W tym momencie jak ten wilk, o którym mowa znikąd pojawił się Hayven.
- Co... kto... Mianownik! - czarodziej nie kontaktował z rzeczywistością. - Aach, cześć Silv! Nie spodziewałem się, że ktoś się tutaj pojawi. Poczułem to, no i dlatego tu jestem, bo już się bałem, że ktoś...
Hayven
osada: "Arena Magów " /
Hayven skrzyżował ręce na piersi.
- Zanim rozpoczniecie walkę, musimy ustalić kilka zasad - rzekł Oberżysta. - Po pierwsze, nikt z Was nie może opuścić Areny Magów aż do zakończenia pojedynku.
Po drugie, pojedynek toczy się do momentu kiedy jeden z was podda się lub nie będzie...
osada: "Arena Magów " /
Hayven klasnął w ręce.
- Tylko nie pogryźcie się! - zażartował. - Skoro obaj akceptujecie regulamin i obaj zgadzacie się, aby Silveres rozpoczął walkę - do dzieła!
Z ręki czarodzieja w niebo wystrzeliła świetlista kula i rozprysła się na wiele mniejszych światełek, które...
osada: "Arena Magów " /
Zaklęcie Silveresa było tak potężne, że smok padł na ziemię, wypuszczając powietrze z pyska z głośnym świstem. Przez chwilę leżał ogłuszony, lecz po chwili kryształy, które wyrastały z jego grzbietu w trakcie upadku, wystrzeliły. Było ich dziesięć, z czego sześć trafiło w...
osada: "IV Konqrs Zajawkowy" /
1. ... jest Twoim ojcem...
2. ... szmugluje kartofle...
3. ... staje okoniem...
4. ... zagląda do starej szafy...
5. ... wyjada zapasy z Oberży...
6. ... drapie, klęka, szydzi i słucha...
7. ... ukrywa coś pod kapturem...
8. ... z utęsknieniem wyczekuje Tygodnia Wściekłych...
osada: "Arena Magów " /
Hayven odwrócił się w stronę Izy.
- Ależ oczywiście. Wystarczy, że wyzwiesz kogoś na pojedynek, a ów podejmie rękawicę. Czy jest ktoś, z kim chciałabyś walczyć?
[b]* * *[/b]
Atak Silveresa na umysł smoka zakończył się niepowodzeniem. Był to najprawdopodobniej skutek...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Trzeba zablokować wejścia do miast, do których nie chcemy się przenieść. Niestety, jest to niemożliwe jeśli mamy zbyt wiele miast, bo nie można posiadać zbyt wielu drużyn. Niemniej, jeśli droga do najbliższego miasta jest zablokowana, to zaklęcia Portal Miejski przeniesie nas do...
imperium: "[TODO] Dział MM:H7" /
Powiem w skrócie - postuluję jak najszybsze utworzenie działu o MM:H7 i odpowiadającego mu stolika na forum!
Poza oczywistymi korzyściami, które by z tego płynęły, jeśli JB będzie pierwszą polską stroną z forum o MM:H7, mamy szansę przyciągnąć mnóstwo zainteresowanych...
osada: "Arena Magów " /
Chciałbym oficjalnie dodać do regulaminu nowy punkt - w razie niepodejmowania żadnej akcji przez tydzień od ostatniej wypowiedzi dotyczącej danego pojedynku, postać może spotkać dyskwalifikacja w niezbyt przyjemnych okolicznościach.
osada: "Arena Magów " /
Gdy smok zdekrystalizował się, jego płynna forma rozlała się na wielkiej powierzchni, choć wciąż pozostawała zwarta dzięki sile napięcia powierzchniowego. Naprzeciw nieco dziwnie wyglądającej kałuży czegoś, co niegdyś było kryształowym smokiem, stanęły trzy postacie -...
imperium: "Alteris" /
Alteris to jedna z lepszych map do Heroes 2, chociaż, faktycznie, nieco trudna. Ja pokonałem przeciwnika na jego własnym terytorium (wygodniej w czasie oblężenia) dzięki zaklęciu Paraliżu, które blokuje oddziały przeciwnika i ich kontrataki, a nawet niewielka armia jest w stanie zabić...
imperium: "Tryb ducha" /
W Heroes 5 zaimplementowany został tajemniczy tryb, zwany Trybem Ducha. Jest on dostępny tylko w czasie gry wieloosobowej i tylko online, w wyniku czego zapewne nie więcej niż 1% tych, którzy kiedykolwiek grali w H5, miał okazję wypróbować ten niezwykły tryb rozgrywki, ponieważ...
imperium: "Tryb ducha" /
<[(każde opętanie było notorycznie zdejmowane zanim bohater przeciwnika zaatakował taki oddział)]>
U, to faktycznie słabo. Być może (ale pewności nie mam) zdolność Pożarcie mogłaby pomóc? Szczerze mówiąc, wszystko zdejmowane przeze mnie Opętania były skuteczne, ale to mogło...
imperium: "[TODO] Dział MM:H7" /
Mógłbym pomagać w tworzeniu treści merytorycznej działu, o ile ktoś sporządzi wszystko co ma związek z layoutem i wyglądem działu. Od razu jednak ostrzegam, że zapewne będę w ogonie jeśli chodzi o dostęp do Heroes VII, bo okazja do zajechania do Media Markt nie zdarza się zbyt...
osada: "Arena Magów " /
O ile kule, w których znaleźli się Silveres i Silverese były zbudowane całkiem solidnie (chociaż z pewnością nie były doskonałe), o tyle kula Siłvęsa nie była tak perfekcyjna. Psi sobowtór Silveresa nie bez problemu jednak wydostał się z niej - wyskoczył niczym z korkociągu i...
imperium: "Problem z Dyplomacją" /
Ponadto, przy atakach na zamki, garnizony, bohaterów i kopalnie nie ma mowy o przyłączaniu jednostek z tych oddziałów :P Dyplomacja działa tylko na wolnostojące jednostki neutralne.
osada: "Sesja Bycha [RPG]" /
- Wypraszam sobie! Przeciw szabrowi nie mam nic przeciwko, ale nikt nie będzie się mną wysługiwał! - ze świętym oburzeniem zadarłem nos do góry i udałem się na przeszukiwanie domu krasnala. Obrzuciłem karły spojrzeniem. Brzydziłbym się dotknąć któregokolwiek z nich, ale może...
imperium: "Wybór zamku w generatorze map" /
To jest prawdopodobne i całkiem możliwe.
Czy skoro wiecie, jakie chcecie miasta, to nie lepiej wybrać je w ustawieniach mapy, już przy jej generowaniu?
osada: "Toasty" /
Za nową Kryptę Map! Chwała!
imperium: "Asha i Urgash" /
Asha to smoczyca ładu, a Urgash to smok chaosu. Żadna z tych cech nie musi oznaczać ani dobra, ani zła. Zauważ, że w D&D masz 3 typy pod względem "dobroci" i 3 pod względem "zachowania", co daje 9 archetypów (na przykładzie herosów z H5):
Praworządny Dobry (np. Godryk)...