Dzisiaj po partyjce naszła mnie taka jedna myśl. Jakże piekna byłaby ta gra bez przegiętego Town Portal. Ten czar może zepsuć całą radość z rogrywki. Na przykład jeśli jeden gracz go ma, a drugi nie, to ten pierwszy prawie na pewno wygrał. Jeśli wszyscy go mają, to robi się...
Siledhel
imperium: "[Heroes III] Town Portal - jak..." /
Ghulk - dzięki, jesteś wielki, to byłoby świetne rozwiązanie :)
Tylko jeszcze powiedz mi w jaki sposób mogę ten plik wyeksportować, no a potem zaimportować. Jakiś program do tego jest?
Ten link który podaleś nie działa...
Edit: a dobra, chyba znalazłem coś w jaskini :)
imperium: "[Heroes III] Town Portal - jak..." /
Dobra, właśnie stworzyłem moda jakiego było mi trzeba :)
Gdyby ktoś był zainteresowany: http://www.siledhel.za.pl/TownPortalMod.rar (szczegóły w readme.txt)
imperium: "Algorytm walki" /
Wiesz, jak użyjesz takiego "algorytmu" to na pewno nikt tego nie będzie używał, bo już lepiej na oko będzie sobie zobaczyć :)
No i w ogóle to raczej nie ma sensu, bo bardzo ważnym czynnikiem jest magia, a nigdy dokładnie nie wiemy jak potężną dysponuje nasz przeciwnik.
imperium: "[Heroes III] Town Portal - jak..." /
Ale jak to usunięcie z magii ziemi? Przecież wtedy musiałby być w jakiejś innej szkole. Poza tym tak jak zrobiłem mi się podoba :)
Mówisz, że ten plik z czarami może sobie po prostu siedzieć w katalogu data?
imperium: "[Heroes III] Town Portal - jak..." /
Ja zrobiłem tak:
Czar Town portal jest teraz na piątym poziomie. Poza tym zwiększyły się koszta jego rzucania. Ale tu jest dość ciekawie. Otóż gdy nie posiadamy zdolności magia ziemi na poziomie co najmniej zaawansowanym, są one jeszcze dość niskie (bodaj 50 i 30), natomiast w...
imperium: "Algorytm walki" /
Jak by trochę pokombinować to można by stworzyć jakiś fajny algorytm, który brałby pod uwagę takie różne niuanse. Tak samo szybkość potworów itp.