Wracając do pierwotnego tematu, lubię H4 za:
- karawany (a co za tym idzie, brak konieczności wynajmowania bohaterów do zbierania wojsk z urodzisk i odwiedzania młynów itp.)
- bezpośredni udział bohaterów, możliwość (nieraz konieczność) umieszczenia w armii więcej niż...
Stachnie
osada: "Historia nicka" /
Mój nick to był jeden z pierwszych i zarazem najczęstszy uniksowy login name (8 pierwszych liter nazwiska), pod tym nickiem jestem zarejestrowany na wielu forach (HOMM-owych, Civilisation, biegaczy...) i nie widziałem powodu, by tu było inaczej. Wprawdzie miałem obawy, że nie zyska uznania...
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Było sobie trzech małomównych krasnoludów. Pewnego razu siedli sobie tyłem do mało używanego traktu i milczeli. W pewnym momencie traktem przejechał jakiś ciężkozbrojny jeździec. Po godzinie jeden z krasnoludów mruknął
- Czarny Rycerz.
Dalej siedzieli w milczeniu, ale po...
imperium: "Taktyki zamkowe oraz najlepsze jednostki" /
Życie:
2,3: Pikinierzy, Mnisi (Balisty są świetne ale zbyt powolne na mapie przygód)
4: którekolwiek - Anioły latają i wskrzeszają ale Czempioni mają pierwsze uderzenie i w sumie zadają większe obrażenia.
Natura:
2: Elfy
3: wolę Gryfy ale wybieram to urodzisko, które...
imperium: "Ulubiony zamek" /
Moje ulubione zamki to Nekropolia i Przystań. W Przystani najbardziej mi się podoba atmosfera oraz fakt, że bohaterowie są zorientowani na walkę a nie na magię zaś w Nekropolii to, że jest to jedyny zamek, którego bohaterowie z walki z większością armii neutralnych wychodzą nie tylko...
imperium: "Taktyki zamkowe oraz najlepsze jednostki" /
<[Hellburn: <[Stachnie:brak kontrataku - teoretycznie 1 Rusałka może pokonać 1000 Hydr)]>
Nawet teoretycznie jest to niemożliwe :) Hydra musiałaby stać bezczynnie a to raczej bezsensowne jest ;P]>
Polemizowałbym. Wprawdzie byłoby to możliwe bardzo rzadko (dlatego napisałem...
imperium: "Might and Magic Heroes 5.5" /
Od dłuższego czasu Quantomas rozwija tzw. [url=http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=34594]AI Mod[/url], znacznie poprawiający inteligencję gracza komputerowego (bazujący na AI programu szachowego Fritz, od dłuższego czasu wykańcza ostateczną wersję 3.2 i prace chyba zbliżają...