Imperium

Behemoth`s Lair

Altair

Teoretycznie tak. Jednak wersja wersji nie równa. Też miałem starszą wersję. Wtedy częściej niż teraz wyskakiwały mi błędy. Może to jednak wina porysowanej płytki? ;)
Edytor do zmian statystyk jednostek już istnieje. Dołączony jest razem z narzędziami do tworzenia skryptów. (edytor nazywa się ERM Script Master) ERM do prostych nie należy. Nie każdy jest się go w stanie nauczyć. Dlatego stworzyłem jego bardzo uproszczoną wersję (LERM). Projekt...
Tak, ale czy coś takiego (edytor) jest w ogóle możliwe do napisania bez znajomości kodu źródłowego Heroes 3?
Ja piszę skrypty od ponad dwóch lat i miałbym trochę problemów z dodaniem zdolności zatruwania czy paraliżu do danej jednostki. Jednak bez udziału skryptów można to uzyskać modyfikując plik odpowiadający za doświadczenie jednostek. Wystarczy dodać niektóre zdolności na poziomie...
Można coś takiego zrobić :) . Trzeba tylko ustawić dla stworzenia jeden poziom, a resztę usunąć. Wszystko jest w Katalogu Data w folderze Text Resources Copy tam jest instrukcja (w pliku Stack Experience Bonuses.txt) po polsku (jeśli ma się zainstalowaną łatkę polonizującą)....
Jednostkę zostawia się klikając prawym przyciskiem myszy w puste miejsce na mapie. Wtedy pojawia się okno "Zostaw strażników".
Chcę zostać Osadnikiem, ponieważ interesuje mnie tematyka zawarta w Osadzie. Mam bogatą wyobraźnie i twórczy umysł, dlatego chciałbym mieć możliwość oceniania opowieści i uczestniczyć w życiu Osady.
Altair rozgląda się wokół. (Pod)Stolik inaczej to sobie wyobrażałem. ;P Chociaż z drugiej strony...
Podzielam opinię Val Gaava. Stworzenie choćby najmniejszego moda, patcha itp. do WoGa (czy SoDa) wymaga dość sporo czasu. Potrzebne jest też pewne doświadczenie w tej kwestii. Jeśli natomiast Haav Gyr chcesz wprowadzić "Nowe jednostki, nowe budynki, nowe zamki" to obawiam się, że...
<[Avonu de Odihs: bo grając ścieżką ciemności nie zyska się miecza Setaga, a ścieżką światła maski cienia).]> Tutaj się nie zgodzę bowiem maskę cieni można zdobyć także grając ścieżką światła. ;) W MM7 jest naprawdę wiele miejsc gdzie można zdobyć artefakty czy...
<[Aramil: ...no ja też jestem ciekawe jak otworzyc ten grób grając ścieżką światła...]> Czy ja pisałem coś o otwieraniu grobu? ;) Po prostu można ten artefakt zdobyć ze smoków czy tytanów. :D
Oto i skrypt: ZVSE !?HM-1; !!PO998:V1/?y3; !!HE-1&v998=60/v999=67/v1000=0/y3=0:C2/52/-2/1 C2/54/1/1; !!PO998&v998=60/v999=67/v1000=0:V1/1; !!UN&v998=60/v999=67/v1000=0:R1; !?OB63/35; !!HE-1:R0/3 C1/8/9/d; Post należy zacytować i wtedy skopiować :)
Skrypt na to wygląda tak: ZVSE !?MF1; !!BA:A?y10; !!BG&y10<>1:A?y5 N?y6 D?y7; !!BMy6&y10<>1:T?y8; !!VRy9&y10<>1/y8=73:S1 R3; !!BMy6&y8=73/y9=4/y10<>1:C42/y7/2/3/1; Post należy zacytować i wtedy skopiować
Szczerze powiedziawszy to ja piszę własne skrypty i nie sugeruję się Wogifikacją. Jednak umiejętności jednostek takie jak szarża można dodawać jednostkom tylko przy pomocy systemu doświadczenia. Pisałem chyba nawet w którymś temacie jak to zrobić. Wystarczy modyfikacja...
Już... samym Paintem można co najwyżej zrobić projekty jednostek nic więcej. Co do twojego problemu to wystarczy przekopiować oryginały do nowego okna programu Paint. Jednak aby w ogóle ktoś podjął się zrobienia z tego def'a klatki animacji powinny zawierać 256 barw. Przy czym...
<[Kyyre: Witam mam 2 pytanka: jak przesłać mithrill do innego gracza? słyszałem także, że można oddać zajętą kopalnie, zamek i dwelingi innemu graczowi - jak to zrobić? pozdrawiam]> Należy włączyć funkcję "transfer własności" w opcjach WoGifikacji. Podczas gry...
To oznacza, że zacznie działać jak będzie gotowe. Jeśli kopia, którą mam na dysku nie ulegnie dezintegracji i nie zajdą inne nieprzewidziane wypadki strona powinna wrócić niebawem.
Wystarczy [b]wyłączyć[/b] tryb zgodności, który zawsze domyślnie ustawia się na Win 98 (VII, VIII). Wtedy odgłosy w grze działają bez zarzutu.
Osobiście przeglądałem plik .dll dołączony do WoGa i nie znalazłem nic ciekawego. Znajdują się tam głownie definicje okien dialogowych i tym podobne rzeczy. Natomiast np. deklaracje nowych grafik, są w samym .exe. Co do WoGa 3.59F to powiem tylko, że warto zajrzeć na zagraniczne...
Nie wiedzieć czemu niektórym się wydaje, że tworzenie modów jest zajęciem prostym i łatwym. Otóż nie. Potrzebna jest to tego spora wiedza, mnóstwo wolnego czasu i dużo chętnych utalentowanych ludzi. Bez tego nie ma nawet cienia szans na realizacje. Jeśli się za coś takiego zabiera...