Dobrze wiedzieć.
Kameliasz
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
8. Można zabić Gryfy.
63. Teoretycznie ten bohater powinien pojawić się, gdy pojawią się przed nim wszyscy pozostali bohaterowie z początkowego miasta (jeśli ww. bohater był z początkowego miasta), a jeśli był z innej frakcji niż ta, którą zaczynaliśmy, to muszą chyba...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[PenTus: Kameliasz -> z 8. to nieźle to wymyśliłeś, i faktycznie można to zastosować do każdej jednostki :P
Wg mnie powinno być dodane do odpowiedzi.]>
Do KAŻDEJ, PenTusie, wystarczy odpowiednio duża ilość "naszych" i odpowiednio mała Gryfów.
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
To może ja dorzucę swoje trzy PLN-y.
Moja opinia będzie poprzedzona (wg mnie) dobrymi i złymi stronami HoMM IV.
NA +:
+ rozwój bohatera - według moich obliczeń wszystkie sloty są pełne i na arcymistrzowskim na 123 (sic) levelu (grając Barbarzyńcą 122 lvl)
+ miłe dla oka...
imperium: "Ile godzin graliście najwięcej w..." /
W H IV max. 7 h
Ale nic nie przebije mini-maratonu z moim kumplem w HoMM III - 13 godzin bez przerwy na żarcie. Płyta mi się cała zjarała ale co tam :P
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
<[Tabris: <[Kameliasz: multum pierduł na mapie (odebranie tej genialnej prostoty)]>
Chodzi o Adventure Objects, czy o Lanscape Objects? Czy o jedno i drugie.]>
Jedno i drugie.
<[Tabris: <[niedopracowanie]>
Które przejawia się...?]>
Schematycznością miast, kiepskimi pomysłami na...
osada: "Nicki" /
Oryginalnie, Vokial, cholewnie oryginalnie :P
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Ptakuba, na multi ZAWSZE jest fajniej, bo po pewnym czasie na większości map na prawie wszystkich levelach CPU zachowuje się jak przypał. A co zrobi człowiek - nigdy nie wiadomo...
osada: "Śpiewająco..." /
Gdy Kameliasz za często zajrzy do kielicha,
Dla niego oberża staje się zbyt cicha,
Wyciąga gitarę i brzdąkać zaczyna
Pieśń o wpadkach Borysa Jelc(z)yna.
Kiepska to pieśń, lecz co on poradzi,
Skoro złoty trunek jego myśli prowadzi?
Gdy inni go usłyszą, też śpiewać zaczną...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Bądź co bądź to jest jednak kontynuacja serii i nazwanie jej inaczej nic by raczej nie zmieniło.
<[Laysander: nie z pokrewniona]>
Raczej niespokrewniona :D
imperium: "HOMM3 Online vs Offline " /
<[Drag: Bardziej łatwiejsza]>
LoL
Co do tematu - obie możliwości gry są dobre, wystarczy rozpatrzyć za i przeciw.
Na przykład: chyba się nie spodziewacie że osoba która po raz pierwszy zasiadła do HoMM'a od razu grała na online? Ja do tej pory czasami gram tylko na Normalnym...
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Obecnie, kiedy już przeszedłem kampanię Cytadeli struktura miasta zaczyna mi się podobać. Wg mnie bardzo klimatycznie wygląda Karczma (ognicho jak u nas, w Imperium ;)). Kapitol sprawia wrażenie wielkiego domu z patyków, co też mi się podoba ;P
Choć mogli zrobić większe Gniazdo Wiwern.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
@ Grzeniu:
Jednorożec Bojowy:
Atak - 15
Obrona - 14
PŻ - 110
Obrażenia:18-22
Szybkość - 9
20% szans na oślepienie. 20% szans na odparowanie zaklęcia.
Upiorny rycerz:
Atak - 18
Obrona - 18
PŻ - 120
Obrażenia: 15-30
Szybkość - 9
20% szans na Klątwę. 20% szans na...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
Deamon: nie mylisz się. Klawisz skrótu na przemieszczenie bohatera w wybrany punkt na mapie to M.
<[Grzeniu: 10 zamek]>
Wiem, też tego nie wiedziałem, ale jak teraz już wiem, to mogę trochę innych poojeżdżać xD.
Otóż 10 zamek formalnie ISTNIEJE, choć nie ma go w grze. Ów zamek...
osada: "Kotlina Wojowników" /
W tym momencie na ogłoszenie natknął się Aries J. DeMenthor, zwany - nie wiedzieć czemu - Kameliaszem. Może to od jego brzydkiego nawyku - melenia na wroga zanim rozpruje go mieczem? Nie wiadomo.
W każdym razie zwano go Kameliaszem. Swoim - jak zwykle - zaspanym okiem przejrzał spis...
osada: "Kotlina Wojowników" /
Aries zaczął mruczeć pod nosem, udając że zdejmuje zaklęcia - w rzeczywistości dezintegrację zmienił na czar powodujący rak szyjki macicy, a truciznę na wylew kwasów żołądkowych.
Oj, długo będą wycierać zbroje...
"To kiedy będę mógł kogoś załatwić?" - Aries spogląda...
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Zaklęcia przygody w mojej księdze czarów obrastają kurzem - oprócz Wizji (choć z rzadka korzystam :P) i Zasobów Ziemi (tylko gdy mam magię ziemi na exp - przynajmniej odkrywa całą mapę) oraz Miejskiego Portalu - bo się przydaje :P.
Z zaklęć bitewwnych nie używam:
- Usunięcia...
imperium: "Bohaterowie" /
W H IV prawie zawsze gram Ładem lub Chaosem - w Ładzie najbardziej lubię Sylas Zanja- za fajną biografię i za to że jesgo avatar wygląda jak postać :P
Z Chaosu Czarnoksiężnik z wyglądem Minotaura - Malekith i takie tam.. Ewentualnie Callistar, jak się trafi.
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
Jak myślicie? Czy owe lata zasługują na miano lat, w których robiło się najlepsze gry? Czekam na wasze sugestie - najlepiej oparte przykładami.
Jeśli aktywność będzie duża, może sam cś o tym nabazgram :)
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
No właśnie - gra z cud-miód grafiką i takimi tam nie musi być dobra. Ma mieć klimat, ma wciągać, ma sprawiać, żeby ludzie błagali o więcej.. Taka wg mnie była filozofia programistów w tych wcześniejszych okresach. Choć nie mówię że nowe są złe :P