Witam.
Napisałem ten poradnik ponieważ jakiś czas temu udało mi się odkryć jak zmienić, edytować oraz stworzyć nowe specjalności bohaterów w H3 sod/hota za pomocą hex edycji.
Nie śledzę żadnego forum, tutaj też rzadko bywam, więc jeżeli ktoś już wcześniej napisał taki...
Dixlot
imperium: " [Hota/Sod] Poradnik do edycji..." /
Cieszę się, że mój poradnik się na coś przyda. Nie wiem czy ktoś już wcześniej odkrył jak zmienić specjalność za pomocą hexa? Nie wiem też jak wyglądają postępy z modowaniem heroesow 3. Najzwyklej w świecie rzadko śledzę fora. Właśnie to robie w swoim herosach - pozbywam...
imperium: " [Hota/Sod] Poradnik do edycji..." /
Czytałem trochę temat i faktycznie już ktoś pisał o specjalizacjach. Nie wiedziałem, że uczyniono takie postępy. Co do tych umiejętności jednostek. To może trzeba skopiować umiejętność która jest unikatowa i jakoś przypisać ją do danej jednostki.. Nie mam pojęcia ale skoro...
imperium: " [Hota/Sod] Poradnik do edycji..." /
100% odradzania dla feniksow to chyba zbyt dużo. Zabijając 20 feniksow odradza się 20? Dałbym jakieś 30% i zmienił im statystyki na troche lepsze, ale to moje zdanie. Co do umiejętności jednostek zwiekszylbym szanse na zadzialanie tak do 35-40% weźmy takie bazyliszki zamieniają w...
imperium: " [Hota/Sod] Poradnik do edycji..." /
Działa! Testowałem. U mnie w hex edytorze wszystko zaczyna się od 40260 każda jednostka ma najpierw 0C 00 i dopiero 83 F8 14. Kolejność jest losowa pierwszy jest upiorny smok później zombie. Jednostki maja różną długość kodu. Upiorny smok ma dłuższy kod od zombie a jednorożec ma...
imperium: " [Hota/Sod] Poradnik do edycji..." /
<[Baronus: To tez podali:
Zaklecia umiejetnosci zaleza od tablicy.
00440228 - 8b 46 34 - mov eax,[esi+34]
0044022B - 83 c0 ea - add eax,ea #begin with 22
0044022E - 83 f8 af - cmp eax,af
00440231 - 77 7b - ja 004402ae
00440233 - 33 c9 - xor ecx,ecx
00440235 - 8a 88 e0 fc 79 00 - mov...