Taaaa, Tristan ma odpowiedzi i trzyma nas w niepewności jeszcze dwa dni :D
Mam nadzieję, że odpowiedzi są konkretne i wnoszą sporo do tematu, by było warto na nie czekać :) (Może chociaż tę wątpliwość możesz rozwiać?)
Feanor
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Oba te smoki są odporne na zaklęcia do trzeciego poziomu. ;) Sytuacja zmienia się w ulepszeniach - Złoty jest trochę szybszy i ma lepsze atak i obronę, za to mniej HP. Poza tym odporny jest tylko na zaklęcia do poziomu czwartego. A czarny smok jest odporny na wszystkie zaklęcia co do...
imperium: "Porady: Przystań" /
Witaj na forum, Agreal! :)
Jako że dopiero co tutaj przybyłeś, nie znasz jeszcze zapewne obowiązujących tu zasad. W Imperium staramy się pisać możliwie poprawnie, bez błędów ortograficznych. Zatem moja prośba jest taka, abyś czytał swoje posty przed wysłaniem, i możliwie...
imperium: "Najgorszy zamek" /
Mój głos z kolei powędruje do Przystani. Nigdy nie lubiłem miast ludzkich, zwłaszcza tych standardowych. Moim zdaniem w Przystani nie ma nic zaskakującego, jest aż do bólu... ludzka. Brak w niej zróżnicowania. Jedyną jednostką, którą w tym mieście lubię, jest Gryf. Chłopi są po...
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
Temat jest raczej o jednostkach rekrutowanych w miastach. Stwory neutralne często nie do końca przystają do poziomów w zamkach ;) Proponuję również oceniać wersje ulepszone jednostek.
W każdym razie, śmiem się nie zgodzić z Twoją oceną na kilku poziomach.
Po pierwsze... Nimfy....
imperium: "Heroes 5 - zmiany jednostek" /
A co z trzecim poziomem w Lochu Nicolai? Przerzuciłeś minosy z trzeciego na piąty i powstał nam wakat ;)
Zauważ że 4 poziom u krasnali ma ogromny przyrost. Większy niż miśki.
imperium: "Najsłabszy zamek" /
Trudno powiedzieć. Myślę, że HoMM V jest dość dobrze zbalansowane. Przystań ma bardzo wyważone jednostki, każdy poziom poza pierwszym jest dobry, a i ten problem możemy częściowo rozwiązać za pomocą treningu. Strzelec z brakiem kar za zasięg, dobry defensywny piechur, szybka...
imperium: "Najsłabszy zamek" /
Ja właśnie ostatnio zacząłem sobie trochę w piątkę pocinać :) Wciąż gra się przyjemnie. Trójkę mam na dysku, ale jakoś nie odpalam... W każdym razie temat "Najgorszy zamek" rozwinął się raczej w temat o tym, jakiego zamku nie lubimy. Z kolei tutaj mamy jasno sformułowane -...
imperium: "Rekrutacja" /
Nazwa państwa: Athvard
Imię władcy: Thovar
Tytuł władcy: Hegemon
Prowincja: 35
Kolor: Indigo
imperium: "Thanverad" /
Thanverad to perła Vaethranu. O ile samo miasto jest potężną twierdzą, o tyle Gród Thanów wydaje się być niemożliwy do zdobycia. Wybudowany na zboczu, od wewnątrz góry prowadzi do niego kilka tuneli, aby zapewnić możliwość komunikacji. Prowadzi z niego droga w górę, do hodowli...
imperium: "Hegemonia Athvardu" /
Athvard - główna prowincja Hegemonii Athvardu, tutaj mieści się siedziba klanu Grzmotu Kamienia, stolica państwa - Vaethran.
Warunki geograficzne: Athvard leży we wschodniej części gór Grzbietu Świata, prawie całą prowincję pokrywają niedostępne, poszarpane szczyty. Dlatego na...
imperium: "Władza" /
Imię: Thovar
Tytuł: Hegemon
Dynastia: Vatranowie
Rok urodzenia: 972
Profesja: Strateg
Osobowość: Thovar jest raczej zimną osobą. Skupiony na celu, z żelaznymi zasadami, opanowany. Wie, czego chce i konsekwentnie do tego dąży. Mściwy, ale zemsty nie szuka na oślep, lecz...
imperium: "Władza" /
Imię: Hurin
Tytuł: Than Grzmotu Kamienia
Rok urodzenia: 954
Profesja: Inżynier
Szczegóły: Bardzo inteligentny krasnolud, z pokaźnym doświadczeniem życiowym. Całe życie niestrudzenie pracował w Vaethrańskiej Akademii Wojskowej, gdzie poznał tajniki budowy twierdz i machin...
imperium: "Władza" /
Imię: Oinur
Tytuł: Than Rogowej Grani
Rok urodzenia: 1015
Profesja: Dyplomata
Szczegóły: Wciąż młody i jeszcze porywczy, ale błyskotliwy. Ma postępowe poglądy i niezwykłą charyzmę, dzięki której, po płomiennych przemowach na wiecu swego klanu, uzyskał pozycję Thana. Od...
imperium: "Władza" /
Imię: Wertan
Tytuł: Than Górskiej Zamieci
Rok urodzenia: 957
Profesja: Żeglarz
Szczegóły: Wertan to wilk morski, człowiek, który większość życia spędził na drakkarach, zwiedzając świat i obserwując obce kraje. Widział okręty wszelkich kształtów i wymiarów, wie wszystko...
imperium: "Władza" /
Imię: Hoddur
Tytuł: Doradca hegemona
Rok urodzenia: 864
Profesja: Mędrzec
Szczegóły: Hoddur to sędziwy krasnolud, któremu zostało nie więcej niż dwadzieścia lat życia. W młodości był żołnierzem, później zajął się handlem i ekonomią. Przez ostatnie sto lat doradzał...
imperium: "Siły zbrojne" /
Stała armia Athvardu jest niewielka. Tylko garnizony siedzib thanów w każdym z miast, niewielkie załogi przygranicznych strażnic. Stałe wojsko Athvardu służy celom obronnym i nie przekracza ośmiuset krasnoludów.
Thanverad - 200 żołnierzy
Fordun - 100 żołnierzy
Thargan - 100...
imperium: "Plany" /
Wiosna 1096 roku
- Wybór ludzi wiernych Athvardowi i wysłanie ich do państw na południowym zachodzie jako zwiadowców i szpiegów oraz zagwarantowanie im wysokich płac.
- Włączenie do Hegemonii kolejnych klanów Grzbietu Świata -> wysłanie poselstw i zaproszenie thanów pozostałych...
imperium: "Thanverad" /
Hegemon spojrzał na list krytycznie, po czym zwinął go i odłożył go na stolik obok tronu.
- Wrogów nie potrzebujemy, więc pakt o nieagresji zaakceptuję z całą pewnością. A jeśli chodzi o handel... Cóż takiego macie na południu w Imnetisie, czego my, krasnoludowie, moglibyśmy...
imperium: "Thanverad" /
//Przyjmijmy, że wizyty odbywają się nierównocześnie.
Po około półgodzinie strażnik wyniósł list potwierdzający traktat handlowy i pakt o nieagresji na półtora roku z możliwością przedłużenia.