Imperium

Behemoth`s Lair

Ynaf

Mainowicie odpalam sobie WoG'owską kampanie przebudzenie bogów. Potem wybieram sobie bohatera i nie wiem gdzie iść! TZN na wchodzie od "potkniętego konia" znajdują się krzyżowce; ktorych pokonać niem mogę. Jak pójdę na północ do dróżki to też przegrywam. Naprawdę nie wiem co...
No masz ci los o tym nie pomyślałem. Serdeczne dzięki. no ale zostaje jeszcze jedna kampania.
<[MiB: @Ynaf: w przyszłości używaj opcji "Edytuj" - po coś ją stworzono... Pozdrawiam]> No raczej, ale wiesz nie zauważyłem...
Ooo fajne nareszcie będę mógł się podzielic z kimś swoją twórczością. Hmmm interesujące!!!
Może się powtórzę, ale toast za człowieka, który cały trud poświęcił grze, która jest wyjątkowa w każdym calu! Toast za Salvę!
Moim zdaniem fajnym pomysłem były "karawany", które zostały zastosowane w HIV. W HV zostało to wycofane, a szkoda bo to znacznie utrudniało w sytuacjach gdy np: potrzebowałeś szybko jednostek. Mam nadzieje, że w HVI będą dostępne karawany. Pozatym w HV potwory były rewelacyjnie...
1) Driady (przeciętna jednostka; dobrze, że chociaż mają zdolność "brak kontrataku przeciwnika) 2) Jaszczuroludzie (dobra jedynie w znacznej ilości) 3) zjawy (wg mnie tandetna jednostka) 4) Meduzy (za szybko giną, mają za mało sztrzał- Beholderzy są lepsi) 5) Zdecydowanie...
<[Dagon: Może za mało sprecyzowałem...;P Miałem na myśli jednostki przy których trudno określić czy lepsza jest X czy Y. Taka Mantykora i Wiverna na ten przykład. Statystycznie są bardzo podobne ale jeden gracz woli paraliż a drugi trucizne - i bądź tu mądrym. Zgadzam się że...
Fenix z H5 wymiata: bardzo silny szybki i najładniejszy. [color=yellow]To jest prawdziwa pradawna moc feniksa :) [/color] Feniks z 2 wygładał jakby miał anemię. Z 3 był słabiutki w możliwościach, ale jego szybkość go ratowała. A czwórki był całkim niezły tylko też jakiś...
<[Shadey: Może gdyby fabuła działa by się jakiej 3000 lat po wydarzeniach z HV. W armiach pojawił by się proch strzelniczy (bez przesady, świat będzie w erze naszego XVII). Główną wojną była by walka Imperium Gryfów z elfami, które stawiają swoją potężną magie nad nowoczesne...
<[Marron: Czemu niee? Mnie sie podoba te połączenie kilku gier w jedno.]> Bo chodzi o to, iż 1) Nie wiadomo, skąd się w Herosie pojawił Dominik czy jakiś inny elf czy ork. W każdym razie chodzi o to iż z poprzednią częścią (h5) łączy tylko śmierć Izabeli i na tym się kończy...
[quote=null]A co wam?[/quote] Mi to: Artefakty, nazewnictwo itd. Pod tym względem dno i całkowita porażka... Zacinanie się gry!!! Filmiki- gdy gram to muszę czytać wszystkie dialogi z prędkością światła co bywa wkurzające!!! Zaklęcia- niektóre mogły by być lepsze!!!...
[quote=Hellburn]Gdzie i kiedy[/quote] Dzisiaj, o godz 14:50, w moim domu ;) No bo zaklęcia zadają bardzo mało obrażeń ( w stosunku do np. implozji), dlatego bardziej opłaca się być wyszkolonym wojownikiem niż najlepszym magiem!!!
Drzewka??? Zapomniałeś o ptaszkach;) Masz rację- dla nowego gracza minął wieki zanim połapie się w interfejsie. [color=red]Następny... Na końcu zdania stawia się JEDEN wykrzyknik albo znak zapytania. [b]JEDEN[/b]. Nie trzy. - Enleth[/color]
No tak, ale wszyscy powinniśmy pisać(albo jak ktoś jest dyslektykiem- to przynajmniej się starać) poprawnie!!! @Migilet- Wiesz ta twoja teoria na temat profanacji, to tak jakby rzucanie grochem o ścianę- Niezależnie od tego jak tutaj będziesz się wyrażał, to i tak nowi...
[quote=Tabris]Szukam jakiegoś pomysłu, czegoś co mogłoby uczynić tę grę ciekawą na nowo. Myśle że ten pomysł mógłby takim być. [/quote] Owszem, ale ten pomyśl z jednej strony jest ciekawy, ale z drugiej ma poważną wadę- to co napisał Konqer- coś takiego wprowadziło by...
[quote=null]To niech nie nosi nazwy gry z którą nie ma nic wspólnego. Niech to będzie Heroes of Ashan i natychmiast zamykam gębę. A takie rzeczy jak naiwna historia czy infantylne nazwy własne powinny razić nie tylko zagorzałych fanów serii[/quote] Ludzie to jest KONTYNUACJA. Nie...