Sevorn, uczniu :P!
Chlup!
Hellburn
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
5 pytań?
1. Ile będzie frakcji (razem z dodatkami)?
2. Czy będą alternatywne ulepszenia?
3. W jakim stopniu gra będzie modowalna (czy będzie można w miarę łatwo dodawać zamki, jednostki itd.)?
4. Czy to co nam zaprezentowano jak na razie na 100% pojawi się w wersji finalnej (czy...
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
Tlaloc - Odniosłem wrażenie, że wiesz zbyt dużo, a nawet więcej :).
Avonu: Mylisz się...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Chciałem tylko zauważyć, że: http://a.imageshack.us/img202/7876/heroesofmightandmagicvi.jpg to koncept do HoMM5 ;). Niech nazwa pliku was nie zwiedzie :).
osada: "Współpraca Osady z Nimnaros" /
@MiB: Wymiana nowinami to kolejny bardzo dobry pomysł, tym bardziej, że mamy ostatnio o czym informować (choćby konkurs z nagrodami ;)).
Jeżeli chodzi o Czas! Imperium to myślę, że można by zrobić tak jakby mini dodatek, jak w Gazecie Wyborczej ;P.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Ja mam zupełnie inne odczucia niż moi przedmówcy... Gra dalej będzie wolna jak ślimak i na nic tu piękne modele czy animacje, a także miłe akcenty w stylu muzyki z Might and Magic...
imperium: "Wielki test zamkowy" /
Według mnie, test ten w zupełności nie oddaje prawdziwej siły zamków. Komputer gra BARDZO głupio, opierając się głównie o zasadę "byle do przodu" i "zawsze strzelców". Jak dla mnie to była strata czasu, Sheogorath :).
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Drag:
W dziale lokacji już wszystko poprawione (oprócz błędów językowych ;P). Jeżeli chodzi o artefakty, to jak w końcu przedstawia się sytuacja z tą odpornością?
Mistrz Odporność (15%) + Buty Odporności (15%) = 30% całkowitej odporności?
czy
15% + (15% z 15) = Ileśtam :P...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Przy normalnym terenie, powiedzmy na trawie, bez żadnych dróg, przejście jedno pole do góry/na dół/w lewo/ w prawo kosztuje nas 100 punktów ruchu. Na ukos jest trochę więcej niż 100 (logiczne), ale jeszcze nie miałem okazji ani chęci by się temu bliżej przyjrzeć.
Dokładne...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
*Wzrusza ramionami*
Taka jest mechanika gry. 'nuff said.
imperium: "Wielki test zamkowy" /
Nie wspominając o centaurach bojowych na pierwszym miejscu, przed halabardnikami :).
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Błąd jest w opisie w grze.
imperium: "HoMM VI nowości" /
*double facepalm*
Czyli zapowiada się kolejna fabularna klapa...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Douger, wszystko okej tylko "zrobić dobrą grę" powinno być przedostatnie.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
To będzie czysty strzał: 6?
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Kolejny raz stwierdzę, że grafika mi się bardzo podoba, ale niestety na tym się chyba skończy...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
A Płaszcz i kula, które blokują rzucanie czarów :P?
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
To bardzo dziwne, bo ja tego artworka widziałem już za czasów premiery HoMM5 :P.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Drag: Chochlik zabiera 20% many Z many straconej na rzucenie czaru, a nie ekstra 20%.
[color=green]Drag: no tak, coś mi się ubzdurało że w każdej turze bierze :)[/color]
imperium: "Program do tworzenia jednostek" /
Adobe Photoshop
Corel PaintShop Photo Pro