dzięki Graalowi). PS. Avonu, PenTusie, pytanie dotyczy jednostek, na które można rzucić Curse/Bless (tak wynika z treści pytania). Więc żadne nieumarłe, żadne smoki NIE POWINNY...
Wierz mi, Ptaku, jak facetka od polskiego, mimo plusów jakiejś pracy, wytyka mi same błędy, też się wnerwiam. Do tej pory nie wysłałem jej do domu w plastikowym worku, bo wiem, że próbuje mi wcisnąć do mózgownicy, nad czym powinienem popracować. Krytyka jest dużo lepsza od pochwał...
Avatar, który widzicie, jest moim... trzecim już bodajże avatarem. Pierwszy był z Galerii i przedstawiał Brona z HoMM IV, drugi - smok z menu HoMM III: Armageddon's Blade, a teraz korzystam z ava przedstawiającego Łowcę Czarownic z gry Disciples II. I nie mam zamiaru go (na razie) zmieniać.
Aries postanowił odwiedzić Revana po jego walce. Wyglądał całkiem przyzwoicie. - Ciesz się, że nie jesteś mną. Po pierwszej walce trafiłem do szpitala z dziurą wielkości butelki Szajbimbru w brzuchu, a za drugim razem z jelitami na wierzchu. Teraz mam tymczasową protezę.. - Aries...
<[Gem: -brak magicznych herosów w zamku barbarzyńców]> To jakim, według ciebie, powinien być mag barbarzyńców? Z nazwą to chyba nie kłopot - najsampierw pomyślałem o Szamanie... Ale... No właśnie, ale... Wymyśl mi po jednym zaklęciu do każdego poziomu magii i nazwę tej magii...
Za duecik Enleth & Fentrir, dwóch jubilatów, by kamienie w Jaskini nigdy nie wżarły im się w... e... żeby kamienie w Jaskini nie były dla nich twarde! No to chlup! Szajbimbrem, oczywiście...
Ależ nie ma za co, Tull :) Wracając do tematu: To tak naprawdę trzeci "Czas!", jaki czytałem; nie sięgałem zbytnio do archiwów. W większości artykułów trzyma poziom (wg mnie wysoki), w niektórych jest nawet lepszy. W tym numerze najbardziej zaciekawił mnie artykuł Cruxa z cyklu...
EDIT: [color=orange]C[/color]ześć[color=orange],[/color] potrzebuj[color=orange]ę[/color] pomocy w przekonaniu kumpla [color=orange]że[/color] (chyba) [color=orange]D[/color]ar[color=orange]k Messiah[/color] czy coś w tym stylu to nie HERO[color=orange]E[/color]S 6[color=orange]!...
Widzę, że przycięłaś nick, Avonu :) I dobrze, miałem problem z wymową "de Odihs" :) A tak do rzeczy - skoro Tull nie wymyślił dobrego odpowiednika (a mi się nie chce wymyślać), to może TY podałabyś odpowiedne stwierdzenie...
Cóż, tak samo jak ty, Ynaf, jestem niezadowolony z wyników naszej pracy... Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję i obiecuję poprawę czy coś w ten deseń :)
Haav Gyr powiedział: <[sama w sobie fabuła jest już kiepska, nawet jak na strategię, co więcej nie ma ona powiązania z resztą.]> Tu się, niestety (powtarzam: NIESTETY) muszę z HaGiekiem się zgodzić. Fabuła jest (kolejny cytat, tym razem z recenzji HV z KŚ Gry): <[...
Ciasteczko? Gdzie? Gdzie? Dawać mi te ciasteczka! Ja chcę ciacha!! Żywiołak słowa na K => Żywiołak Szajb(y/imbru)?
Aries wsłuchiwał się w konwersację Brimstone'a, Daevy, Robala i Hellscreama z uwagą. Gdy usłyszał o sztuczce Fergarda, uśmiechnął się pod nosem. - Muszę kiedyś wydębić takie archiwalne walki od Stratoavisa - pomyślał. - Jednak klasyk to klasyk... Po czym zaczął szukać...
- Jezus Marian! Żywa legenda! - powiedział Aries. Ostatnio widywał kilka żywych legend. - To ja się może zaintrodykcjuję. Jestem Aries J. DeMen... - Bazaltowy nie dokończył, ponieważ nigdzie nie widział Oberżysty. - Ech, tak to jest z tymi żywymi legendami... - westchnął...
Ariesa od dziecka interesowała prehistoria. Tak zamęczał nią swojego młodszego brata Scorpiusa, że ten zrzucił się ze skały. Przeżył, idiota. W każdym razie ćwierćsmok strasznie niecierpliwił się na spotkanie dinozaurów, o których mówił Hellscream. Ork zauważył...
- Oj, Durinie, mnie jeszcze wtedy tu nie było, ale słyszałem niejedno o Ciszy... Paskudna sprawa... Jedyne, co wtedy w Jaskini się rozrastało, to pajęczyny w rogach budynków i kurz na obumarłym drzewie, które niegdyś było Osadą...
A ja wymyśliłem takie pytanko. Jak wiemy, Smok Cienia potrafi postarzyć zaatakowaną jednostkę, odbierając jej na pewien czas nieco PŻ. Czy można wyliczyć (w przybliżeniu, nie mówię tu o dokładnej dedukcji), ile PŻ zostanie zabranych jednostce zaatakowanej i postarzonej?
Wzorem postu w dziale Heroes III, zamieszczam taki sam tutaj. Czekam na Wasze pytania, jako że obecnie mam straszną pustkę w głowie. [color=yellow]1. (Avonu) Jaki jest maksymalny limit poziomu bohatera?[/color] [color=orange]Hellscream: Maksymalny poziom z edytora - 40 lvl Maksymalny...