Imperium

Behemoth`s Lair

Andrut

Nie ma "najlepszej szkoły magii". Wszystko zależy od tego jakim zamkiem i na jakiej mapie grasz. Jeśli Strongiem, Air jest przymusowy, bo to zamek typowo ofensywny, więc Haste jest koniecznością - szybki szturm zostawia armię przeciwnika w rozsypce. Strong musi uderzyć raz a dobrze, bo (z...
Nielekko mi to przyznać, bo nie jest to mój ulubiony zamek, ale Dungeon, moim zdaniem, nie ma sobie równych. Po pierwsze: 2 oddziały łuczników, którym nie można wiele zarzucić (z wyjątkiem niskiej ilości strzał Medus) W związku z tym jest to jeden z dwóch zamków, którego...
Zgadzam się, że Zamek jest przekozacki, choć parę minusów trzeba wymienić :) Kusznicy mają potencjał, ale jedna szybka jednostka, bądź mocny czar, może ich szybko zmasakrować. 10hp to cholernie mało. Ten sam problem tyczy się Kapłanów - 5lvl z 30hp to po prostu nieprzyzwoite :D...
Szanowni Panowie (i być może Panie Gram w Homm'a 3 od wieków, ale jest jedna kwestia, która jest dla mnie niejasna. Umiejętność Pathfinding zmniejsza penalty za poruszanie się na bagnach, śniegu, pustyni i lawie. Pierwsze moje pytanie brzmi: czy bohaterowie zamków, dla których te...