Idzie to sensownie zbalansować.
**Minotaur** - Rasa bykogłowych barbarzyńców, żyjących na południowych stepach Wespy.[ nie jestem pewien czy takie są ;D] Żyją zebrani w klany i rzadko opuszczają rodzime strony. Gdy się to jednak zdarzy, często znajdują zatrudnienie jako...
Irydus
osada: "Ballada Defa" /
Jak to nie ma w JB?
[url=http://osada.heroes.net.pl/forum/temat/1574]http://osada.heroes.net.pl/forum/temat/1574[/url]
osada: "Komentarze, wnioski, zażalenia" /
Akurat istnienie klasy zabójcy ma pewien sens :P Nie jest powiedziane, że gracze mają grać tylko drużynowo, może ktoś będzie na przykład chciał poprowadzić jakiegoś antagonistę i zagrać przeciwko drużynie.
osada: "Komentarze, wnioski, zażalenia" /
Nike krępuj się Saw, temat służy do komentowania, więc pisz wszystko co ci ślina na język przyniesie :P pomijając niecenzuralne wypowiedzi :D
osada: "Komentarze, wnioski, zażalenia" /
Proszę przestać spamować!
imperium: "Levelowanie skilli" /
Tutaj masz opisane umiejętności razem z punktami biegłości.
[url=http://mightandmagic.heroes.net.pl/mm7/umiejetnosci/umiejetnosci.html]http://mightandmagic.heroes.net.pl/mm7/umiejetnosci/umiejetnosci.html[/url]
Jak widać, dodawanie punktów biegłości do zdolności skórzanej zbroi...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
<[Tabris:Jak można przemieścić armię bez zużywania pkt. ruchu?]>
Karawana przemieszcza armię bez zużycia ptk. ruchu.
imperium: "[Heroes III] Lista gotowych..." /
<[Jay: Ironfist.]>
Nie ma to jak, rzeczowa odpowiedź :P
[url=http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=13206]Mod Ironfist[/url] - jakby nie patrzeć, ani to mod do WoGa, ani "gotowy".
osada: "Istnienie Boga" /
<[Agon: A nie można tak od razu? Np komuś coś strzeliło w jakimś genie, który był odpowiedzialny za coś, co wpływało na potomstwo sprawiając, że jest płodne, ale gen przekazany dalej ujawniał swoją mhroczną cechę i sprawiał, że kolejne potomstwo stawałoby się niepłodne?...
imperium: "Osiągnięcia konwentowe" /
Trzy
osada: "Nowy Konspekt Gildii" /
Dzisiaj przy okazji prac na mapą Wespy nasunęła mi się (znowu) pewna myśl, jak to chaotycznie wszystko jest nawrzucane do budynku Gildii. Postanowiłem więc stworzyć nowy konspekt podziału działów i tematów, tak aby całość była przejrzysta i zdatna do użycia. W miarę możliwości...
osada: "Nowy Konspekt Gildii" /
[color=yellow]Jeśli nikt nie zgłosi uwag do środy, 18 kwietnia, to zacznę wprowadzać zmiany w życie :P[/color]
Edit: Odtajniam, coby zwykli GŁuPole mogli się wypowiedzieć. A nuż widelec będzie miał któryś coś mądrego do powiedzenia.
imperium: "Konwentowe Gadżety" /
Kubek to kubek, to normalne, że czasem się zbija. Konwentowy wezmę o ile czarny będzie :P
osada: "Nowy Konspekt Gildii" /
<[Sulia:Gdzieś ją trzeba w końcu umiejscowić, więc co to za przyczyny? :)]>
Wiem, że trzeba oberżę gdzieś umiejscowić, i znajdę na nią miejsce ;P ale na pewno nie będzie to GŁP. Po za tym, nie chcę w tej chwili włazić w kompetencje Fieldowi, poczekam aż przedstawi jakieś...
osada: "Nowy Konspekt Gildii" /
<[Field: Co do Oberży - najchętniej bym ją zrów... scalił z Karczmą ;) Ale najwyraźniej nigdy się tego nie doczekam... :>]>
W sumie połączenie oberży z karczmą nie jest złym pomysłem. Myślę że idzie to zrobić po wywaleniu kilku spam-tematów z karczmy. Lays chętnie się tym...
osada: "Heroes of the Empire" /
Drużyna II
Sirius - wojownik
Ymir - kleryk
Nebirios - mag
Irhak - bard
Irydus - łucznik
osada: "Heroes of the Empire" /
To może przełóżmy na wtorek :P bo mnie jutro nie ma.
osada: "Heroes of the Empire" /
Generalnie na przyszłość, najlepiej robić akcje w sobotę albo niedzielę po południu :P no ale mnie to też teraz obojętne, może być i dzisiaj, spróbuję z telefonu wejść :D
osada: "Heroes of the Empire" /
Ja także nie jestem kluczem zainteresowany :P natomiast chętnie dokończył bym grę, nawet bez nagród :>
osada: "Galeria Bohaterów" /
Imię i nazwisko: Asseo
Przydomek: Bury
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Półelf
Profesja: Mag Bitewny
Wiek: 16
Wzrost: 1,65 m
Wiara: Kult Necsacusa/Aevy
Zainteresowania: spanie, chlanie, mordowanie
Cechy:
Siła - 6
Zwinność - 6
Charyzma - 4
Inteligencja - 5
Mądrość - 5
Moc - 3...