Imperium

Behemoth`s Lair

Uhm

Z powyższej strony Grayface'a możesz też spróbować się pobawić mmextension+mmeditor - pozwala tworzyć niemal dowolne nowe mapy na silniku mm6-8, choć do podmiany samych grafik edytor nie będzie konieczny. W razie kłopotów Grayface regularnie odpowiada na pytania moderów o działanie...
Nie mogę dodawać komentarzy w Krypcie Map. Nie ma guzika, mogę napisać tekst, dodać ocenę, ale nie mogę ich wysłać.
Jeźdźcy poprawni, dość trudni, ale po latach dalej mam co do nich bardzo ambiwalentne odczucia. Drugi raz chyba bym nie zdecydował się na ich przejście, niektóre mapy były bardzo żmudne i czasochłonne. Inna sprawa, że od kilkunastu lat nie mam czasu ograć nawet najbardziej kultowych...
Składanie artefaktów nie będzie działać na mapach oznaczonych jako RoE lub AB. Przy tworzeniu map do SoD i HotA najlepiej poinformować w opisie mapy, że odradza się łączenie artefaktów, aby nie zepsuć rozgrywki.
Jestem na świeżo po dłubaniu w bebechach gry, dlatego rozwieję wątpliwości. W RoE początkowo artefakty mogły mieć losowych strażników, z którymi można było walczyć bądź zrezygnować z podjęcia artefaktu. Oprócz tego w edytorze można było ustawić strażników ręcznie i ta...
Mały offtop: Ubisoft dysponuje kodem źródłowym H3 z oboma dodatkami, otrzymali go od gościa zajmującego się portem herosków na Dreamcast. FirePaladin kilka lat temu chwalił się że otrzymał kod źródłowy H3, więc podejrzewam, że HoTA też go ma, tylko otrzymała go wcześniej....
Ups, ten zrzut drzewka plików wyglądał przekonująco xP No i półtora roku po tym poście chłopaki ogłosili DoR z trzema zamkami, lodowi giganci rzucający czary, plus od groma rzeczy, nad którymi społeczność moderów pracuje od 25 lat, to pomyślałem że wyciek kodu źródłowego jest...