Od pierwszych heroesów zawsze lubiłem zamki magów. Nigdy mnie nie ciągnęło do walczących, z małą ilością magii lub jej brakiem. H I grałem Czarnoksiężnikiem bądź czarodziejką, w H II również, w H III już lubiłem trzy zamki - Fortece, Lochy i Nekropolię (ze wskazaniem na to...
Yoda
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
No, HIV miał parę pomysłów, które zasługują na uwagę:
**Karawany** - świetny sposób na podróże. Nie trzeba było jeździć po wszystkich zbiorowiskach, można było zrobić "ściepę" ze wszystkich zamków na jedną wielką armię :P
**Dzienny przyrost** - znacznie wygodniejszy...
imperium: "Slow czy Haste?" /
Zawsze szkolę maga w wielu magiach (conajmniej dwie - zazwyczaj powietrze i ziemia) dlatego dla mnie to bez znaczenia. Ale częściej używam jednak przyspieszenia (lubię jak jednostki naginają na polu bitwy :P). Mimo to, jak już wyżej napisano, magia ziemii jest przydatniejsza, dlatego...
osada: "Toasty" /
No to ja też wzniosę kieliszek (mimo niepełnoletności - cicho :P) za to, aby dział HV rozwijał się pomyślnie!
Oraz za wszystkich mieszkańców tego zacnego imperium, coby życzliwie przyjmowali nowo przybyłych!
Pozdrawiam i Wasze zdrowie!
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Hmm ... Parę rzeczy, które kolega wyżej wymienił, mogę powtórzyć, ale parę nie. Otóż:
- Jak wyżej - 8-9 miast, dla urozmaicenia rozgrywki. Na pewno jest wiele pomysłów na potwory. Dostatecznie dużo, aby te 8-9 miast stworzyć.
- 2 klasy bohaterów na miasto - jedna klasa wybitnie...