No generalnie o te zmiany, o których najczęściej się wspomina na forum:
- Koszta aniołów i archaniołów.
- Naprawiona zdolność Czarcich lordów.
- Poprawa statystyk Reptilionów...
- ... i chyba coś tam z cerberami, ale to nie jestem pewien.
Dagon
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
mhm, myślę że wiem o jakim wyjaśnieniu mówisz.
Jak wspomniałeś jest to gra "za poważna" na taką nazwę. I ja właśnie dlatego uważam, że tej grze taka nazwa jest potrzebna. Pamiętasz może bonusową kampanię z AB? Nie wiem jak ty, ale ja w niektórych momentach pokładałem się...
imperium: "[Heroes III] HDmod" /
To jak w takim razie wytłumaczysz to, że przed wrzuceniem tego pliku do herosów anioły kosztują 3000zł a po wrzuceniu już 3000zł + 1klejnot? Alegorycznie odnosi się to do pozostałych punktów, które wymieniłem.
A naprawa w tym sensie, że Demony zostają w armii po zakończeniu...
imperium: "[Heroes III] HDmod" /
Momencik coś mi się nie zgadza...
Z ciekawości poświęciłem się i wyciągnąłem moją(jakże cenną!) płytę i odpaliłem Herosów ze standardowego pliku heroes3, wpisałem "nwczion" i co widzę w zamku? Anioł i Archanioł tylko 3000/5000złota
A teraz odpalając grę z pliku heroes33...
imperium: "[Heroes III] HDmod" /
<[Hellburn: Anioły itd. - Nie może być :). Te dane znajdują się tylko i wyłącznie w plikach txt gry :). Musiałeś wrzucać coś jeszcze do katalogu data ;).]>
Tak, jest tak jak mówisz. Sprawdziłem to dzisiaj w pracy. Sorka za niepotrzebne wprowadzanie w błąd Ciebie i innych...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Wiem, że tym postem mogę sobie trochę nagrabić(łagodne określenie) u autorów najnowszej odsłony działu H3. Szczególnie u MiBa, który na pewno nie mało czasu wysiłku włożył implementację nowej grafiki działu H3. Niemniej jednak, zgodnie z moim dzisiejszym postanowieniem i...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Hehe, cieszę się, że propozycje nie zostały wyklęte xD.
<[MiB:Smok podoba mi się znacznie bardziej niż ten stos ciał, a i najnowsze posty z forum/mapy w Krypcie bardzo mi odpowiadały. O to jednak kruszyć kopii nie będę...]>
W sumie zmiana tego stosu to generalnie 5-10 minut roboty...
imperium: "Najlepsze jednostki w H5" /
Nie nazwałbym Driady jednostką defensywną. Wręcz przeciwnie. To jednostka wysoce ofensywna i taktyczna. Dzięki swoim rozmiarom i lataniu łatwo znajduje swoje miejsce w bitwie. Atak 3 pól sprawia, że wmieszana pomiędzy jednostki wroga(najlepiej łuczników) może zrobić spory popłoch -...
osada: "Strona domowa Czasu Imperium" /
Jak klikam w miniaturkę numeru archiwalnego to wyskakuje mi:
"[404]Not found
The requested address was not found on this server." :(
osada: "Jaskiniosie - poradnia karczemna " /
Witam
Otóż mam do was pytanie jaskiniowcy. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem formatu dysku i nie wiem na jaki system operacyjny się zdecydować. Niestety nie znam się na tyle dobrze na tym, ażeby samemu wychwycić pewne niuanse tych systemów. Chciałbym Was zatem prosić o...
osada: "Jaskiniosie - poradnia karczemna " /
Dzięki wszystkim za aż tyle rzetelnych wypowiedzi! :)
Sam zupełnie nie wiedziałem czego można oczekiwać po najnowszym Windowsie. Spodziewałem się raczej negatywnych opinii podobnych do tych dotyczących visty, a tu proszę... Myślę, że teraz już nie ma się co zastanawiać. Wedle...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Sorry, że zejdę ciutek z tematu ale...
Tristan! Jak miło znowu zobaczyć Cię na forum xD
Liczę, że na dłużej?
imperium: "W co gramy?" /
"No co?"
No właśnie! Co?
Szacunek za słowa prawdy! Bo gra jak gra. Tak samo "mondra" jak każda inna. Tyle, że nasze społeczeństwo takie, a nie inne. A fakt moim zdaniem jest taki, że jak ktoś słyszy słowo Pokemon, zaraz włącza mu się tryb obciachu ;)
A wg mnie to jeden z...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Em, bo teraz już nie bardzo wiem... Czyli mam uwzględnić wspomniane przeze mnie wyżej poprawki? Wyglądałoby to [url=http://img208.imageshack.us/img208/2186/49446988.jpg][s]tak[/s][/url].
Osobiście obstawałbym również przy...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Wybaczcie, obiecałem sobie, że dzisiaj siądę do tego projektu i zrobię co się da aby wilk był syty i owca cała. Niestety zachłysnąłem się słońcem(nawet nie wyobrażacie sobie jak się za nim stęskniłem) i nie dotrzymałem sobie danego słowa mimo iż takie dłubanie w grafice to...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Co prawda z małym poślizgiem, ale jednak: [url=http://img245.imageshack.us/img245/7609/h31p.jpg]Tutaj[/url] moja propozycja dla "wilka i owcy".
Nie mając zbytnio koncepcji gdzie upchnąć panel map i wieści wpadłem na pomysł aktywnego zwijania i rozwijania za pomocą...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Absolutnie nie chcę się wymądrzać na czyimś podwórku, ale mam wrażenie, że niektórzy z Was powinni wrzucić na luz. Bo co innego konstruktywna krytyka, a co innego j.... [[i]ekm[/i]]. Tym bardziej, że to tylko ZABAWA w pomysły. A Adrianos wyraźnie poprosił o ocenę samych nazw, aby...
imperium: "Bonus na początku rozgrywki" /
Na wszystkich poziomach trudności tylko artefakt. Wspomniane przez was Szmaragdowe trzewiki to jeden z moich ulubionych. Najbardziej lubię grać Lochem, a Trzewiki od samego początku rozgrywki to już połowa sukcesu - druga połowa to trafić Grad meteorów xD. Analogicznie sprawa się ma do...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Ja mam niby 17' ale też występuje u mnie jakieś dziwne zawijanie tekstu: Arcy-mag, Iluzjon-ista, Mag-bit-ewny.
Menu główne po lewej też nie działa poprawnie. Ucięta górna połowa, a odnośniki przesunięte w lewo.
[i]Strona jest integralną częścią[/i] [...]. [i]Copyright...
imperium: "Porady: Necro" /
Co prawda nie specjalnie przepadam za Necro, ale rada zawsze w cenie jak to mówią :P
Generalnie oprę się tu na bohaterach z przedziału 14 - 18lvl. Silniejszych rzadko miałem okazję wytrenować. Żeby zrobić silniejszych mapka musi być na to nastawiona.
Zacznę od Talentów i...