[quote=Dagon]Zaklęcie Wskrześ umarłych nigdy nie zostawi w armii żywych jednostek po bitwie.[/quote]
A jeśli najpierw rzucimy na swoją żywą jednostkę Wampiryzm?
Jeśli z jakiegoś powodu znajdziemy się w takiej dziwnej sytuacji, że mamy dużo strat do nadrobienia, mało Mocy,...
Warzyw
imperium: "Testy nowych szablonów do HotA" /
Wstawiam krótkie opisy szablonów. Może to zachęci kogoś do wypróbowania ich. W kolejności alfabetycznej:
[b]Balkans_1[/b]
2-8 graczy, 0 neutrali, dużo miast i trochę średnio dobrych (czyli ani bardzo słabych ani szczególnie mocnych) rzeczy na ziemi żeby było o co walczyć....
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Jakiś czas temu wróciłem do tego zapisu startowego z Powrotu Mosquy na Czempionie który mi kiedyś przysłałeś. Startowałem od zapisu, nie od mapy, żeby nie było pokusy restartowania po lepsze Artefakty, Czary itp. No i chciałem startować od zapisu na wypadek gdybyś miał jakiś...
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Tak na szybko: [url=https://drive.google.com/file/d/1_zd1WHpuepzzUaEReafcvww_DbZvePKV/view?usp=sharing]tu[/url] jest zapis startowy. Więcej napiszę później.
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Małe sprostowanie, ja nie gram teraz tylko opisuję rozgrywkę która miała miejsce jakiś czas temu. Ciekawie będzie porównać zapisy.
[b]Plan[/b]
Pierwszy punkt planu zakładał rekrutację jakiegoś Kapłana żeby łatwiej zrobić Kryptę, zebranie darmowych surowców, okolicznych...
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Kontynuujmy. Druga próba. Na razie wrzucam 1. tydzień w to samo miejsce co poprzednio. Może Ty też wrzucisz swój 1. tydzień? Porównaj co się dzieje w obu próbach w 117. Lepszy plan robi sporą różnicę. Dobra, przejdźmy do opisu.
[b]Tydzień 1, dzień 1[/b]
Tym razem nie...
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Dokładam tydzień drugi (zapisy są tam gdzie poprzednio). Możesz zgadywać w której turze zakończy się ta próba i jakim wynikiem.
[b]Tydzień 2, dzień 1[/b]
Taro z armią robi Impiarnię, co nie wystarcza na wykup nowego bohatera. Uczy się za to Magii Śmierci u lokalnej Wiedźmy....
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Ten Taro z obrazka wygląda tak jak wyobrażałem go sobie w planie z szybkim odwiedzeniem Chatki z Naturą. Tyle że w rozgrywce pieniądze jakoś się mnie nie trzymały. Dobrze że myślisz o różnych sposobach przy tworzeniu i dobrze że wszystkie wymagają rozwiązania jakiegoś problemu...
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Cześć.
Zdarzenie generujące Nieumarłych w Gildii Nekromantów powinno zwiększać liczbę Szkieletów, Chochlików, Duchów, Wampirów i Kościanych Smoków do kupienia w mieście. Jeśli nie ma budynku do rekrutacji któregoś z tych rodzajów stworzeń, to ich populacja się nie...
imperium: "Hota 1.6.1 - Maksymalny wynik" /
Coś musiałeś pominąć. Ustawiłem:
- maksymalny rozmiar,
- maksymalną trudność w edytorze,
- 47 miast gracza Czerwonego i 1 miasto Niebieskiego, do zajęcia pierwszego dnia,
- 1 Obelisk i Graala do wykopania i wybudowania pierwszego dnia,
- jeden bohater dostał Rękawice żeby...
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Gdyby przejście było łatwo widoczne, to by nie było tajne. Stań przy wejściu do krypty i zacznij dzielić armię potem czasem trzeba przejść parę kratek, czasem znowu podzielić armię.
Jak puścisz powtórkę tury (z menu rozwijanego z czerwonej flagi w górnym prawym rogu) z moich...
imperium: "Porady: Inferno" /
Cytując fanowską instrukcję: [quote=h5 fan manual]Skok nie może przekraczać podwojonego zasięgu ruchu i nie może być krótszy niż dwa pola
(zdolność aktywowana).[/quote]
Jeśli wszystkie potencjalne cele są za blisko albo za daleko, to stworek nie skoczy.
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Witam wszystkich! :)
Mam dla was dobrą wiadomość: Już niebawem rusza kolejny sezon Pucharu Areny Heroes
Na stanowisku organizatora, zamiast Mateusza, zobaczycie tym razem mnie.
Do rozegrania będzie w sumie 5 map
Nie prowadzę zapisów ponieważ idea turnieju zakłada możliwość...
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Czekamy na wersję 1.3.1 rozwiązującą problemy i spełniająca niektóre proste życzenia które ludzie (szczególnie grający na telefonach) pozgłaszali zaraz po wydaniu 1.3.
Proszę o nieco cierpliwości.
Zapisy startowe pojawią się w grze po włączeniu moda turniejowego.
Swoją...
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Zaczynamy turniej!
Aby zagrać, upewnij się że masz zainstalowane vcmi w najnowszej wersji 1.3.1, następnie wyłącz wszystkie mody poza “VCMI essential files”, “VCMI extras”, tłumaczeniem (jeśli jakiegoś używasz) oraz modami typów “Music”, “Interface” i “Graphical”...
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Jest druga ankieta turniejowa do PAH. Tym razem u Tyry: https://discord.gg/JgngA96tG8
tutaj : https://discord.com/channels/880048185559638057/880050358498492446/1144672434209968218
Głosujemy na bohaterów z jednej z Kuźni. Niedługo gdzieś pojawi się też ankieta dotycząca bohaterów z...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
+1 poziom to około +20% doświadczenia, z wyjątkiem kilku najniższych poziomów, kiedy to potrzeba więcej niż 20% dodatkowego doświadczenia na dodatkowy poziom.
+40% doświadczenia (zakładając że szybko domkniemy Naukę) to niecałe 2 poziomy.
No ok, powiedzmy że Nauka dawałaby...
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Do tej pory dostałem 2 zapisy kończowe z kompletami autozapisów i 4 maile od spambotów, ale jeszcze parę osób interesowało się turniejem na Discordach, także liczę że do piątku liczba uczestników turnieju zwiększy się i może nawet wyprzedzi liczbę zainteresowanych nim botów....
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Piątek się skończył, więc koniec rundy, prawda?
Ano, nie do końca. Jeszcze przez 13 godzin z hakiem gdzieś na świecie jest piątek, więc może jeszcze ktoś na ostatnią chwilę zdąży dograć mapę. Do tej pory dostałem zgłoszenia od 4 graczy:
Der Wollschwein
Dyzio
Uhm
Wnukos...
imperium: "PAH3 - 9 sezon" /
Czas przeznaczony na rundę pierwszą minął. Oto jej wyniki:
[color=#EF2929]1. Der Wollschwein - 200%, 9 dni - 100 pkt.
1. Dyzio - 200%, 9 dni - 100 pkt.
1. Wnukos - 200%, 9 dni - 100 pkt.
1. Uhm - 200%, 9 dni - 100 pkt.[/color]
[color=#729FCF]2. Architektus - 200%, 10 dni - 85 pkt.
2....