<[Nicolai: No, ale nic nie przebije zażenowania odnośnie tur jednoczesnych. Nie ma ich, bo... były zbyt trudne do implementacji ;( No i nasi wysoce kompetentni pracownicy nie wiedzieli, w którym dodatku zostały one wprowadzone do H5.]>
Zaś zapowiadano je już przed premierą podstawki,...
Avonu
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Pułapek tego typu nie da się uniknąć. Trzeba sobie przygotować czary ochronne i leczące i iść dalej.
Ukryte przejścia też można "odkryć" tylko siłą.
Co do poradników, to kilka jest w języku angielskim - poszukaj wyrażenia "walkthrough" poprzez Google.
RPGShrine i Gamefaqs...
imperium: "King's Bounty - Arech Dragonbreath" /
Arecha Dragonbreatha
Wieki minęły odkąd w to grałem, ale wydaje mi się, że było to jak najbardziej możliwe. Trzeba tylko pamiętać, by nie brać na smoki jednostek atakujących magią... i samych smoków, bo zżerają złoto szybciej, niż mieszkańców wiosek. Nawet czar Timestop...
osada: "Thorgal no. 30" /
Ukazał się właśnie drugi tom Kriss z Valnorów - [url=http://www.komiks.gildia.pl/komiksy/thorgal-kriss-de-valnor/2-tw]Wyrok walkirii[/url].
Kto śledzi w miarę regularnie serie komiksów Thorgala, ten od razu się domyślił, jaki to niby wyrok. A sam album? Zaczyna się tam, gdzie...
imperium: "Disciples - seria" /
No to czekajcie sobie. :P
imperium: "Pytania..." /
Są łatwiejsze, co nie znaczy, że łatwe (wg obecnych standardów w grach).
Tak prawdę powiedziawszy, żadna z zagadek w tych grach nie jest trudna, wymaga jedynie trochę myślenia i czasem długopisu i kartki papieru, by zanotować co ważniejsze rzeczy.
W dzisiejszych grach niestety...
imperium: "Pytania..." /
W MM1-6 aby usunąć efekt starzenia się, musisz odnaleźć Fontannę Młodości. W MM3 nie tylko trzeba ją odnaleźć, ale też podnieść z dna morza wyspę, na której się znajduje. Dokonać tego można w "podziemiach", do których dostaniesz się przez jedną z piramid.
imperium: "Disciples - seria" /
<[Mosqua: Na majówkę jadę do Rosji, to sobie pożyczę, pogram i zdam relację.]>
Wcale nie musisz jechać do Rosji, by sobie pograć. ;)
imperium: "Jaskiniowe Q&A do Ubika ;)" /
<[Field: Za to jestem prawie pewien, że znajdzie się bardziej konkretna odpowiedź, jeśli zapytacie: "jak one będą wyglądać?" ;)]>
<[Sawyer: 5. Jak będą wyglądać ekrany miast, proszę o jakieś szczegóły?]>
Przecież na to pytanie odpowiedź już padła w pytaniach z AoH, więc po...
imperium: "Jaskiniowe Q&A do Ubika ;)" /
Zapomniałeś o magicznym słowie.
imperium: "Duel of Champions beta - opinie i..." /
<[Mosqua: Jeżeli nie będzie żadnego abonamentu czy innych ukrytych kosztów to tak.]>
<[ Might & Magic Duel of Champions is the free online card game]>
<[Mosqua:Jeżeli nie będzie można kupić super kart za realną gotówkę (czy nawet wirtualną) to tak.]>
<[ You'll be able to pick up...
imperium: "Duel of Champions beta - opinie i..." /
<[Mosqua: To, że piszą że to jest Free to nie zawsze to znaczy. Grałam w wiele internetowych karcianek, co też było free, a co do czego to free nie były (bo jak chciałeś grać bez płacenia to byłeś tak -10 poziomów). ]>
Mosqua, jak nie wiesz jak w rzeczywistości wyglądają...
imperium: "Duel of Champions beta - opinie i..." /
<[Mosqua: Wiesz Avonu, ten element hazardu w grach karcianych to właśnie jest rzeczą najfajniejszą w nich. Jak to pisał Pstryk - przy otwieraniu paczki jest ta emocja, napięcie na co się natrafiło. Można natrafić na Arcbound Overseer (klękajcie narody przed siłą Modularów!), Syphon...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Oczywiście, że jest. Maksymalny poziom to wszakże siedemdziesiąty.
Poziom 50. (wg instrukcji) wymaga zdobycia 23 513 200 punktów doświadczenia. Poziom 30. wymaga zaś 668 100 punktów doświadczenia. Aby więc awansować z poziomu 30. do 50. potrzeba 22 845 100 punktów doświadczenia....
osada: "Nowe Szaty Imperium" /
Ktokolwiek projektował ten nowy układ stron, niech lepiej weźmie do ręki pierwsza, lepszą gazetę i sobie ją poczyta. :P
imperium: "MM6 Dragonsand - wasze taktyki" /
1. Brać nogi za pas i jak najszybciej zmierzać na z góry upatrzoną pozycję. Wrócić później z blasterami.
2. Latanie + walka turowa + deszcz meteorytów/gwiezdny deszcz.
Podczas walki turowej w przestworzach można bez problemu unikać ataku smoków, poprzez wznoszenie się lub...
imperium: "Disciples - seria" /
File(s) not found
Legowisko to zapewne siedziba niedźwiedzi/yeti w stolicy kurdupli.
imperium: "MM6 Dragonsand - wasze taktyki" /
1) Na pustynie nie ma karczmy (najbliższa jest w Blackshire).
2) Armagedon można rzucić 3 razy na dobę, czyli trzeba odpocząć 24 godziny po rzuceniu tych czarów. Armagedon zadaje tylko 50 punktów obrażeń (+1 za każdy punkt biegłości), smoki zaś posiadają pewną odporność na...
imperium: "Disciples - seria" /
Z tego co pamiętam, to mroczne elfy należały do Mortis, ale zdaję się, że coś już wspominałaś o ich późniejszym powiązaniu z Galleanem. Co do niego samego, to przy odrobinie szczęścia niedługo kilka rzeczy powinno się wyjaśnić (mam na myśli zakończenie D2, a nie jego...
osada: "Nowe Szaty Imperium" /
1. [s]Wylogowanie = stary wygląd forum[/s] (który wciąż wygląda lepiej, czytelniej i bardziej klimatycznie, niż obecny :P).
EDIT: Nvm, widocznie trafiłem na okienko, gdy MiB bawił się kodem.
2. Widzę, że pojawiły się porządne przyciski odpowiedzi i nowego tematu, ale co z tego,...