Teoretycznie tak. Jednak wersja wersji nie równa.
Też miałem starszą wersję. Wtedy częściej niż teraz wyskakiwały mi błędy. Może to jednak wina porysowanej płytki? ;)
Altair
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Edytor do zmian statystyk jednostek już istnieje. Dołączony jest razem z narzędziami do tworzenia skryptów. (edytor nazywa się ERM Script Master)
ERM do prostych nie należy. Nie każdy jest się go w stanie nauczyć. Dlatego stworzyłem jego bardzo uproszczoną wersję (LERM). Projekt...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Tak, ale czy coś takiego (edytor) jest w ogóle możliwe do napisania bez znajomości kodu źródłowego Heroes 3?
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Ja piszę skrypty od ponad dwóch lat i miałbym trochę problemów z dodaniem zdolności zatruwania czy paraliżu do danej jednostki. Jednak bez udziału skryptów można to uzyskać modyfikując plik odpowiadający za doświadczenie jednostek. Wystarczy dodać niektóre zdolności na poziomie...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Można coś takiego zrobić :) . Trzeba tylko ustawić dla stworzenia jeden poziom, a resztę usunąć. Wszystko jest w Katalogu Data w folderze Text Resources Copy tam jest instrukcja (w pliku Stack Experience Bonuses.txt) po polsku (jeśli ma się zainstalowaną łatkę polonizującą)....
imperium: "[WoG] Pytania i odpowiedzi!" /
Jednostkę zostawia się klikając prawym przyciskiem myszy w puste miejsce na mapie. Wtedy pojawia się okno "Zostaw strażników".
osada: "Zostań Osadnikiem!" /
Chcę zostać Osadnikiem, ponieważ interesuje mnie tematyka zawarta w Osadzie. Mam bogatą wyobraźnie i twórczy umysł, dlatego chciałbym mieć możliwość oceniania opowieści i uczestniczyć w życiu Osady.
osada: "(Pod)Stolik" /
Altair rozgląda się wokół. (Pod)Stolik inaczej to sobie wyobrażałem. ;P
Chociaż z drugiej strony...
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
Podzielam opinię Val Gaava. Stworzenie choćby najmniejszego moda, patcha itp. do WoGa (czy SoDa) wymaga dość sporo czasu. Potrzebne jest też pewne doświadczenie w tej kwestii. Jeśli natomiast Haav Gyr chcesz wprowadzić "Nowe jednostki, nowe budynki, nowe zamki" to obawiam się, że...
imperium: "MM7-Artefakty" /
<[Avonu de Odihs: bo grając ścieżką ciemności nie zyska się miecza Setaga, a ścieżką światła maski cienia).]>
Tutaj się nie zgodzę bowiem maskę cieni można zdobyć także grając ścieżką światła. ;)
W MM7 jest naprawdę wiele miejsc gdzie można zdobyć artefakty czy...
imperium: "MM7-Artefakty" /
<[Aramil: ...no ja też jestem ciekawe jak otworzyc ten grób grając ścieżką światła...]>
Czy ja pisałem coś o otwieraniu grobu? ;)
Po prostu można ten artefakt zdobyć ze smoków czy tytanów. :D
imperium: "Pomoc do skryptów ERM" /
Oto i skrypt:
ZVSE
!?HM-1;
!!PO998:V1/?y3;
!!HE-1&v998=60/v999=67/v1000=0/y3=0:C2/52/-2/1 C2/54/1/1;
!!PO998&v998=60/v999=67/v1000=0:V1/1;
!!UN&v998=60/v999=67/v1000=0:R1;
!?OB63/35;
!!HE-1:R0/3 C1/8/9/d;
Post należy zacytować i wtedy skopiować :)
imperium: "Pomoc do skryptów ERM" /
Skrypt na to wygląda tak:
ZVSE
!?MF1;
!!BA:A?y10;
!!BG&y10<>1:A?y5 N?y6 D?y7;
!!BMy6&y10<>1:T?y8;
!!VRy9&y10<>1/y8=73:S1 R3;
!!BMy6&y8=73/y9=4/y10<>1:C42/y7/2/3/1;
Post należy zacytować i wtedy skopiować
imperium: "Pomoc do skryptów ERM" /
Szczerze powiedziawszy to ja piszę własne skrypty i nie sugeruję się Wogifikacją.
Jednak umiejętności jednostek takie jak szarża można dodawać jednostkom tylko przy pomocy systemu doświadczenia. Pisałem chyba nawet w którymś temacie jak to zrobić.
Wystarczy modyfikacja...
imperium: "[Heroes III] Tworzenie jednostek" /
Już... samym Paintem można co najwyżej zrobić projekty jednostek nic więcej. Co do twojego problemu to wystarczy przekopiować oryginały do nowego okna programu Paint.
Jednak aby w ogóle ktoś podjął się zrobienia z tego def'a klatki animacji powinny zawierać 256 barw. Przy czym...
imperium: "[WoG] Mithrill" /
<[Kyyre: Witam mam 2 pytanka:
jak przesłać mithrill do innego gracza?
słyszałem także, że można oddać zajętą kopalnie, zamek i dwelingi innemu graczowi - jak to zrobić?
pozdrawiam]>
Należy włączyć funkcję "transfer własności" w opcjach WoGifikacji. Podczas gry...
imperium: "[mod]: Two Islands" /
To oznacza, że zacznie działać jak będzie gotowe. Jeśli kopia, którą mam na dysku nie ulegnie dezintegracji i nie zajdą inne nieprzewidziane wypadki strona powinna wrócić niebawem.
imperium: "Might and Magic Antologia" /
Wystarczy [b]wyłączyć[/b] tryb zgodności, który zawsze domyślnie ustawia się na Win 98 (VII, VIII). Wtedy odgłosy w grze działają bez zarzutu.
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Osobiście przeglądałem plik .dll dołączony do WoGa i nie znalazłem nic ciekawego. Znajdują się tam głownie definicje okien dialogowych i tym podobne rzeczy. Natomiast np. deklaracje nowych grafik, są w samym .exe. Co do WoGa 3.59F to powiem tylko, że warto zajrzeć na zagraniczne...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Nie wiedzieć czemu niektórym się wydaje, że tworzenie modów jest zajęciem prostym i łatwym. Otóż nie. Potrzebna jest to tego spora wiedza, mnóstwo wolnego czasu i dużo chętnych utalentowanych ludzi. Bez tego nie ma nawet cienia szans na realizacje. Jeśli się za coś takiego zabiera...