Imperium

Behemoth`s Lair

Gustek

Jak dla mnie najmniej przydatnymi czarami są ruchome piaski i ściana ognia... Sam nie wiem czemu ale mało używam też hipnozy i berserku (raczej tak 4 fun), mimo że wiem, że są to bardzo dobre czary... Co do zaklęć typu ochrona przed żywiołem czy magiczne zwierciadło to nie wypowiem...
Na S: Twierdza moim zdaniem wymiata (Crag Hack oczywiście :)) Na M: Tutaj dobrze mi się gra Bastionem (nie mam jakiegoś ulubionego bohatera w tym mieście) i Zamkiem (Sir Mulich) Na L: Necro (Vidomina), Zamek (j.w.) Na XL: Necro (j.w.), Zamek i ew. Lochy (Jeddite) Cytadelą, Inferno i...
Moje typy są takie: 1) Sir Mulich (jak ja żałuję, że nie ma takiego w necro :P) 2) Vidomina 3) Loynis (nie jestem pewien czy dobrze napisałem) 4) Crag Hack 5) Jediette 6) Gunnar 7) Kyrre 8) Thant 9) Aislinn 10) Deemer
38. Nie da się 30. Smoki mają do każdego czaru określoną siłę bazową i premię dla każdego czaru... W rezultacie wygląda to tak: LEGENDA: a) siła bazowa (czyli taka jak przy 1 smoku) b) premia do obrażeń od każdego dodatkowego smoka Łańcuch piorunów: a) 250 b) +200...
Zrobiłem test... Muszę przyznać, że trochę z tym roboty było ale się udało :) Jak znajdę wolną chwilę to spróbuję coś wymyślić z tą tarczą u ifrytów :P
Moim zdaniem powinieneś dokończyć tą kampanię. Ja na pewno chętnie bym ją zagrał i z tego co wiem na prawdę dużo osób gra w heroes III i na pewno też chętnie by ją zagrali ;) PS. Sory ale to zdanie mi jakieś takie nie gramatyczne wyszło :D
1. Centaury bojowe 2. Żywiołaki burzy/kusznicy 3. Wysokie/szare (zależy od tłumaczenia :D) elfy 4. Krzyżowcy 5. Gorgona/Minotaury królewskie 6. Władcy Mroku 7. Archanioł Taka armia miałaby jedną wadę. Morale :D
<[Cristao: 1. chochliki (Inferno) 2. gogi (Inferno) 3. ważki (Cytadela) 4. orki (Twierdza) 5. żywiołaki ziemi (Wrota żywiołów) 6. cyklopy (Twierdza) 7. drakolicze/kościane smoki (Nekropolia)]> Mała pomyłka... Orki są z 3 poziomu, a jeśli chodzi Ci o ogry to z pewnością się...