Duzeom, dzięki za opinię. Dobrze wiedzieć, co o tym sądzą właściwi zainteresowani.
Jeśli możesz, powiedz, co sądzisz o udostępnieniu mapmakerowi takich opcji do wyboru podczas zamieszczania mapy w downloadzie:
[_] Wyrażam zgodę na korektę błędów językowych i ewidentnych...
Erin
<[Volkolak: (...)]>
[b]Mówiłeś, że nie masz czasu odpowiedzieć na wszystko. Dostałeś ten czas, miałeś cały dzień żeby odpowiedzieć na argumenty przedstawione przeze mnie i innych.
I nie zrobiłeś tego. Nie pojawiła się ŻADNA odpowiedź z twojej strony, na cokolwiek, choćby...
imperium: "Mapy Mapmakerzy Testerzy" /
Po usunięciu problematycznego obiektu powinno było usunąć też referencję do pliku... Cóż, wyślij mapę na enleth@enleth.com, zobaczymy co da się z tym zrobić.
imperium: "Mapy Mapmakerzy Testerzy" /
Bardzo to ciekawe, bo wszystkie pliki do których się mapa odwołuje są w H3 Complete, edytor z Complete mapę otwiera, a jednak w grze się wiesza. Problem musi być nieco innej natury, choć chwilowo nie jestem w stanie go zidentyfikować.
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Moim zdaniem w wersji z odwróconym topem i przesuniętym logiem H3 wyszło bardzo dobrze, nadaje się. Na dodatek miejsce po prawej, które nawet teraz nie jest wizualnie puste, w razie potrzeby będzie można w przyszłości zająć czymś na tyle istotnym, żeby miało się znaleźć w...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Napisy w projekcie od samego początku były takie i od samego początku są wyłącznie poglądowe - grafik nie miał pojęcia (i nie było mu to do niczego potrzebne) jakie konkretnie działy chcemy mieć i jak je nazwać, więc wpisał cokolwiek, żeby jakiś tekst było widać.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
U mnie to wyglada [url=http://enleth.heroes.net.pl/h4-laptop.png]tak[/url], z powodu bardzo elementarnego błędu jakim jest poleganie na rozmiarze czcionki w pikselach, w szczególności horyzontalnym. Zrobiłaś tekst łamany ręcznie wstawianymi
, który u ciebie wygląda dobrze, bo masz...
, który u ciebie wygląda dobrze, bo masz...
imperium: "[FIXME] Nie wyświetlanie się avatarów" /
Pracujemy nad tym, problem jest dość złożony.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Wciśnięcie pełnych nazw klas w tabelkę jest cholernie trudne. Na razie musi zostać tak, jak jest.
imperium: "[FIXME] Problemy z Mistycznymi" /
Trafiłeś w jakieś kilkadziesiąt sekund między pojawieniem się a usunięciem problemu.
Przy okazji: do wszelkich błędów pojawiających się w nocy proszę podchodzić z pewną rezerwą, często są efektem trwających prac, na czas których nie chciało mi się wyłączać dla widoku...
imperium: "Porady: Inferno" /
Nie jestem może specjalnie doświadczonym graczem HoMM, ale śmiem stwierdzić, chyba zgodnie z poradami Dagona i innych bardziej wprawionych w grze, że kluczem do sukcesu w HoMM V jest zrozumienie i wykorzystanie specjalnych zdolności jednostek, które nabrały ogromnego znaczenia w stosunku...
imperium: "[FIXME] Dodawanie zdjęć w Osadzie 2." /
Jak zwykle po aktualizacjach...
Powinno działać.
osada: "O systemie polskiej edukacji" /
Z pewnością się w tym temacie wypowiem - nie mam o systemie edukacji zbyt dobrej opinii - na razie jednak ograniczę się do komentarza dotyczącego jednego z podanych przykładów.
<[//ultradźwiękowy nawilżacz powietrza//]>
O ile wróżki i wszelkie bioenergocośtam w istocie...
imperium: "[FIXME] FORUM - nowe posty na głównej" /
W istocie, zawiesiło się. Zrobiłem wczoraj pierwszy chyba od roku restart serwera i zapomniałem, że program który pilnuje tych danych nie włącza się sam - istnieje na tyle któtko, że nie zdarzyła się wcześniej taka sytuacja.
W ciągu dnia powinno wrócić do normy.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
[quote]Tylko dlatego, że ten obrazek jest w historii przeglądania Twojej przeglądarki.[/quote]
Nie, nie dlatego.
Mają na serwerze zabezpieczenie przed hotlinkowaniem obrazków (czyli wstawianiem ich na swojej stronie tak, żeby były wciąż pobierane z oryginalnego serwera),...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
<[5) Grafika - tak jak w częściach 1 - 3, tylko, że bardziej realistyczna. Całkowita rezygnacja z 3d i plastyczności.]>
Kolejny...
Grafika w HoMM 3 (oraz HoMM 4) to było 3D. Prerenderowane, bo ówczesne komputery by sobie nigdy nie poradziły z renderowaniem tego w czasie...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Być może wyjdzie jakaś poprawiona wersja WoGa 3.58, ale na 3.59 nie ma co liczyć. Niby Core WoG istnieje i coś robi, ale nawet ludzie z oryginalnego WoG Team nie dają im wielkich szans na stworzenie czegoś nadającego się do wydania.
Wszyscy, którzy chcą na poważnie modyfikować...
osada: "O systemie polskiej edukacji" /
Z "nakierowywaniem", czy jakimikolwiek innymi systemowymi metodami skłaniania lub nawet zmuszania ludzi do wyboru konkretnego kierunku edukacji należy postępować bardzo ostrożnie, szczególnie w kontekście kierunków technicznych na studiach. Być może da się zostać solidnym robotnikiem...
osada: "O systemie polskiej edukacji" /
[quote]Wiesz, od wielu tysięcy lat edukacja była zawsze nakierowana. Wystarczy wspomnieć wychowanie spartańskie, rzymskie, rycerskie, samurajskie, jezuickie, rakowskie itd itd.[/quote]
Ale co to ma do rzeczy? Po pierwsze - jak już wspomniał Tull - mówisz o realiach, w których człowiek...
osada: "O systemie polskiej edukacji" /
<[Mosqua:
Jak już wspominałam, to tylko przykład. Mogłam też podać ukierunkowanie na ścisłowców w demoludach, demokracjach i krajów trzeciego świata za czasów zimnej wojny. ]>
I byłoby to nieporównywalnie bardziej sensowne, niż wyciąganie dziwnych przykładów z czasów które...