Dla mnie najlepszym zamkiem jest Przystań. Większość jednostek tego zamku jest silna - fenomenalni Paladyni z dużą inicjatywą i zdolnością leczenia (chociaż to jest trochę mało przydatne), oraz genialna jednostka drugiego poziomu - Strzelcy Wyborowi, którzy dają graczowi duże pole...
Apocalipse
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
Poczytaj solucję dołączoną do gry to się dowiesz. A w ogóle to skąd Ci się wzięły tam feniksy? To podejrzane =)
imperium: "Wymagania" /
Polaczek - nie. Za mało RAMu
imperium: "Najlepszy talent rasowy" /
Moglibyście mi powiedzieć jak używać talentu łowcy Avenger, aby przynosiło to jakiś efekt? Jak właściwie wykorzystuje się zdolności Impregnowana Strzała, Deszcz strzał itp. ?
Tak samo Łańcuch żywiołów. Czy można jakoś sensownie wykorzystać tan talent?
PS W ToE nie ma...
imperium: "Kombinacje w armii - dowolne miasto" /
Wprawdzie nie przepadam za nekropolią, ale jestem zmuszony nią pograć jak chcę przejść kampanię. Moja kombinacja jest taka:
1)Kościany Łucznik - to jednak jednostka strzelająca
2)Gnijący Zombie - po prostu jest lepszy
3)To zależy z kim muszę walczyć, ale jednak częściej...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Moim zdaniem odpowiedź na to pytanie znajdziecie porównując wyniki sprzedaży. Po wydaniu "czwórki" 3DO upadło i wcale się się nie dziwię - wg. mnie to zdecydowanie najsłabsza część całej serii. Heroes V sprzedał się natomiast w milionach egzemplarzy i to samo studio już bierze...
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
Tak trudno "Q" nacisnąć?
Musisz w każdy z "świętych punktów" (kolumny koło każdego z zamków) wstawić nekromantę z siłą czarów nie mniejszą niż 8 (trzech kupionych w zamku i Ornellę). Ostrzegam, że wszyscy oni zginą, więc zanim to zrobisz przekaż wszystkie wojska Arantirowi,...
imperium: "Najlepsza szkoła magii" /
1) Magia przywołania - nic nie dorównuje Feniksowi przywołanego przez silnego maga :) Jest też mnóstwo innych bardzo przydatnych zaklęć jak Widmowe zastępy, Tajemna zbroja; czasem też Trzęsienie Ziemi i Wskrzeszenie Umarłych.
2) Magia Mroku - ciekawe klątwy (zwłaszcza grupowe),...
imperium: "Kombinacje w armii - dowolne miasto" /
To jeszcze moja kombinacja:
1. Goblin Sidlarz: wytrzymalszy, sidła, które szczególnie na początku są bardzo przydatne
2. Centaur Koczownik: lepszy strzelec i to wystarczy
3. Tu nie mam faworyta
4. Córa Ziemi: silniejsza, rzucanie klątw przy ataku; i tak wykorzystuje ją najpierw do...
imperium: "Kombinacje w armii - dowolne miasto" /
1.Gremlin Sabotażysta - naprawa Golemów rzadko się przydaje [jak i same Golemy(no, może troszkę na początku gry)], a ma lepsze statystyki
2.Może odpuszczę sobie komentarz, bo wszelkie gargulce to chyba Easter Eggs twórców
3.Stalowy Golem - nieograniczony kontratak, więcej punktów...
imperium: "Najlepszy talent rasowy" /
Talenty rasowe można podzielić na trzy kategorie:
-te bez których dana nacja jest niczym
-przydatne, lecz nie niezbędne
-nic nie warte.
Do pierwszej kategorii zaliczyłbym talenty: brama i nekromancja (ewentualnie runy i blood rage, choć pasują mi one bardzie do kategorii pośredniej -...