Moim ulubionym zamkiem bedzie zdecydowanie Sylvan. Na samym poczatku powala od strony graficznej i muzycznej. Potem sie docenia wrozki, ktore atakuja kilka jednostek i uzywaja zaklec. Potem nastepuje etap zakochania sie w lucznikach, strzelajacych dwa razy. Potem sie ich pokochuje jeszcze...
Narida
imperium: "Ulubiony zamek" /
<[Konqer:
Nie znam ani jednej osoby, która grając w Heroesy przynajmniej od 7-8 lat stwierdziłaby, że grafika 3D to plus. ]>
no to juz znasz. tak sie sklada ze gram w heroesy od osmiu lat, znam wszystkie czesci i uznaje grafike 3d za plus
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
poraz koplejny porusze temat trzeciej misji kampanii inferno. jedyna podpowiedz jaka zauwazylam do tej pory w tym temacie to zeby uciekac do swojego zamku bo elfy nie przejda za garnizon. Robilam tak juz wiele razy i tak jak juz ktos napisal: kiedy ja wychodzilam duza armia elfy wychodzily w...
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
dziekuje. postaram sie jakos skorzystac z waszych podpowiedzi i mam nadzieje ze wreszcie uda mi sie to przejsc. a na koniec jeszcze powiem tylko ze inferno to najbardziej dupny (przepraszam za wyrazenie) zamek jaki w zyciu widzialam!!!!!!!!!!! juz mi lepiej....
imperium: "Po co poradnik?" /
Zakładam temat, żeby Was spytać: czy komukolwiek z Was kiedykolwiek przydał się podadnik dołączony do HOMM V? Czy znaleźliście tam kiedykolwiek jakąś pomocną radę? Bo moje doświadczenia z poradnikiem są akurat jak najgorsze. ZAWSZE kiedy w poradniku jest: "to będzie bardzo...
imperium: "The Elder Scrolls" /
<[Moandor: Początki są trudne, aby nazbierać trochę pieniędzy należy wykonywać cierpliwie kolejne zadania i liczyć na nagrodę.]>
Taa.. dlatego właśnie ja wstąpilam do Gildii Złodziei. Może niezbyt to szlachetne ale... najbardziej opłacalne ;] A jak już jest się w tym dobrym to...
imperium: "The Elder Scrolls" /
No trzeba pamiętać, że to jednak stara gra... I faktycznie walka pozostawia troche do życzenia. Jednak tego czego najbardziej nie znosze to Skrzekacze. Rrrrrrany jakie one są nieziemsko wkurzające. Pełno ich wszędzie, są ohydne, trudno w nie trafić i w ogole... A wampirem nigdy nie...
imperium: "Ulubione kampanie/scenariusze" /
A mi najbardziej w pamięć zapadła misja "Łza dla Ossira". Z różnych powodów... Po pierwsze była to pierwsza misja w którą zagrałam - zakochałam się od razu w Sylvanie. Olśnił mnie wtedy grafiką i umiejętnościami jednostek. No i oczywiście muzyką. I tak mi zostało. No ale...
imperium: "Ulubione kampanie/scenariusze" /
Służę :) Nie wiem gdzie konkretnie utknęłaś, ale główne porady są takie: tabliczki musisz odwiedzać Ossirem i w takiej kolejności w jakiej autorzy scenariusza by chcieli - tylko wtedy otrzymasz odpowiednią wskazówkę. W innym wypadku na tabliczkach będą jakieś nieprzydatne...
imperium: "The Elder Scrolls" /
<[Vilentretenmerth: W ten sposob szybko sie bogacimy i zdobywamy kolejne poziomy dosiwadczenia praktcyznie nie wychodzac za mury miasta. ]>
Tylko przy takiej taktyce trzeba się przygotować na szok jaki nas czeka po wyjściu z tych miast ;]. Razem z tym jak rosną nasze umiejętności rośnie...
imperium: "The Elder Scrolls" /
@Vilen: Nie no wiem, że Twoje umiejętności rosną. Nie chodzi mi o to, że Twoja postać nie jest w stanie sprostać tym nowym potworkom. Chodzi mi o to, że skacze poziom walki. Zamiast machnać kilka razy mieczem, trzeba sporo pomyśleć. Czasem właśnie trzeba się ukryć, czasem działa...
imperium: "The Elder Scrolls" /
<[Dagon: Czy jeśli ukończę główną fabułę będę mógł grać dalej tą samą postacią?]>
Eeeee... Nie mam pojęcia :/ Szczerze mówiąc bardzo mocno bym się zdziwiła, gdyby po zakończeniu głównego wątku gra się tak po prostu skończyła, ale nie mogę powiedzieć nic na pewno...
imperium: "Wiedźmin" /
Wiecie... Tak czytam te Wasze wypowiedzi i aż muszę coś napisać. Nie mogę znieść wiecznego zrzędzenia i narzekania. Słuchajcie, zgadzam się: gra ma błędy. Od siebie dorzucę, że spodziewałam się trochę większego dopracowania. Drażni mnie np. to że jeden model postaci "gra" 150...
imperium: "Wiedźmin" /
No dobrze, dobrze, troche mnie ułagodziliście ;]
[quote=MiB]Da się? Da[/quote]
No ja wiem, że się da. Dużo rzeczy się da! Możnaby i bardziej zoptymalizować i dopracować dużo szczegółów, możnaby zrobić tak żeby Geralt nie sunął dziko w powietrzu na początku ruchu kiedy...