Imperium

Behemoth`s Lair

Yoda

Od pierwszych heroesów zawsze lubiłem zamki magów. Nigdy mnie nie ciągnęło do walczących, z małą ilością magii lub jej brakiem. H I grałem Czarnoksiężnikiem bądź czarodziejką, w H II również, w H III już lubiłem trzy zamki - Fortece, Lochy i Nekropolię (ze wskazaniem na to...
No, HIV miał parę pomysłów, które zasługują na uwagę: **Karawany** - świetny sposób na podróże. Nie trzeba było jeździć po wszystkich zbiorowiskach, można było zrobić "ściepę" ze wszystkich zamków na jedną wielką armię :P **Dzienny przyrost** - znacznie wygodniejszy...
Zawsze szkolę maga w wielu magiach (conajmniej dwie - zazwyczaj powietrze i ziemia) dlatego dla mnie to bez znaczenia. Ale częściej używam jednak przyspieszenia (lubię jak jednostki naginają na polu bitwy :P). Mimo to, jak już wyżej napisano, magia ziemii jest przydatniejsza, dlatego...
No to ja też wzniosę kieliszek (mimo niepełnoletności - cicho :P) za to, aby dział HV rozwijał się pomyślnie! Oraz za wszystkich mieszkańców tego zacnego imperium, coby życzliwie przyjmowali nowo przybyłych! Pozdrawiam i Wasze zdrowie!
Hmm ... Parę rzeczy, które kolega wyżej wymienił, mogę powtórzyć, ale parę nie. Otóż: - Jak wyżej - 8-9 miast, dla urozmaicenia rozgrywki. Na pewno jest wiele pomysłów na potwory. Dostatecznie dużo, aby te 8-9 miast stworzyć. - 2 klasy bohaterów na miasto - jedna klasa wybitnie...