Sylvan - nieporównywalnie najbardziej odpowiadający mi zamek w całym HoM&M.
Dopiero w piątej odsłonie zamek natury jest dokładnie takim, jakim chciałbym go widzieć. Zamek wróżek z pierwszych herosów nawet nie był blisko... Bastion w trzeciej części prezentował się dobrze ale...
Thausael
imperium: "Najlepszy talent rasowy" /
Definitywnie najlepsze są runy Krasnoludzkie i to na nie oddałem swój głos, tutaj nie mam żadnych wątpliwości. Natomiast na drugim miejscu postawił bym bardzo niedocenianą umiejętność - Avenger. Jest to co prawda kłopotliwy skill jednak trafienia krytyczne są wyjątkowo potężnymi...
osada: "Za co cenimy fantasy...?" /
Świat Fantasy cenię za jego odmienność od świata realnego, jest to dla mnie taki napęd który pozwala mi przebrnąć przez szarości codziennego życia. Fantasy, świat wyobraźni w którym nie istnieje nic takiego jak "norma" jest jedynym miejscem gdzie czuję się naprawdę sobą i jest...
osada: "Cytaty, sentencje, aforyzmy..." /
Kilka losowych cytatów z osobistego notesu:
Książka pełna wiedzy jest mniej warta,
niż jedno słowo,
która potrafi rozweselić.
Gerhard Jung
Jeśli nie można kochać wyłącznie jednej osoby przez całe życie,
niech przynajmniej będzie szereg lat,
gdy wierzy się w taką...
osada: "Humor Jaskiniowy" /
http://joemonster.org/art/2564/RPG-czyli-Rozbrajajace-Pogaduszki-Graczy - nie do pobicia... ^^
osada: "Zostań Osadnikiem!" /
//Drzwi otwarły się szeroko, stała w nich postać. Tajemniczy wędrowiec wszedł do gospody oglądając uważnie aczkolwiek ze stoickim spokojem każdy szczegół. Delikatny uśmiech pojawił się w kącikach jego ust. Wolnym krokiem podszedł do lady, zamówił podwójnego Zielonego Smoka...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Co to w ogóle za pytanie ? Toć to bardziej niż oczywiste - triumf! Z początku trudno było mi się przyzwyczaić do 3d i ruchów kamery, jednak teraz myślę że to spory krok na przód. Jednak jak było zawsze - w Heroesie nigdy grafika nie była najważniejsza. Piąta odsłona nareszcie...
imperium: "A co z tą Tibią?" /
Tibia jest grą tak prostą, że aż genialną. Co prawda na pierwszy rzut oka gra wygląda niesamowicie ubogo, jednak każdy kto przetestował tą grę zapewne jest pod wrażeniem jej niesamowitej grywalności (to chyba jest jakiś fenomen :) Prostota tej gry wcale nie jest jej minusem, wręcz...
imperium: "Gothic" /
Crux - Tak Gomeza i resztę poprzednio "nieśmiertelnych" postaci można zamordować w 5 rozdziale ale o ile mi wiadomo dopiero po zdobyciu Uriziela. Co do twojego pierwszego pytania... Wszystkich szamanów jest pięciu i kolejność ich zabicia nie jest ważna, musisz po prostu mieć wszystkie...
imperium: "Gothic" /
Jakby inaczej, oczywiście że grałem. Z diccuriciem spotkałem się już szmat czasu temu, grałem jeszcze w niemiecką wersję beta. Zrobił na mnie ogromne wrażenie dlatego też zainteresowałem się modami. Na bieżąco śledzę daty wydania nowych modów :) Sam nawet zacząłem prace nad...
osada: "Avatary" /
Mój avatar wybrałem oczywiście pod postać rpg w którą postanowiłem wcielić się na tym forum. Długo błądziłem po internecie zanim znalazłem kilka interesujących prac, a i w tych czegoś mi brakowało. W końcu wpadłem na pomysł aby wykorzystać artwork jakiejś znanej postaci...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
<[Fentrir: Heroes IV jest gorsza od swojej poprzedniej części, ale tej gry mimo wszystko nie nazwałbym porażką]>
hej hej, nie zrozumieliśmy się. Heroes IV to owszem dobra i przede wszystkim przyjemna gra, nie zmienia to jednak faktu że jako kolejna odsłona tej serii to nie staje na...
osada: "Zagadki Mędrców" /
Gwiezdny pył:
O ile mnie pamięć nie myli, statek nazywał się Caspartine.
Wilk Morski:
Powiem szczerze, książkę czytałem ale rok musiałem sobie potwierdzić - akcja toczyła się w 1937.
--------
No to teraz coś od siebie, powiedzmy z Gemmella - Opowieści Sipstrassi.
"Jak...
osada: "Zagadki Mędrców" /
hmmm... Od przyjaciela który najwyraźniej tak samo jak ja pomylił książki. No cóż, człowiek się myli. Co do Caspartine to zgadzam się z tobą, brzmi to o wiele lepiej niż Perditia dlatego też używam tej nazwy. Tyle że często ją przekręcam ^^
imperium: "Jednorasowość - błogosławieństwo..." /
Jestem za, całkowicie za. Można by sądzić że przez tą "jednorasowość" zamki staną się bardziej monotonne i mniej ciekawsze. Moim zdaniem jest kompletnie na odwrót. Teraz każda z frakcji kreuje własną, określoną drogę bazując na zasadach danej rasy, wykorzystując do tego...
imperium: "Jednorasowość - błogosławieństwo..." /
Konqerze, należysz do grupy ludzi którzy stanowczo za wcześnie wysuwają pochopne wnioski. Heroes to była pierwsza gra w którą grałem, i jest to gra z którą nie rozstałem się do dziś. Natomiast druga i trzecia część HoM&M pochłonęły dość mojego czasu by nazwać to niepoprawnym...
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Jako najlepiej zaprojektowane miasto (a właściwie zamek) oceniłbym Castle. Wszystko się ładnie uzupełnia, tworzy idealną całość. Jednym słowem bardzo dobrze się prezentuje. Jednak tutaj chodzi o najładniejsze miasto, które moim zdaniem to Rampart. Aż się łezka w oku kręci kiedy...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Projektując miasto przede wszystkim powinniście się zastanowić nad ułożeniem tego w logiczną całość. Jakimi prawami według was będzie rządziło się miasto składające się z armii grzybów, pająków i porostów? (bez obrazy Caar Xoffek, pomysł jest oryginalny :d) Zresztą...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
[quote] Mamy tu frakcję walczącą niemal wyłącznie wręcz (i to na ziemi) nastawioną na defensywę. Mam rozumieć że o to chodziło? [/quote]
Owszem, takie właśnie było założenie. Armia natury nie będzie przecież używać broni białej, a to czym może się charakteryzować to...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Ghulk, jak powiedziałem jestem otwarty na propozycje, ale to jest lekka przesada...
Crux, to oryginalny i całkiem ciekawy pomysł ale moim zdaniem kompletnie nie mający przyszłości. To po prostu nie pasuje zarówno do Heroesów jak jakiejkolwiek gry strategicznej. Poza tym jednostki takie...