Imperium

Behemoth`s Lair

Feanor

Taaaa, Tristan ma odpowiedzi i trzyma nas w niepewności jeszcze dwa dni :D Mam nadzieję, że odpowiedzi są konkretne i wnoszą sporo do tematu, by było warto na nie czekać :) (Może chociaż tę wątpliwość możesz rozwiać?)
Oba te smoki są odporne na zaklęcia do trzeciego poziomu. ;) Sytuacja zmienia się w ulepszeniach - Złoty jest trochę szybszy i ma lepsze atak i obronę, za to mniej HP. Poza tym odporny jest tylko na zaklęcia do poziomu czwartego. A czarny smok jest odporny na wszystkie zaklęcia co do...
Witaj na forum, Agreal! :) Jako że dopiero co tutaj przybyłeś, nie znasz jeszcze zapewne obowiązujących tu zasad. W Imperium staramy się pisać możliwie poprawnie, bez błędów ortograficznych. Zatem moja prośba jest taka, abyś czytał swoje posty przed wysłaniem, i możliwie...
Mój głos z kolei powędruje do Przystani. Nigdy nie lubiłem miast ludzkich, zwłaszcza tych standardowych. Moim zdaniem w Przystani nie ma nic zaskakującego, jest aż do bólu... ludzka. Brak w niej zróżnicowania. Jedyną jednostką, którą w tym mieście lubię, jest Gryf. Chłopi są po...
Temat jest raczej o jednostkach rekrutowanych w miastach. Stwory neutralne często nie do końca przystają do poziomów w zamkach ;) Proponuję również oceniać wersje ulepszone jednostek. W każdym razie, śmiem się nie zgodzić z Twoją oceną na kilku poziomach. Po pierwsze... Nimfy....
A co z trzecim poziomem w Lochu Nicolai? Przerzuciłeś minosy z trzeciego na piąty i powstał nam wakat ;) Zauważ że 4 poziom u krasnali ma ogromny przyrost. Większy niż miśki.
Trudno powiedzieć. Myślę, że HoMM V jest dość dobrze zbalansowane. Przystań ma bardzo wyważone jednostki, każdy poziom poza pierwszym jest dobry, a i ten problem możemy częściowo rozwiązać za pomocą treningu. Strzelec z brakiem kar za zasięg, dobry defensywny piechur, szybka...
Ja właśnie ostatnio zacząłem sobie trochę w piątkę pocinać :) Wciąż gra się przyjemnie. Trójkę mam na dysku, ale jakoś nie odpalam... W każdym razie temat "Najgorszy zamek" rozwinął się raczej w temat o tym, jakiego zamku nie lubimy. Z kolei tutaj mamy jasno sformułowane -...
Nazwa państwa: Athvard Imię władcy: Thovar Tytuł władcy: Hegemon Prowincja: 35 Kolor: Indigo
Thanverad to perła Vaethranu. O ile samo miasto jest potężną twierdzą, o tyle Gród Thanów wydaje się być niemożliwy do zdobycia. Wybudowany na zboczu, od wewnątrz góry prowadzi do niego kilka tuneli, aby zapewnić możliwość komunikacji. Prowadzi z niego droga w górę, do hodowli...
Athvard - główna prowincja Hegemonii Athvardu, tutaj mieści się siedziba klanu Grzmotu Kamienia, stolica państwa - Vaethran. Warunki geograficzne: Athvard leży we wschodniej części gór Grzbietu Świata, prawie całą prowincję pokrywają niedostępne, poszarpane szczyty. Dlatego na...
Imię: Thovar Tytuł: Hegemon Dynastia: Vatranowie Rok urodzenia: 972 Profesja: Strateg Osobowość: Thovar jest raczej zimną osobą. Skupiony na celu, z żelaznymi zasadami, opanowany. Wie, czego chce i konsekwentnie do tego dąży. Mściwy, ale zemsty nie szuka na oślep, lecz...
Imię: Hurin Tytuł: Than Grzmotu Kamienia Rok urodzenia: 954 Profesja: Inżynier Szczegóły: Bardzo inteligentny krasnolud, z pokaźnym doświadczeniem życiowym. Całe życie niestrudzenie pracował w Vaethrańskiej Akademii Wojskowej, gdzie poznał tajniki budowy twierdz i machin...
Imię: Oinur Tytuł: Than Rogowej Grani Rok urodzenia: 1015 Profesja: Dyplomata Szczegóły: Wciąż młody i jeszcze porywczy, ale błyskotliwy. Ma postępowe poglądy i niezwykłą charyzmę, dzięki której, po płomiennych przemowach na wiecu swego klanu, uzyskał pozycję Thana. Od...
Imię: Wertan Tytuł: Than Górskiej Zamieci Rok urodzenia: 957 Profesja: Żeglarz Szczegóły: Wertan to wilk morski, człowiek, który większość życia spędził na drakkarach, zwiedzając świat i obserwując obce kraje. Widział okręty wszelkich kształtów i wymiarów, wie wszystko...
Imię: Hoddur Tytuł: Doradca hegemona Rok urodzenia: 864 Profesja: Mędrzec Szczegóły: Hoddur to sędziwy krasnolud, któremu zostało nie więcej niż dwadzieścia lat życia. W młodości był żołnierzem, później zajął się handlem i ekonomią. Przez ostatnie sto lat doradzał...
Stała armia Athvardu jest niewielka. Tylko garnizony siedzib thanów w każdym z miast, niewielkie załogi przygranicznych strażnic. Stałe wojsko Athvardu służy celom obronnym i nie przekracza ośmiuset krasnoludów. Thanverad - 200 żołnierzy Fordun - 100 żołnierzy Thargan - 100...
Wiosna 1096 roku - Wybór ludzi wiernych Athvardowi i wysłanie ich do państw na południowym zachodzie jako zwiadowców i szpiegów oraz zagwarantowanie im wysokich płac. - Włączenie do Hegemonii kolejnych klanów Grzbietu Świata -> wysłanie poselstw i zaproszenie thanów pozostałych...
Hegemon spojrzał na list krytycznie, po czym zwinął go i odłożył go na stolik obok tronu. - Wrogów nie potrzebujemy, więc pakt o nieagresji zaakceptuję z całą pewnością. A jeśli chodzi o handel... Cóż takiego macie na południu w Imnetisie, czego my, krasnoludowie, moglibyśmy...
//Przyjmijmy, że wizyty odbywają się nierównocześnie. Po około półgodzinie strażnik wyniósł list potwierdzający traktat handlowy i pakt o nieagresji na półtora roku z możliwością przedłużenia.