W porządku, jakiś czas temu zaopatrzyłem się w "Kroniki Might And Magic", poczytałem o historii świata Might And Magic, o Xeen, dokładniej i wreszcie mam konkretny pogląd do przekazania.
- Jeśli chodzi o RDZEŃ świata Might And Magic (Xeen, Antagarich, Enroth, Jadame), to technologia i...
Fentrir
imperium: "Stare gry lepsze od nowych - czy to..." /
Tak, stare gry są lepsze od nowych, podam teraz przykłady, a potem dokładnie wyjaśnię dlaczego tak jest.
- Super Mario Bros (NES)/Super Mario World (SNES) - dwuwymiarowe, o prostej fabule z doskonałą muzyczką i grywalnością wszech czasów. Mam emulator na komputerze i gram w to dalej,...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
<[Thausael: byście pod tym postem zamieścili swoje pomysły jeszcze raz, jednak w sposób dobrze reprezentujący wasz projekt ludziom głosującym.]>
Jasne. Dajcie mi trochę czasu, a wszystko to przedstawię ze statystykami, historią i może jak gdzieś coś znajdę z grafikami...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Miasto -> [b]Rezerwat[/b]: Majestatyczna Twierdza, znajdująca sie w najgłębszych puszczach i ciemnych, gęstych lasach, które są znane tylko ich mieszkańcom. Mury Fortyfikacji i budynki porośnięte są roślinnością, zaś wnętrze Rezerwatu przypomina jakby Tereny szkoleniowe. W...
imperium: "Najlepszy czarny charakter w grach" /
Czarne charaktery?
- Salazar(?), Chef, Sadler (Resident Evil 4) - sam ich wygląd, siła i sposób mówienia (głosy) robią wrażenie. Dodać do tego wszystkie akcje które za sobą mamy...
- Markal (Heroes V) - No, moim zdaniem taki Ubisoftowy odpowiednik Sandro :D Przebiegły, wie, jak sobie...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
W Heroes I są tylko 4 miasta, a gra mi się nie nudzi...
Moim zdaniem lepiej, żeby było na przykład 6 miast, grywalnych, dobrze zrobionych i zróżnicowanych, niż 14 miast monotonnych, niegrywalnych i po prostu nudnych.
imperium: "Najlepszy zamek w Heroes 1" /
Czarnoksiężnik. Centaury bardzo przydatne na początku gry, Gargulce, Gryfy, Smoki, jednostki latające, Minotaura i Hydrę potraktować przyspieszeniem i szala przechyla sie na naszą stronę. A poza tym miasto ma fajny klimat ;D
osada: "Humor Jaskiniowy" /
To jest owszem zabawne, ale jest to także przestroga - nie przesadzać z graniem bo można tak się zachowywać:
http://www.youtube.com/watch?v=OH6UrvjDlsM
No i przy kompie:
http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0&feature=related
imperium: "PAH3 - sezon 4" /
Tak samo mam ja, pobrałem zwycięski końcowy save zwykłej4 i quick combat - nie, auto combat - nie, moje próby, przekręty (około 8 razy próbowałem) - też nie...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Zgodnie newsem w Kwasowej grocie, termin składania projektów przedłużony został do 24 marca.
Więc? Panowie i Panie, czy ostatecznie mamy coś, co ciekawego moglibyśmy pokazać na konkursie? Jest przecież kilka propozycji na nowy zamek, trzeba tylko wybrać jedną, przedyskutować,...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
<[Martius: organizatorzy mieli odrobinę litości.]>
Dlatego właśnie pomyślałem że nie wszystko stracone. Mamy propozycje, wystarczy tylko wybrać tę jedną. Dlatego może od teraz, zgodnie z tym co mówił Thausael, wybierzemy jedną z propozycji. Po prostu, teraz będziemy tylko...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Widzę, że wszyscy popierają Morskie Miasto. Niech i tak będzie, ja również je popieram. Teraz trzeba ułożyć statystyki, obmyślić znak frakcji, ewentualnie poszukać grafik i chyba już wszystko gotowe. Czas mamy do 24 marca.
EDIT:
Myślałem trochę nad znakiem miasta, wymyśliłem...
imperium: "PAH3 - sezon 4" /
Zwykłą 5 udało mi się przejść w trochę więcej dni niż 7, ale naprawdę niewiele. Niebieski przegrał na własne życzenie, pewnie zaatakował jakąś armię neutralną lub zamek i przegrał, w sumie dobrze, poszło szybciej. Zwykłą 6 jakoś już ukończyłem, ale ten wynik trzeba...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Spokojnie, według mnie moglibyśmy zgłosić projekt już jutro. Mamy już opisy jednostek z grafikami, propozycję znaku frakcji i motta, historię zamku, na dobrą sprawę brakuje tylko statystyk.
Swoją drogą, znalazłem obrazek syreny http://img239.imageshack.us/img239/4948/syrenkigp1.jpg...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
<[Ynaf: Ja się mogę tym zająć, bo chyba nie ma chętnego...]>
Trzymam Cię za słowo. Fajnie by było jakby statystyki były już gotowe już dziś, wtedy wystarczy wszytko poskładać i gotowe. Jak coś to jutro jeszcze mamy trochę czasu...
O, właśnie, co do jutra, to życze wam...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Statystyki są w porządku, tylko zastanawia mnie jedno... Czy Kraken i Lewiatan mogą być na siódmym poziomie jako jedna jednostka? Co do zdolności specjalnych, to ja mam coś takiego:
Świeże Topielce/ Topielce - Niematerialny, jednostka ulepszona ma Aurę Strachu (może sparaliżować...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
To chyba będzie już ostateczna wersja...
Miasto -> Otchłań: Za sprawą magii w różnych rejonach świata zaczęły pojawiać się małe jeziora, które w ciągu zaledwie kilku godzin przemieniały się w olbrzymie i niezgłębione tonie. Powodowani ciekawością nieszczęśnicy, którzy...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Statystyki podrasowane, aczkolwiek, ktoś na pewno będzie miał zastrzeżenia, więc jak coś to pisać, póki czas. Zmieniłem nazwę alternatywy Syreny na tę, którą podał SR - Syrena Manipulatorka. Myśle, że warto pójść za radą Ynafa i połączyć pomysły. Chciałem dodać...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Nareszcie... Tutaj: http://imperium.heroes.net.pl/post/25818#p25818
To stateczna wersja Morskiego Miasta. Pomysły na Alternatywne Ulepszenia i zdolności SR-a zostały połączone z moimi, jak radził Ynaf. Grafiki są, wyjaśnienia co do nowych umiejętności też. Brakuje już tylko...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Statystyki Żmiji Morskiej poprawione. Na razie przetłumaczone mamy statystyki i opis jednostek. Chciałbym w międzyczasie poszukać jeszcze jakiś grafik, na przykład tej Żmiji Morskiej (może grafika z Might And Magic VIII?) Właśnie zauważyłem, że nie mamy opisu bohaterów...