Moim zdaniem najlepszy bohater to wojownik ze skłonnościami do maga.
Idealneumiejętności to: 1płatnerstwo 2atak 3łucznictwo 4magia ziemi 5mędrość
pozostale zależnie od mapy ale najcześciej: magia ognia, logistyka, dowodzenie.
Wogu to jeszcze obowiązkowo warafre? tak to sie pisze? i...
Gandalf
imperium: "Pytania i problemy" /
Wroga nie trzeba zabić. Jakoś w prawym dolnym rogu mapy jest oddział liczy który ma ten artefakt
imperium: "Mag vs Wojownik - odwieczny dylemat" /
Zgadzam sie z Val Gaavem. Wojownik sam w sobie może być słabszy ale jak pozna ilka czarów i umiejętności magicznych to ma dużą przewage. Ma coprawda mniej mocy i wiedzy ale to co ma wystarczy żeby dobrze poczarować, a przewaga w walce jest ogromna.
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Co do ściany ognia to niby mało przydatny czar, ale sam widzialem jak mój kolega z jedną rusałką mając bohatera Ciele na 1 poziomie utlukł ponad 20 troglodytów (dokladnie nie pamiętam ale na pewno nie więcej niż 40)
imperium: "Top 10 bohaterów" /
Jak dla mnie to taki ranking byłby różny na różnych poziomach bohaterów np. poniżej 10lv sir Murlich do 50lv Crag Hack a powyżej Melpha.
Dobrzy są też bohaterowie ze specalnością logistyka(bardzo duży ruch), talent magiczny, i łucznictwo(Orrin)
imperium: "Pytania i problemy" /
Mam pytanie. Przeszedlem 4 pierwsze kampanie w wogu i gdy chce otworzyć "Rise of Necromanter" (kolejna kampania) wyskakuje mi informacja: error opening file z5c.h3c
Czy ktoś wie jak temu zaradzić?
imperium: "Postacie fabularne Heroes 3" /
Jak sie ma dobrze umiejętności rozwinięte to każdym bohaterem można pokonać wszystkich.
Najczęściej gram Melphą, Orrinem i Crag Hagiem. Mają dobre specialności i nie mają zbędnych umiejętności typu sokoli wzrok czy nauka czarów na początku gry.
imperium: "Postacie fabularne Heroes 3" /
Nauka czarów na głównym bohaterze to głupota chyba, że los sprawil że wybieramy między nią a nawigacją. Morze się przydać na przybocznym bohaterze. Tych których wybieram na początku traktuje jako głównych dlatego np. nie lubie Nelli chociarz ma dobrą specialność.
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Chciałem zapytać czy ktoś wie jak teraz stoją prace nad kolejnym wogiem? Dawno jużnic o nim nie słyszałem.
imperium: "[mod]: Two Islands" /
Regna spoko Vori slabszy. Ja osobiscie juz dawno nie gralem w Heroesa. wlasciwie od kiedy przeszedlem kampanie w wogu. Zagralbym znow z checia gdyby weszlo cos nowego i dlatego ten projekt mnie bardzo interasuje. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Co do wprowadzenia nowego zamku to coprawda nie...
imperium: "[WoG] Czyli poradnik jak ułożyć..." /
kiedys jak bylem mlody i madry tez ulozylem w jednej turze ale juz nie pamietam ja to szlo i to chyba bylo kilka krokow wiecej. Swoja droga gratuluje :)
imperium: "[mod]: Two Islands" /
<[Caar Xoffek: Z cyklu: Życzenia, niekoniecznie do spełnienia, to dorzuciłbym jeszcze parę numerków, np: powiększenie map do rozmiarów 288x288, lub od razu do rozmiaru 432x432 z podziemiami i (nowość!!) z niebem. Tak, tak niebem! Tzn. żeby można było robić przejażdżki na pegazach...
imperium: "[mod]: Two Islands" /
No coz wedlug mnie wieze bardziej pasuja... ale moglyby tez byc i te portale rownoczesnie. Co do chmurek i wysp to mysle ze mogloby istniec i to i to przy czym stawiac bunki moznaby tylko na tych wyspach, a na chmyrach tylko stawiac jakies elementy krajobrazu i chodzic po nich. A calosc powinna...
imperium: "[mod]: Two Islands" /
Podmienianie nie ma sensu wedlug mnie. Mysle ze jak beda pelne projekty to sie jakos dogadacie ze slava i je wprowadzi, znaczy mam taka nadzieje...