Imperium

Behemoth`s Lair

Feanor

1. Ech, nie pamiętam odpowiedzi... 2. Zdaje sie, że jedna z wysp nazywała się Karego-At... Druga to oczywiście Atuan, na którym rozgrywa się akcja "Grobowców" :) Trzecia, największa, to Hur-at-Hur No i czwarta, najmniejsza, Atnini. //Antini, Atuan, Karego-At i Hur-at-Hur....
Jestem przerażony... Mieszasz światy. Izabela to Ashan i Imperium Gryfów, tymczasem Erathia leży na Antagarichu... Co to za Miasto Demonów? Co za Armia Podziemia? Czemu potem Armię Podziemia prowadzi ktoś inny? Miasto demonów jako miasto zamku? Mnich koronowany? Jaki związek ma...
Właśnie Clifotd.. Czemu dajesz nazwy miast z Tibii? W innym miejscu dawałeś nazwy miast ze świata Pokemon o.O I te Tworki.. To trochę niepoważne. Ale fakt, że z fabuły trochę wyjaśniłeś. Nie podoba mi się ;P Gdyby to pozmieniać i wygładzić, to może by było znośne. A...
1. Różnie. Wojownicy są od łuczników silniejsi, ale strzelcy są również bardzo ważni. Jeżeli mam miejsce, to trzymam oba typy - wojowników mniejszą ilość, stoją obok łuczników i liszy i osłaniają przed ostrzałem ;) 2. Gnijący. Aura jest dobra, mają więcej życia... Ale...
Nicolai, wątpię, by to zrobił... Co do fabuły, powrót do Antagarichu wydaje się najlepszym wyjściem - mi osobiście Axeoth za bardzo nie pasował. Ciekawe byłoby ponowne odkrycie technologii Starożytnych, może jakaś kampania mająca na celu wykorzystanie tej techniki (powrót do...
Tak się zastanawiałem właśnie, czy masz na imię Adrian, czy Dominik. ;] Postacie w grze umiejscowionej w świecie fantasy nie powinny mieć raczej takich normalnych imion. Wprawdzie Isabel albo Nicolai są zaczerpnięte, ale zauważ, że jednak trzymają w miarę klimat. Podobnie Godryk...
Konqer, ja zawsze byłem przekonany, że Antagarich to kontynent i Enroth to też kontynent, które leżą na jednym globie. Przecież na Enroth byli Ironfistowie i w Antagarichu TEŻ pojawili się Ironfistowie. Dodatkowo grając w H3 wywnioskowałem, że Katarzyna przypłynęła z Enrothu na...
1. Raczej sidlarze, mają więcej życia, więc dłużej wytrzymują. Zdolność raczej nieprzydatna, ogólnie i tak są niezbyt użyteczne. Zdolności plugawców jak do tej pory nie użyłem. 2. Koczownicy. Mają fajne łuki i lepiej walczą na dystans. Ale grasanci też są całkiem nieźli,...
Jan Karol Chodkiewicz - w kategoriach niewątpliwie pozytywnych. :) Wspaniałe zwycięstwo pod Kircholmem nad trzykrotnie większą armią szwedzką, a także, mniej znane, starcie pod Białym Kamieniem (jego dwutysięczny korpus rozbił 7000 żołnierzy Szwedów) w pełni ujawniają jego kunszt...
Aasimarów wprawdzie w grze nie ma, ale swego rodzaju diabelstwami są orkowie... To fakt, Hellscream wymienił geniuszy ognia (ifryt) i wody (maryd), ale nie jestem przekonany czy jest dla nich w Heroesach miejsce... Jedyne miasto, do którego pasują ifryty, to inferno, a marydy w sumie do...
Bastion. Ma cudowny klimat. Wprawdzie sam budynek zamku mi się nie podoba (kojarzy mi się z taką kurną chatką...), ale zieleń, muzyka i smoki latające w dali... :)
Z dotychczasowych tytułów najbardziej podoba mi się Geront, Archont i Nestor. Ciekawe jest także Przedwieczny. :) Jeżeli odwołujemy się do starożytności, to ciekawymi tytułami są Spartiata (oznacza pełnoprawnego obywatela i doskonałego wojownika, jednak nie niesie z sobą przekazu...
1. Sabotażysta, ale na początku lepiej jest mieć Dowódcę, wtedy każdy golem się liczy. 2. Obsydianowy... Wprawdzie przy odpowiednim wykorzystaniu Marmurowy jest dobry, ale to za duże ryzyko, by trzymać go w armii. 3. Tutaj różnie, Obsydianowy Golem ma świetną zdolność, ale nikt w...
Hmm, sam nie wiem. Z jednej strony chętnie bym wziął w czymś udział, z drugiej - ballada przecież była, i stanęła w martwym punkcie, umarła, nikt jej nie rusza. :/
No niestety... Jednakże HVI będzie odrębną grą, więc proponuję na 7 lvl właśnie minotaury. W M&M były naprawdę silne. Nic chyba nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć naprawdę "byczego" minotaura z budzącymi szacunek statami i umiejętnościami.
Myślę, że już czas przejść do kolejnych zamków. ;) W końcu na Nekropolii, Twierdzy i Akademii świat się nie kończy. Proponuję przejść do Sylvanu. :)
1. Na początku na pewno Rusałki, rój os czasem się przydaje. ;) Z biegiem czasu przechodzę na Driady. 2. Raczej Wind Dancerzy, więcej wytrzymują. Wprawdzie zdolność war dancerów jest świetna, ale potwornie szybko giną. 3. Arcane Archer... Omijanie 50% obrony, brak kar za zasięg,...
Mściciel bardzo wiele zyskał w Dzikich Hordach. Chodzi tu o to, że, jak wspominał wcześniej Avonu, Impregnowana Strzała nie powoduje utraty tury, a także to, że usunięto to rozróżnienie, o którym wspominał Tristan. Teraz zużywasz tylko jeden slot na wszystkie 3 "podgatunki" danej...