Imperium

Behemoth`s Lair

Hayven

Jeśli chodzi o animacje, to przy okazji spytam - czy animacje tworzone przez DefView mogą zostać zapisane jako animowany obrazek ze zwykłym rozszerzeniem?
Jak dla mnie, to im więcej neutrali, tym lepiej - więcej zabawy, no i nieobliczalności. Poza tym, czyni to każdą rozgrywkę bardziej wyjątkową. Więc fajnie by było, jakby twórcy zrobili jeszcze więcej istot, których nie możemy znaleźć w miastach :)
Interfejs ładny. Prosty, przejrzysty i łatwo go ogarnąć. Jedyne, co mi nie pasuje, to umiejscowienie przycisku dzielenia, podobnie jak w Heroes 3. Powinien być on na całej szerokości pomiędzy górną i dolną armią i wtedy nie byłoby problemu. No i szkoda, że nie zmienia kolorków jak...
<[Cedric: Kusza Snajperska to całkiem przydatna rzecz, szczególnie jeśli się gra Mocą lub Chaosem. Orkowie i Centaury stają się wtedy wszechstronnie uzdolnionymi jednostkami co bardzo lubię.]> Ja również, dlatego to właśnie Kuszę Snajperską wybrałem w głosowaniu :D...
A ja podchodzę do tego tak: Bóg jest Istotą najwyższą; jest wszechmogący, ma wolną wolę. Stworzył człowieka, dał mu również wolną wolę. A jeśli On ją posiada i nasza wolna wola pochodzi od Niego, to musi być ona prawdziwa :) I to by było na tyle ;) Pozdrawiam
[color=yellow][b]Ze smutkiem oświadczam, że teraz nastąpi ostatnia tura wywiadu, kiedy się skończy, temat zostanie zamknięty. Więc jeśli chcecie zadać Mosquie pytanie, zróbcie to teraz![/b][/color] I od razu zadam swoje: jak możesz być jednocześnie arystokratką i komunistką?
Wydaje mi się, że to ja ją zabiłem :(
-Jak dla mnie, możecie sobie walczyć. Zasady są takie: wybieracie jedną akcję. Wy albo ja rzucacie w odpowiednim momencie kośćmi (ja jako sędzia określam szansę na powodzenie akcji). Piszę, czy się udało, czy nie. Potem jest kolejka tego drugiego, jak nie, to będę informował....
<[Cedric: [quote=Hayven] ... albo bierzesz Czarownika i walisz Armageddonem[/quote] :D Ten płaszcz daje 100% odporności na magię tylko noszącemu go bohaterowi, więc jednostek nim nie ochronisz, a Armageddon nie działa na czarownika, który go rzuca. Ewentualnie możesz go użyć...
<[Cedric: Dokładną odporność na magię można zobaczyć w Equilibrisie]> Wiem, i dlatego między innymi dziwi mnie, że twórcy pominęli ten jakże istotny szczegół ;)
- Spokojnie, duszku, on też musi wyrazić zgodę.
Irhak uszkodził Magmola, wykorzystując element zaskoczenia, Magmol został lekko oszołomiony, Irhak wykonuje kolejny ruch; nie może jednak ponownie użyć tego samego zaklęcia, gdyż Magmol jest już na to przygotowany. Zovvut też jednak nie czuje się najlepiej, gdyż dusza Magmola nie...
Wybrałem Ład. Jest spokojnie, miło, no i zima, która jest moją ulubioną porą roku ^^ Z drugiej strony, gdybym nie wybrał Akademii, zapewne zagłosowałbym na Naturę. Jest tak sielsko, również spokojnie, fajne zwierzątka... ;) No i masa światełek :D A ja lubię światła - są...
Irhak z powodzeniem przeciął strukturę ducha, jednak za bardzo się zamachnął i stracił równowagę. Nastąpiła kolej Magmola, który zebrał się w sobie nieco po rozcięciu i wessaniu.
Magmol z powodzeniem wyssał sporo energii życiowej z Irhaka. Wystarczyło do zregenerowania się, a nawet do zyskania dodatkowej energii. Napawał się dodatkową mocą, a tymczasem Irhak podniósł się ze swoim kageyoshi w dłoni i wykonał kolejny ruch.
... a dziś z kolei *chlup!* za Tabrisa, który przybył tu jako Siedmiooki pięć lat temu, a dziś jest członkiem Wysokiej Rady!
Piorun trafił Magmola i pozbawił go dodatkowej mocy. Nie obyło się to jednak bez szkód u Irhaka. Piorun trafił naelektryzowaną rękojeść miecza Irhaka, rażąc zovvuta. Irhak odskoczył jak oparzony, którym był w istocie, a Magmol zebrał się w sobie i nastąpił jego ruch.
Magmol czuł na sobie odłamki Kageyoshi, jednak z powodzeniem wystraszył Irhaka. Irhak uciekł na drugi koniec Areny Magów, gubiąc oddech. Odwrócił się w stronę ducha, próbując się poddać, jednak w końcu porzucił ten zamiar i z trudem postanowił ponownie stawić mu czoła....