Niestety, jeżeli rozmawaimy o testach jednostek 1v1 to reptilion deklasuje zarówno kusznika jak i wilczego rycerza.
Hellburn
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Nie musiałbym :P Reptilioni sami w sobie są dosyć dobrą jednostką. Radzę zainstalować najnowszego patcha :)
imperium: "W co gramy?" /
Blood
Powerslave
Hexen
Hexen II
Hexen II mission pack
Heretic
KKND Xtreme
KKND II Krossfire
Homm 2
Homm 3
Fallout 3
Fallout Tactics
Mortal Kombat I, II, III
Oczywiście nie wszystko na raz :) Ale to wszystko mam pozaczynane i nie skończone :D
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Ja nagrałem angielską wersję patcha na polską złotą edycję. Brak niektórych polskich znaków mnie tak bardzo nie razi ;P
imperium: "Najlepsze jednostki" /
<[Serious Pandzior: Wilczy Rycerz w starciu 1vs1 pewnie pokona Reptiliona, ale takie testy jak "szybka jednostka vs strzelec" nie mają sensu. To chyba oczywiste. W takich przypadkach lepiej oceniać po przydatności podczas walki etc. Jak gram Twierdzą to Wilczy Rycerz bardzo szybko mi ginie....
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Akurat Conflux jest tu wyjątkiem, bo premie które dostają jednostki są stałe i nieco inne niż w pozostałych przypadkach. Dla żywiołaka jest to ponad 50% obrażeń więcej... :) Ale może faktycznie masz rację...
imperium: "Najlepsze jednostki w H5" /
1. Dryad/Shieldguard - Szybkie, mocne/Baaaaaaaaaardzo wytrzymałe ;)
2. Blood Sister - totalny overpower...
3. Blackbear Rider/Arcane Archer - Niskopoziomowy czołg kontra źle zbalansowany łucznik :/
4. Grim Rider - Przyzwoite statystyki, fajny specjal.
5. Archlich/Pristine Unicorn/Hell...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
I ja również zgodzę się z Artarionem i Haavem jeżeli chodzi o nazwy. Tłumacze z CDP nieźle się ttaj popisali...
Artarion: Ja również prawie zawsze gram jak to określiłeś 'zamkowymi jednostkami'. I to czy mam wielkie straty nie zależy głównie od zamku, tylko od mapy (randomki)...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Od siebie dodam tylko tyle, że gryfy są szybsze od elfów (a anioły od smoków...). Elfy to przeciętniaki. Pogódź się z tym.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Mówiąc o wolnym golemie miałem na myśli kolejność, a nie zasięg. Zanim golem zdąży obronić łuczników ci poniosą już jako takie straty.
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
'Nawiązuje historie'? Sandro czy Crag Hack w świecie Ashan nie znaczą NIC!!! Są to tylko puste słowa.
imperium: "Najlepsze jednostki w H5" /
<[Feanor: [...]Hellburn, gdzie jesteś? :D]>
Tutaj!! *macha rękami*
Testy? Może kiedyś, jak na razie straciłem wenę na HV :P
A o modach nie wspominając... Roki, przemiana fortecy, mod balansujący, poprawienie mantykor... Tyle i jeszcze więcej muszę kiedyś dokończyć :P
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Z reguły pod koniec rozgrywki (załóżmy 4-5 miesięcy) ma się już te ~25 pkt wiedzy, co zapewnia wystarczającą ilość pkt many. Wir magii czy Magiczne źródło ją nawet podwajają.
Inteligencja to wyrzucenie slota umiejętności w błoto.
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
To spróbuj zagrać innymi. Taktykę trzeba doskonalić :).
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
<[Invictus: [...]6.Nauka (no niestety Loynis ma ją od początku :()[...]]>
Nauka może najlepszym skillem nie jest, ale gdy rozwinięta na eksperta na samym początku gry pozwala zdobyć te 3-4 levele więcej. A w końcowej fazie rozgrywki są one dosyć ważne.
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
<[Migilet: Nauka jest bardzo przydatna. Zwiększa doświadczenie nie tylko z bitew, ale również ze skrzyń ze skarbami, ofiarowanych artefaktów[...]]>
Co przekłada się na te 3-4 level więcej. Np. przeciwnik bez nauki będzie miał 23 poziom, a my 26.
<[[...]inteligencja według mnie jest...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
<[Dagon: Co z tego, że będziemy mieli te 3-4 poziomy więcej skoro 3 z nich pójdą na inwestycję w Naukę, która nie ma żadnego odzwierciedlenia w głównej bitwie. Jedyne co zyskujemy to 3-4 punktów w atrybutach. A taką ilość można spokojnie zrównoważyć lepszym niż przeciwnik...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Ja mimo to wolę wiwerny. Można je mieć ZNACZNIE szybciej od cyklopów, a do tego można ich uzbierać niezłą sumkę dzięki wolnostojącym rojom ważek.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
<[Grond: [...]Zwolennicy arcydiabłów będą np. woleli walczyć na lawie (bo wtedy wzrastają statystyki A/D, a prędkością nie ustępują archaniołam)[...]]>
Na rodzimym terenie zwiększa się tylko szybkość jednostki (o 1 pkt), a arcydiabły są wolniejsze od archaniołów. Tak gwoli...
imperium: "Najlepsza z klas bohaterów" /
Najlepszy mag? Elementalista... Zdecydowanie najlepsze staty oraz jedna z magii na początku.
Najlepszy woj? Barbarzyńca/Władca Bestii bo najlepiej wypełniają swoją rolę.