Imperium

Behemoth`s Lair

Zielony Banan

1. Gnolle maruderzy - nie umiem uzasadnić wyboru, bo większość jednostek 1. poziomu jest podobna do siebie 2. Kusznicy - za dwukrotny, bardzo skuteczny strzał 3. Upiory - za latanie i wysysanie punktów many wrogiemu herosowi 4. Wampirzy lordowie - uniwersalna jednostka: latają i...
Moimi ulubionymi artefaktami są:\ - Niezniszczalny Płaszcz Neenera, który uodparnia naszego bohatera na magię (nie trzeba dzięki niemu marnować punktów doświadczenia na skill Odporność na magię z gałęzi walka - Kapelusz Admirała (znany z H3 ;) ), który znacznie ułatwia podróże...
1. Hobgobliny (ochrona strzelców) 2. Wilczy rycerze (jak wyżej, ewentualnie natarcie) 3. Obserwatorzy (strzelanie) 4. Wampirzy lordowie (natarcie) 5. Żywiołaki Magmy (ochrona strzelców) 6. Rycerze śmierci (natarcie) 7. Błękitne smoki (natarcie)
1. Duchy (natarcie) 2. Dżiny (natarcie) 3. Minotaury (osłona strzelców) 4. Trolle (strzał) 5. Ogry (osłona strzelców)
Ja dosyć często gram w Heroes I i muszę przyznać, że rozgrywka była bardziej emocjonująca od pozostałych części (nawet od H3). Ostatnio przeszedłem "Szpon" (poziom pionka) "Wokół zatoki" (poziom konia) i "Dzikie krainy" (poziom wieży). Bardzo piękna i kolorowa grafika oraz...
Wadą w H3 jest m. in. to, że w trakcie oblężenia zamku nie można uciec, a nie istnieje okno opcji, jak w H4, H5 i H6, w którym można kliknąc "Wyjście", "Wczytaj grę", itp.