1. Gnolle maruderzy - nie umiem uzasadnić wyboru, bo większość jednostek 1. poziomu jest podobna do siebie
2. Kusznicy - za dwukrotny, bardzo skuteczny strzał
3. Upiory - za latanie i wysysanie punktów many wrogiemu herosowi
4. Wampirzy lordowie - uniwersalna jednostka: latają i...
Zielony Banan
imperium: "Artefakty w HoMM 4" /
Moimi ulubionymi artefaktami są:\
- Niezniszczalny Płaszcz Neenera, który uodparnia naszego bohatera na magię (nie trzeba dzięki niemu marnować punktów doświadczenia na skill Odporność na magię z gałęzi walka
- Kapelusz Admirała (znany z H3 ;) ), który znacznie ułatwia podróże...
imperium: "Drużyna Marzeń" /
1. Hobgobliny (ochrona strzelców)
2. Wilczy rycerze (jak wyżej, ewentualnie natarcie)
3. Obserwatorzy (strzelanie)
4. Wampirzy lordowie (natarcie)
5. Żywiołaki Magmy (ochrona strzelców)
6. Rycerze śmierci (natarcie)
7. Błękitne smoki (natarcie)
imperium: "Drużyna marzeń Heroes 1" /
1. Duchy (natarcie)
2. Dżiny (natarcie)
3. Minotaury (osłona strzelców)
4. Trolle (strzał)
5. Ogry (osłona strzelców)
imperium: "Czy ktoś jeszcze gra?" /
Ja dosyć często gram w Heroes I i muszę przyznać, że rozgrywka była bardziej emocjonująca od pozostałych części (nawet od H3). Ostatnio przeszedłem "Szpon" (poziom pionka) "Wokół zatoki" (poziom konia) i "Dzikie krainy" (poziom wieży). Bardzo piękna i kolorowa grafika oraz...
imperium: "Wady Heroes III" /
Wadą w H3 jest m. in. to, że w trakcie oblężenia zamku nie można uciec, a nie istnieje okno opcji, jak w H4, H5 i H6, w którym można kliknąc "Wyjście", "Wczytaj grę", itp.