Imperium

Behemoth`s Lair

Ratinis

W ogóle ten cały WOG jest jakiś dziwny. W standardowych mapach jest taki, jak Horn of the Abyss - niewiele dodaje nowości i urozmaica rozgrywkę tylko w minimalny sposób, a kampanie to jakaś porażka - ich przejście graniczy z cudem. Na początku podszedłem do gry w WOGA z wielkim...
Szkoła magii zniszczenia jest trochę przesadzona - jeśli weźmiemy bohatera Sinitara w trybie pojedynku, to po zastosowaniu Armageddonu gra skończy się po kilkunastu sekundach.
Nie jestem pewien, czy to zadziała - np. jak zrobię teren gołej ziemi, ustawię na nim zamek, a potem zachce mi się wstawic śnieg i zacznę zaśnieżac pola, to ten zamek znika. Krótko mówiąc - jak próbuję zmieniac teren, to wymazuje mi się wszystko, co na wcześniejszm terenie się...
Zgadzam sie - kampanie sa strasznie badziewne. Dwie z nich nie chodza mi na komputerze, a pozostale sa nie do przejscia - przynajmniej dla zwyczajnego gracza. Niektorzy beda ich bronic, ze one specjalnie sa takie trudne, bo sa z zamyslu ergpegowe i maja jeszcze bardziej wysilac mozgownice, ale ja...
Mapa Alteris oraz Alteris 2 sa dostepne w pliku ( z tego co pamietam) Journals w pliku Maps. Jezeli ich nie znajdziecie, to jeszcze dzis wam przesle na przeklej.net.
Właśnie dlatego, że są mało wytrzymałe, zaliczyliśmy je do najgorszych. Co z tego, że ma dobre obrażenia, jak zostanie otoczona przez kilku wrogów i posłana do piachu? A poza tym wygląda nieciekawie z tą cieniutką, zieloną szyją.
Jeżeli grasz w Dzikie Hordy, to z alternatywnych ulepszeń bierz: - kościanego łucznika - gnijącego zombie (zmniejsza morale przeciwników!) - widmo/poltergeisty - bierzs, co chcesz - wampirzego lorda (brak kontrqataku wroga i jedna z najlepszych jednostek w grze) - arcylisza (strzela...
Posłuchajcie! Jako użytkownik NowyMarzeth staram się powiększac wikię o ogrom artykułów z sagi Heroes. Czuję się jednak trochę osamotniony, bo licznik artykułów zwiększa się od dłuższego czasu tylko przeze mnie. Czy ktoś z was, użytkowników JB, jest zainteresowany wikią?...
Wybrałem kościanego łucznika, bo bez niego nekropolia miała by tylko jedną jednostkę strzelającą. Ożywieńcy i zombie to już w ogóle jednostki niesamowicie powolne, lecz wytrzymałe, więc lepiej nie posyłac ich naprzód, tylko niech osłaniają front. Książę wampirów - ma...
Nie chce mi się tworzyc nowego konta na Kwasowej Grocie. Nie mam zamiaru tam pisac postów, bo forum jest poświęcone wszystkim grom Mocy i Magii, a mnie interesuje tylko Heroes.
Do moich ulubionych jednostek zaliczaly się też takie, które miały fajne specjalne zdolności. Z tego względu spodobał mi się zamek cytadeli i nekropolis, bo jednostki z tych miast robiły efekty na polu bitwy. Gram gorgoną, i na przeciwniku zjawia się z sardonicznym uśmiechem upiór!
Mi w zasadzie niczego nie brakuje, jedynie zmiany w jednostkach by się przydały, np. chciałbym, żeby dżiny były takie, jak z H1 - latały na dywanie. H1 to w ogóle mistrz jeśli chodzi o wygląd stworzeń, a te w H3 nie prezentowały się najlepiej.
Moim ulubionym są Skrzydła Anioła - dzięki nim można gwizdac sobie na wszelkie przeszkody na mapie przygody i zostac prawdziwym bossem strategii! Niestety, nie są dostępne w każdym scenariuszu.
Najlepszy jet bohater Sinitar (po nim zawdzięczam imię! :) ). Rozwijając jego zdolności, sprawisz, że zaklęcia będą istną katastrofą - dla twoich przeciwników! Jednocześnie zaopatrz się w Mroczny Rytuał, bo wzmocnione zaklęcia żrą manę jak cholera. Co do ulepszeń, to w...
Jak zrezygnujemy z zabójcy i matrony, to kto będzie strzelał? Nie wyobrażam sobie walki bez jednostek strzelających! Poza tym zabójcy mogą zatruc na odległośc.
Owszem, galeon daje 150 punktów many (ściślej mówiąc - 15 punktów do współczynniku wiedzy). Pamiętam, że jak po raz pierwszy grałem w H1, to pierwsza rzecz mnie zdziwiła: jednostki w zamkach są zawsze przy swoich siedliskach... widoczne! Grałem w Heroes I zamkiem...
Ano racja, kula osłabienia może nieźle zatruc życie czarnym smokom i ich kuzynom. SKrzydła anioła to wspaniały artefakt, ale jego występowanie jest - wiadomo - bardzo rzadkie. Z tych pierwszopoziomowych najbardziej preferuję Buty Przyspieszenia albo Rękawice Jeźdźca, gdyż dzięki...
Ja uwielbiam grac wszystkimi zamkami, ale Inferno najbardziej. To tam można rekrutowac superjednostki, jak: przenoszące manę od wrogiego bohatera do naszego herosa chowańce, atakujące kilku przeciwników bez ryzyka kontrataku cerbery, kontratakujące na odległośc i strzelające łańcuchem...
Moze Hayvenowi chodzilo o misje "Anioly" w kampanii "Niech zyje krolowa"?