Imperium

Behemoth`s Lair

Skrzypiec

Witam. Jak mogę opóźnić włączenie się wrogiego bohatera do akcji? Próbowałem następującego triku: - postawiłem wroga (gracz różowy) przed bramą graniczną - jako misję u strażnika dałem pokonanie innego bohatera. Myślałem, że kiedy gracz niebieski (ja) pokona bohatera z...
Tak, o trzecią. Przepraszam - trafiłem tu z forum o trzeciej, więc jakoś mi się zwidziało, że ten wątek dotyczy tylko tej konkretnej. Wersja mapy: The Shadow of Death.
Niestety, w tej mapie to niemożliwe. Masz tylko jednego głównego bohatera, a jest bardzo prawdopodobne, że gracz pozbyłby się pobocznego zanim zdążyłby usunąć granicę. Główne miasto nie ma karczmy i tak z założenia powinno zostać. Poza tym, gdyby ten bohater uwolnił się za...
Wymieniłem "Pokonaj bohatera" na "Pokonaj potwora", ale nie pykło. Strażnik reaguje tylko na wykonanie misji przez tego, komu została ona powierzona. Ale mam jeden pomysł... W zamku pierwszego z dwóch finałowych wrogich bohaterów: - pobudować wszystkie budynki (co już jest...
No taaaak... Tylko, że ta mapa została utworzona ponad trzy lata temu... Wtedy zrobiłem 98% i teraz to odgrzebałem. Zatem nie ma sensu robić od nowa w H4, bo zostało tylko "doszlifować pierdółki". I tak się składa, że z tymi "pierdółkami" męczę się już drugi tydzień - czyli...
Dzięki wielkie. Nie spodziewałem się, że ktoś będzie specjalnie dla mnie składał to ustawienie na mapie :D Dzisiaj w nocy chciałem wam pokazać jak wygląda finałowa wyspa (bo to jest wyspa), ale nie mogę zastosować komendy [img][/img]. To problem z forum czy coś z mojej strony nie tak?
<[Alchemik: smierć jednego aktywuje drugiego]>Ale jak to? To jest reguła? Kiedy komputer traci bohatera, automatycznie kieruje się drugim do najbliższego więzienia, czy jak? Nie rozumiem.
To jest to. Nie będzie trzeba modyfikować finałowej wyspy! Idealnie. Tylko tym ukrytym kolesiom w podziemiach muszę postawić całun ciemności, żeby zasłonili się i nie przeszkadzali po tym, jak Gracz znajdzie kartografa (wnioskuję, że któryś z tych ukrytych pójdzie zająć całun...
Hmmm... Słuszny wniosek... Nie schowa. Zostawię tę bramę graniczną na jego wyspie. Zablokuje ona dostęp do zamku Graczowi, dopóki nie ma odpowiedniego artefaktu. Będzie to wyglądać tak, jakby wrogi bohater chciał się w ten sposób zabezpieczyć przed atakiem Gracza... ...a w...
O. Rzeczywiście, kiedyś miałem ten problem ze szkieletami, kiedy Isra znekromował za dużo... No, cóż - pewnie chodzi o potęgę dwójki, czyli 32768. Zmniejszę liczbę. Co to znaczy "OP"? Wpadłem tu dopiero co i nie znam Waszej terminologii.
Link do kolejnej aktualizacji: NIEAKTUALNY. Zastosowałem się do sugestii i: - obniżyłem liczbę chłopów z 32k do 7k (także liczbę niziołków z 19k do 6k (czy jakoś tak) - usunąłem Kapelusz Czarodzieja. Dodatkowo: - usunąłem Podniebny Galeon z Fortecy (okazuje się, że...
Zrobione. Po dziesięciu dniach poprawek. Aczkolwiek pełna grywalność planszy we wszystkich przypadkach wymaga potwierdzenia przez betatesterów, można już nazwać ją "pierwotną wersją alfa", ponieważ udało mi się ją przejść i przetestować do końca. Jeśli nikt nie zgłosi...
Golemy są z trzech powodów: - pierwsze dni pracy nad mapą to był czas, kiedy wszyscy w liceum zasłuchiwaliśmy się w absurdalnych "słuchowiskach" ediego800. Bolem, Lolem i Golem to trzy postacie, które ów niezależny (BARDZO niezależny) artysta wykreował. No to wrzuciłem ich...
Muszę zapytać, czy ktokolwiek z betatesterów "Misji wujka Stefana" cały czas ma u siebie ostateczną wersję - bo realne życie mi się pokomplikowało i nie wrzuciłem jej od razu, a potem dysk mi pierdyknął i straciłem plik z mapą. Ściągnąłbym ze speedyshare, ale kiedy to tam...